Archief - Mega Dance & Dj Beurs 2006!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
ik vond het ook minder dan verwacht, maar k ben toch weer 7 platen (wel niet met korting :p) en een flightcase (€40 ipv €80 :p) rijker.

Kwas er om 11u ofzo al, en toen lagen der een paar gratis platen bij dieje groene stand waar ook gratis cd's lagen :p

Maar da waren er maar een stuk of 10 ofzo in totaal. Valt trouwens nog goe mee eigenlijk, alleen past het ni goe in mijn jumpcollectie :p

1337mr.hanky

Legacy Member
opt einde waren ze dan toch met ne db meter aant rondlopen, ik was zo wat met die oem cd spelers aant spelen en toen kwam die kerel zeggen dat het stiller moest :p


edit: die kerel die daar stond te draaien, geflipt, die had zelfs groepies bij :p
veel rommel werd er verkocht en de standen met gear waren niet goed voorzien, als cds blijven skippen, maakt da nie echt ne goeien indruk

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ook terug, vond het tbh ook een beetje teleurstellend... het was ni slecht maar overt algemeen waren er gewoon veel te weinig producten aanwezig

kheb synq, denon, pioneer, american audio en rodec gezien >_< voor de rest herrinner ik me ni meer welke er nog stonden maar alee khad toch een pak meer standhouders verwacht :)

tevens met wat meer gear prulle mocht ook wel ^^ kon enkel wa dingen van synq uitteste (geile mixer trouwens) en dan nog final scratch, meer was het ni :(

Babs

Legacy Member
twas idd teleurstellend, veel praat op maar kheb weinig gezien :confused:

toch wel redelijk wa platenbakjes afgegaan, keb maar 2 platen gekocht (en dan nog 2 overgekocht van sabe) dus das een hele prestatie voor mij :p

keb één belangrijke les geleerd: een lief hebben da ook dj is en zowa dezelfde stijl draait = big nono :naughty:
die haalt platen uit de platenbak en geeft die recht voor u neus aan een ander :angry:
Ely, i'll get you for that!
ma bon dit ff :offtopic: love ya boontje :p

toch leuk dak nogges paar mense gezien heb :)

Flare'

Legacy Member
CD van groovy tunes
-CD van move-it parade
---------
staan daar goeie zaken op? ^^
Anders hebk mischien wel interesse als ge ze zou wegdoen :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Flare' zei:
CD van groovy tunes
-CD van move-it parade
---------
staan daar goeie zaken op? ^^
Anders hebk mischien wel interesse als ge ze zou wegdoen :p

cd van move-it parade sta heliac - move it op ^^

super nr imo en de cd van groovy tunes is ook meestal lekker

Sabe

Legacy Member
och babs tis ni mijn schuld dattem die aan mij geeft ; D, waar ik hem NOGMAALS voor bedank ^^

over de beurs zelf, had ze een beetje groter verwacht, weinig tot geen sfeer ...
toch 3 plaatjes rijker ; D

1337mr.hanky

Legacy Member
ik ben der op die beurs met 4 plaatjes minder naar huis gegaan :p

ferre

Legacy Member
wat een zwartzichtige mensen hier allemaal, ik vond het een zeer geslaagde beurs , 18 vinyls , 1cd en 1dvd rijker . Leuke standen en al , testen kon ge naar believen (op synq, pioneer, rodec en alle andere standen) en enkele vaste dj2dj mensen tegengekomen. 8.5 / 10 voro de beurs ! op naar de volgende !
aan al die hierboven = blijft gewoon thuis e dan, kakkers

Sabe

Legacy Member
ferre zei:
wat een zwartzichtige mensen hier allemaal, ik vond het een zeer geslaagde beurs , 18 vinyls , 1cd en 1dvd rijker . Leuke standen en al , testen kon ge naar believen (op synq, pioneer, rodec en alle andere standen) en enkele vaste dj2dj mensen tegengekomen. 8.5 / 10 voro de beurs ! op naar de volgende !
aan al die hierboven = blijft gewoon thuis e dan, kakkers

geef gewoon u commentaar op de beurs en op meer moet ge echt geen commentaar geven dank u :)

Desperatozz

Legacy Member
ELKE mening wordt hier geapprecieerd hé ferre ... niet alleen de jouwe!

het is gewoon zo dat als je al op veel plaatsen bent geweest dat je kritischer wordt en hogere eisen stelt ...

er waren inderdaad leuke vinyls ... maar als ik dan prijs vroeg was dat 12-20 euro ... dat vind ik toch al veel voor een beurs-prijs :p
bags waren wel goedkoop... spijtig dat ik daar niet van kon profiteren mits ik al genoeg bags in bezet heb ...

goede stand vond ik van de sound-station ... maar ja, dat is zowieso al men vaste shop dus daar had ik niet veel aan

toffmusic verkocht grotendeels jump ... (jeuj) en MVC was wat te hectisch

id&t, out-soon ... waren redelijk lege stands als je't mij vraagt

en testen ... kon je inderdaad ... maar eigenlijk maar op één stand ... dat was die alles-in-één stand van pioneer,rodec & synq ...

leuke stand vond ik die kerel die aan't draaien was met die grote spandoek van future graphics of zoget =) ... dat is informatief , leuk wat draaien en wat flyers ... zo hadden er wel 10 stands meer mogen staan ...

natuurlijk hangt dit laatste niet enkel van de organisatie af, dat besef ik ook ...

ochja ... misschien ben ik gewoon te kritisch en vond ik het spijtig zo weigig telenet members gezien te hebben ... maar ik vond het gewoon niet denderend voor 8 euro

en nu zeg ik hier niks meer :p

(tenzij het uit de hand loopt)

:D

Spacy2003

Legacy Member
Desperatozz zei:
leuke stand vond ik die kerel die aan't draaien was met die grote spandoek van future graphics of zoget =) ... dat is informatief , leuk wat draaien en wat flyers ... zo hadden er wel 10 stands meer mogen staan ...
:D

Die gast was zo stoned als mar kon zijn (net zoals die vrouw die daar bij stond :p )

PBO

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ik ben der op die beurs met 4 plaatjes minder naar huis gegaan :p

en ik ben met 5 plaatjes meer thuis gekomen... :sop:

ik wil ni wete wa ze in die zak hebbe ligge doen, bah :(

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Die gast was zo stoned als mar kon zijn (net zoals die vrouw die daar bij stond :p )

ik vond die gast zo hilarisch hoe die draaide xP

zo van die verwijfde movekes xD

Sabe

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik vond die gast zo hilarisch hoe die draaide xP

zo van die verwijfde movekes xD

is da die kerel da wij hebben gezien aan de MVC stand jeroen ? die trui met groene strepen op ? :p

Sabe

Legacy Member
Desperatozz zei:
er waren inderdaad leuke vinyls ... maar als ik dan prijs vroeg was dat 12-20 euro ... dat vind ik toch al veel voor een beurs-prijs :p

boonzor zag de originele Jesus Loves The Acid hangen ... ga ik zo even die prijs vragen,.. 150 euro :angry:
toch maar laten hangen :p

Blezz

Legacy Member
'k vond het ook nie al te denderend, alé, om het feit dat ze beloofd hadden dat dit groter dan die van Aarschot zou zijn, maar het helemaal niet was...

Die 8 euro was gewoon duur, en sommige prijzen vond'k ook duur (die 2e hands vd MVC kosten ook al 8 euro :s). 'k vond die stand van Out Soon wel in orde, die hadden wa vinyls naar m'n smaak (mint condition voor 5 euro!)

achja

Naar huis gekomen met 8 vinyls, 15 singlekes en drie cd's...

Op naar de volgende beurs :)

ps: 'k moest door om iet voor twee, anders had'k ook naar de inkom gekomen. 't zal voor ne andere keer zijn

Kunlun

Legacy Member
BieZ zei:
'k vond het ook nie al te denderend, alé, om het feit dat ze
ps: 'k moest door om iet voor twee, anders had'k ook naar de inkom gekomen. 't zal voor ne andere keer zijn

Ge hebt nix gemist :p Der stond niemand peisk :unsure:

1337mr.hanky

Legacy Member
Sabe zei:
is da die kerel da wij hebben gezien aan de MVC stand jeroen ? die trui met groene strepen op ? :p
jah da was die, stond daar gans te dansen toen hij een vinyl aant luisteren was :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan