Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en een flightcase (€40 ipv €80
) rijker.





love ya boontje 

Flare' zei:CD van groovy tunes
-CD van move-it parade
---------
staan daar goeie zaken op? ^^
Anders hebk mischien wel interesse als ge ze zou wegdoen![]()
ferre zei:wat een zwartzichtige mensen hier allemaal, ik vond het een zeer geslaagde beurs , 18 vinyls , 1cd en 1dvd rijker . Leuke standen en al , testen kon ge naar believen (op synq, pioneer, rodec en alle andere standen) en enkele vaste dj2dj mensen tegengekomen. 8.5 / 10 voro de beurs ! op naar de volgende !
aan al die hierboven = blijft gewoon thuis e dan, kakkers




Desperatozz zei:leuke stand vond ik die kerel die aan't draaien was met die grote spandoek van future graphics of zoget =) ... dat is informatief , leuk wat draaien en wat flyers ... zo hadden er wel 10 stands meer mogen staan ...
![]()
)1337mr.hanky zei:ik ben der op die beurs met 4 plaatjes minder naar huis gegaan![]()

Spacy2003 zei:Die gast was zo stoned als mar kon zijn (net zoals die vrouw die daar bij stond)
Tah_b00nz0r zei:ik vond die gast zo hilarisch hoe die draaide xP
zo van die verwijfde movekes xD

Desperatozz zei:er waren inderdaad leuke vinyls ... maar als ik dan prijs vroeg was dat 12-20 euro ... dat vind ik toch al veel voor een beurs-prijs![]()

). 'k vond die stand van Out Soon wel in orde, die hadden wa vinyls naar m'n smaak (mint condition voor 5 euro!)
BieZ zei:'k vond het ook nie al te denderend, alé, om het feit dat ze
ps: 'k moest door om iet voor twee, anders had'k ook naar de inkom gekomen. 't zal voor ne andere keer zijn
Der stond niemand peisk 
jah da was die, stond daar gans te dansen toen hij een vinyl aant luisteren wasSabe zei:is da die kerel da wij hebben gezien aan de MVC stand jeroen ? die trui met groene strepen op ?![]()
