jerre555
Legacy Member
Beste forum members
Ik heb onlangs op et bal van sint barbara gedraaid in de kokorico en daar stonden natuurlijk technics. Ik ben dat niet gewoon die technics, ik heb daar nog goed mee omgegaan, maar ik kan veel beter draaien met oems.
Is het een goed iedee om te ruilen?
Zoja, zijn er mensen die dit willen doen? ik zou graag zwarte technics in goede staat willen.
Groeten
Jeremy
Ik heb onlangs op et bal van sint barbara gedraaid in de kokorico en daar stonden natuurlijk technics. Ik ben dat niet gewoon die technics, ik heb daar nog goed mee omgegaan, maar ik kan veel beter draaien met oems.
Is het een goed iedee om te ruilen?
Zoja, zijn er mensen die dit willen doen? ik zou graag zwarte technics in goede staat willen.
Groeten
Jeremy





gewoon wa aanpassen, zoals reeds vermeld, een dj moet op alles kunnen draaien.