Archief - oems ruilen voor technics?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerre555

Legacy Member
Beste forum members

Ik heb onlangs op et bal van sint barbara gedraaid in de kokorico en daar stonden natuurlijk technics. Ik ben dat niet gewoon die technics, ik heb daar nog goed mee omgegaan, maar ik kan veel beter draaien met oems.
Is het een goed iedee om te ruilen?

Zoja, zijn er mensen die dit willen doen? ik zou graag zwarte technics in goede staat willen.


Groeten
Jeremy

Phreak-

Legacy Member
ge zegt dat ge beter kunt draaien op de oems & ge wilt ruilen met technics? klopt die zin ? mss www.2dehands.be of gezocht forum eens proberen.. je kan altijd mailen naar mensen..

ElemenTiM

Legacy Member
as ge beter draait met OEM's dan kunde ze beter houden he :)
*edit* Phreak was me voor :)

jerre555

Legacy Member
Ma that's not the point
ik moet goed kunnen draaien op technics, ik moet da kunnen als ik ergens wil geraken, ze hebben overal technics daarmee...

Groeten Jeremy

1337mr.hanky

Legacy Member
je kan ook zeggen, ik breng gear mee maar prijs gaat met 20 euro omhoog

iedereen blij

Anoniem09

Legacy Member
Een echte DJ moet op alles kunnen draaien :)

DJ Massiv bijvoorbeeld, die heeft thuis nog nooit iets anders gehad dan brol JB systems dingskes, en die draait overal op :)

Ik heb thuis ook oems, en mijn eerste keer op tecnics viel zeer goed mee, twas wat aanpassen, maar na paar minuutjes was ik er goed mee weg.

Bastaspast

Legacy Member
koenpje zei:
Een echte DJ moet op alles kunnen draaien :)

DJ Massiv bijvoorbeeld, die heeft thuis nog nooit iets anders gehad dan brol JB systems dingskes, en die draait overal op :)

Ik heb thuis ook oems, en mijn eerste keer op tecnics viel zeer goed mee, twas wat aanpassen, maar na paar minuutjes was ik er goed mee weg.


woooowww respect for DJ Massiv :ironic:

wa voor ne topic is dit nu eigenlijk weer ? dit slaat toch op niks ... hoi ik wil men tt's ruilen ? ruilen wtf ? ik ken geen enkele belg die ruilt zu ... en zeker ni mee zo dure technologische producten, en meer nog ? wie gaat zen dure techy's nu afstaan ? ... echt man ik kan er ni bij

sommigen zijn hier blijkbaar in een IQ-depressie terechtgeraakt ... den ene stupido voorstel topic, nen andere schrijft ne topic volledig vol mee spellingsfoute o_O
soit, ni te doen ...

*edit na Beerend*

no offence offcourse ... is ook ma men mening , grtz!

Sabe

Legacy Member
koenpje zei:
Een echte DJ moet op alles kunnen draaien :)

DJ Massiv bijvoorbeeld, die heeft thuis nog nooit iets anders gehad dan brol JB systems dingskes, en die draait overal op :)

Ik heb thuis ook oems, en mijn eerste keer op tecnics viel zeer goed mee, twas wat aanpassen, maar na paar minuutjes was ik er goed mee weg.

same here :)
enkel beetje problemen af en toe met het feit dat ge niet op elke technics een 10% 20% 50% knop hebt staan.

Miesjel

Legacy Member
Eerst en vooral: gij switcht meer van gear dan van sokken om het zo te zeggen... Al het geld je daar aan kwijtraakt, had een hoop muziek kunnrn zijn.

Maar ik ben blij dat er iemand is die inziet dat Technics nog steeds de draaitafel is. Want met die OEM-hype... Ik heb er nooit op gedraaid, maar ik heb nog steeds de indruk dat die zo populair zijn om dat ze "goedkoop" zijn...

Project Zero

Legacy Member
Jezus gij verandert echt veel van materiaal..
Wees nu toch eens tevreden met wat je hebt, en als je toch perse technics wilt, spaar er dan voor..

Ik heb hier ook anderhalf jaar gedraaid met rotte JB-cd spelers en ik heb gewerkt voor mn TTkes en daar ben ik nu al twee jaar superblij mee..
Face it, ge kunt niet alles willen/hebben..

En trouwens, als ge OEM's gewoon zijt moet ge gewoon ff wennen aan technics.
De eerste keren is dat al wat moeilijker mede doordat de pitch van een technics een stuk ongevoeliger is en doordat de torque bijna twee keer zo klein is..
Eens ge der mee weg zijt draait ge evengoed op Tech's als op OEM's..

Denkt ge nu echt da ne organisator gaat denken van: "oeh nee, die dj gaa'k ni booken, die heeft thuis OEM's staan dus die gaat er hier gene kloot van bakken"

Think again.. maakt voor ne organisator juist gene zak uit ;)

Scruwdriver

Legacy Member
lol idd als ook maar 1iemand vind die zijn TT's wil ruilen tegen uw OEM'S
dan moogt ge ook eens laten weten wie
mss kan ik dan ook nog wa dingen ruilen :D

sebbonny

Legacy Member
Beerend zei:
Aanpassing naar techs valt toch echt goed mee. Enkel die 8% pitch is in 't begin een beetje wennen. Ruilen zal toch niet lukken, de prijs van techs ligt veel hoger.

Man, gij en u materiaal he =/

mja die 8 percent, vijst die open en draait schroef naar rechts(45 graden) en gebt nen technics van 12 :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Nen dj moet met alles kunnen draaien, zowel op een kutfuif met disco 2000 van jb systems als technicsen als oems, het vergt gewoon altijd enige aanpassing!

Maar ge gaat u oems toch nie verkopen omdat ge op 1 job technicsen had en er niet deftig op kon draaien zeker? Gewoon wat oefenen op technicsen en da lukt ook wel.

TRFluffy

Legacy Member
omg gast... ik ben mee met basta ze... en miesjel ook... damn...

Project Zero

Legacy Member
Xavez zei:
Ben benieuwd 5 mei :D
:p

Het is zo dat ik nogaltijd wat moeite heb met technics maar mits goede monitors lukt dat wel;) (en ik twijfel er niet aan dat ze in de versuz goede monitors hebben ^^)

NinjaTune

Legacy Member
ik moet goed kunnen draaien op technics, ik moet da kunnen als ik ergens wil geraken
als je kan draaien op oem's gaje het ook wel kunnen op technics mits enige aanpassing. En idd damn ge gaat er nie geraken door alle gear is onder handen te hebben hoor :x gewoon wa aanpassen, zoals reeds vermeld, een dj moet op alles kunnen draaien.
En btw ff offtopic, als je ergens gaat draaien neem je dan je serato spul etc mee?

CFK

Legacy Member
mensen, mensen, mensen

ik kan er inkomen dat jullie je ergeren maar met wtf zijt ge bezig?
die kerel vraagt maar 1 ding aan jullie: 'wie wil zijn technicsen ruilen tegen OEM's'
^
^
that's f*cking all!

is't nu zo moeilijk om gewoon ja/nee te antwoorden en niet te zitten shitten over hoe veel materiaal hij koopt/verkoopt en f*cking veel dat jullie al dan niet kan schelen.

get lost eh kerels, 'k dacht dat het music forum hier een van de 'meest begrijpenden/steunende' was maar tegenwoordig...

Babs

Legacy Member
CFK zei:
mensen, mensen, mensen

ik kan er inkomen dat jullie je ergeren maar met wtf zijt ge bezig?
die kerel vraagt maar 1 ding aan jullie: 'wie wil zijn technicsen ruilen tegen OEM's'
^
^
that's f*cking all!

is't nu zo moeilijk om gewoon ja/nee te antwoorden en niet te zitten shitten over hoe veel materiaal hij koopt/verkoopt en f*cking veel dat jullie al dan niet kan schelen.

get lost eh kerels, 'k dacht dat het music forum hier een van de 'meest begrijpenden/steunende' was maar tegenwoordig...

Das een manier om u te verwoorden ja, maar deftig? :ironic:

ja/nee antwoorden is voor niks goed, als ze op mijn thread (degene waar ik zeg dat ik wil beginne draaien maar veel problemen heb) alleen maar ja/nee zouden zeggen, zou ik nog steeds nergens staan, iedereen heeft mij ferm geholpen met voor- en tegenargumenten en zo ben ik tot mijn beslissing gekomen...

enja, da hij constant van materiaal verwisseld is denkek voor iedere hardwerkende dj een frustratie, aangezien hij het redelijk rap doet en ook wel duur materiaal aankoopt... terwijl andere maanden/jaren werken om hun droominstallatie te verkrijgen
is normaal denkek, aléja, my opinion eh...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan