Archief - Mega Dance & Dj Beurs 2006!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacy2003

Legacy Member
!!Lijstje!!

*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
!!Lijstje!!

*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)

Spacy2003

Legacy Member
!!Lijstje!!

*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*BaBsie (hoostwaarschijnlijk ook aanwezig) ^^

Kunlun

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*BaBsie (hoostwaarschijnlijk ook aanwezig) ^^
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)

Babs

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo :D)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)

invullen zonder aan mij te vragen, FOEI!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo :D)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)

invullen zonder aan mij te vragen, FOEI!

:p ^^

w00p

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo :D)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
*w00p(37.8% kans dat ik er ben)

Spacy2003

Legacy Member
w00p zei:
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo :D)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
*w00p(37.8% kans dat ik er ben)

waarom niet 37.9%, of overstijgd deze ingewikkelde berekening onze brein ? :unsure:

PBO

Legacy Member
Ik ga me den auto canniball, als ge mee wilt rijde er is nog plaats (mits kleine bijdrage voor de nafte)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
:eek: kruipte gellie allemaal bij patje in den auto ... da moede ook durven :applause:

Blezz

Legacy Member
idee:

anders een lijstje maken van platen die men wegdoet EN die zondag komen, kunnen we daar eventueel wa van elkaar overkopen ofzo.. dno :)

Xavez

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo :D)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
*w00p(37.8% kans dat ik er ben)
*Xavez (wellicht aant flyeren)

Babs

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo )
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
*Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
*w00p(37.8% kans dat ik er ben)
*Xavez (wellicht aant flyeren)
*Gtronic (me patje en co)
*Beerend (als scoutsweekend gedaan is)

ziezo :p

Dj Wim

Legacy Member
Om jullie van de nieuwste info te voorzien updaten we nog even dit topic.
Nu zondag, 30 april, om 10 uur zwieren de deuren van de Grenslandhallen open voor de eerste editie van de Mega Dance & Dj Beurs 2006. We zullen proberen om op zaterdag ook enkele foto's van de opbouw op de websites te zetten.

De presale is net afgelopen en we zijn volop bezig met het versturen van de tickets! Hoewel we een erg korte periode presale hadden en er alleen via de websites kon besteld worden kunnen we zeggen dat het toch een succes was!

Zoals beloofd dan nu het overzicht van de standhouders; per standhouder vind je op de websites www.dancebeurs.be of www.djbeurs.be alle info en beurscondities! Hieronder het overzicht van de belangrijkste deelnemers; en raar maar waar; er lopen nog altijd aanvragen binnen. Nog 2 standen zijn eventueel beschikbaar voor de gegadigden...

Goed, genoeg gezeverd: hier de lijst!

BE Electronics
Darcon Productions / Bassleader
Dj Classix
Dj School / Technics
Dj Tomek
Dj2Dj.be
Dj4Dj
Electromania.be
Enterprise Records
Eureka Sales
Eureka-Rent
Fonorama
GG Records
HK Audio
ID&T
JJ23's retro and oldskool
K-Records
Lazzurra : House of the Rising Sun
Mark Verhoeven
Mid-Town
Move-it-Campaign-Parade
Move-X
MSS Sound & Light
MVC
Out Soon
PartyDJ.be
Partyzone.be Belgian Nightlife Guide
Pioneer
Pro-Events
Publiprinting
Rodec
S2PRO
Slipperyslipmats.com
Sompi Audio Team International
Sound-Station
Stanton - Final Scratch
Synq Audio
ToffMusic
UnnamedRecords
Verhoeven's Vinyl
Wallys Groove World

In totaal zullen er een 50-tal standen zijn; zeker niet slecht voor een eerste editie! Specifieke info per stand op de websites!

Verder willen we nog even een speciale sponsor vermelden: www.musictunnel.be; surf zeker naar de website, want ook daar zijn serieuze beurspromoties!! (Free items to win alleen voor beursbezoekers!) Iedereen die de beurs bezoekt zal letterlijk met de mensen van Musictunnel
in contact komen!

Tickets zijn nu nog alleen verkrijgbaar aan de kassa aan 8 euro; maar die krijg je zeker terugbetaald in kortingen, tickets, gadgets en zoveel meer!

We rekenen op jullie aanwezigheid!

Babs

Legacy Member
kga hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig kunnen zijn uiteindelijk ^^

trouwens, de grote vraag:
om hoe laat spreekt de bende af?
ga iedereen al om 10 uur of pas in de middag?

een gemeenschappelijk uur zou tof zijn, da we beke kunnen meeten nie? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan