Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)BaBsie zei:*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
invullen zonder aan mij te vragen, FOEI!
^^
)w00p zei:*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*buzz (75% kans dat ik der ben)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo)
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
* Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
*w00p(37.8% kans dat ik er ben)

)Canniball zei:ok ik rij me patrick...
xavez,
zet me mor opt lijstje
Dan zijn we met 4

