Archief - Mega Dance & Dj Beurs 2006!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja men klote das ok ni zo ne goekopen prijs :p

ik wil ergens in de vroege middag gaan fzo?? 1-2u fzo wil'k daar zijn :p

Dj Wim

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
nu zie ik da pas dat het 8 Euro is :x

Jama zeg; ik zal hier nog eens posten dat er ook VVK was... Dan was het slechts 6 euro geweest!

Er zijn er heel wat die hun ticket gereserveerd hebben (en betaald natuurlijk!)

Mja, vergelijk even; Dj Expo in Nl was 12,5 euro! Dan is het in vergelijking goedkoop!

;)

Desperatozz

Legacy Member
Dj Wim zei:
Jama zeg; ik zal hier nog eens posten dat er ook VVK was... Dan was het slechts 6 euro geweest!

Er zijn er heel wat die hun ticket gereserveerd hebben (en betaald natuurlijk!)

Mja, vergelijk even; Dj Expo in Nl was 12,5 euro! Dan is het in vergelijking goedkoop!

;)

ik begrijp toch wel de mening van te duur voor wat het is hoor ;)

dj expo had je: EN dj materiaal EN produce materiaal EN bekende namen EN workshops ;)

maar ik ga toch eens een kijkje komen nemen ... als't goe is, zoveel te beter e :p

ferre

Legacy Member
Desperatozz zei:
ik begrijp toch wel de mening van te duur voor wat het is hoor ;)

dj expo had je: EN dj materiaal EN produce materiaal EN bekende namen EN workshops ;)

maar ik ga toch eens een kijkje komen nemen ... als't goe is, zoveel te beter e :p

Hier heb je : EN DJ Materiaal EN veeeeel vinyls EN bekende namen EN gadgets EN leuke stands EN....

zeveraars :p

Dj Wim

Legacy Member
We gaan dat hier ook laten groeien hé! :p

Volgende keer nog meer en meer en meer en ...

Dus nu veel volk is volgende keer nog meer standen! En de prijs; die gaan we toch hetzelfde proberen te houden! ;)

Desperatozz

Legacy Member
ferre zei:
Hier heb je : EN DJ Materiaal EN veeeeel vinyls EN bekende namen EN gadgets EN leuke stands EN....

zeveraars :p

vinyls had je er ook, dj materiaal ook, stands & massa's gadgets ook

welke bekende namen zijn er hier?

ginds sprak ik met rob papen, marco bailey, menno de jong ... lancering van tiesto soundset voor virus C synthesiser (dan kan je toch stellen dat de meerwaarde zeker terecht was voor de dj expo in eindhoven ... de 2e dj expo was er niet)

aléjah, ik wil jullie idee & evenement niet afbreken ... maar ermee vergelijken zoals je zelf deed is toch gevaarlijk :)

Wover

Legacy Member
ik kom zeker ook, kzie nu pas deze topic, maar kwas dus al van plan me maten te gaan ;)

Maar als ik een grote groep ongeregelde, barbaarse mensen zien zal ik eens gedag komen zeggen :unsure:

Dj Wim

Legacy Member
Desperatozz zei:
aléjah, ik wil jullie idee & evenement niet afbreken ... maar ermee vergelijken zoals je zelf deed is toch gevaarlijk :)

Gelieve ons er niet op die manier ermee te vergelijken; want dan zouden we al niet meer bestaan!

Wat ons event betreft: we mikken hier niet alleen op dj-publiek; maar ook op mensen die interesse hebben in de events van ID&T, Darcon, ...

Vroeger had je de Mega House Beurs: 400 oude franken of 10 euro was de inkom; ok; dat was groter; maar dat is ook al wat jaren geleden...

We zullen zondag wel zien! :p

XA4

Legacy Member
Dj Wim zei:
Vroeger had je de Mega House Beurs ...//... maar dat is ook al wat jaren geleden...
Goh, waar is de tijd... was zelfs hier nog vlakbij in het Bouwcentrum.

Maar iedereen moet klein beginnen. Ook deze beurs is klein begonnen (ik herinner mij nog het eerste "beurs-je" in... ik ben de naam vergeten, Hulshout?) maar is dus serieus gegroeid en zal dit waarschijnlijk ook nog verder doen.

Wegens het stoppen met draaien, is mijn interesse in vinyl serieus afgenomen. De kans dat ik zal langskomen, is dus zeer klein. Maar als ik geen andere plannen heb, kan het wel eens zijn dat ik er even langs ga.

Desperatozz

Legacy Member
Dj Wim zei:
Gelieve ons er niet op die manier ermee te vergelijken; want dan zouden we al niet meer bestaan!

We zullen zondag wel zien! :p


die vergelijking had je zelf voorgesteld :p



maar idd, we zien zondag wel! be there eh mensen!

Tomek

Legacy Member
kom langs mijn stand hé. kzal voor de telenet mannen wa van de prijs af doen ;)
(ik sta

Kunlun

Legacy Member
Dj Tomek zei:
kom langs mijn stand hé. kzal voor de telenet mannen wa van de prijs af doen ;)
(ik sta


Jij staat waar? :unsure: :crazy:

Als je van Telenet EN Dj2Dj bent, krijg je dan een dubbele korting? :unsure: :cool:

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
*desperatozz (ik ben er als de meerderheid daar is )
*blezz (ik ben er sowieso)
*Spacy2003 (zeker aanwezig !)
*1337mr.hanky (ook aanwezig)
*b00nz0r (100% aanwezig)
*Foxxy a.k.a babsken (aanwezig als ik nie moe werken maar sinds ze me mijn voeten spelen weet ik het helemaal niet tot donderdag pas ofzo )
*Sabe (zeker, hoop ik toch ... Anders geen vervoer >_<)
*Patrick(aanwezig)
*Weiqin(aanwezig)
*w00p(37.8% kans dat ik er ben)
*Xavez (wellicht aant flyeren)
*Gtronic (me patje en co)
*Beerend (als scoutsweekend gedaan is)

Kan dus niemeer, heb just te horen gekregen dat ik morgen holderdebolder ne P.A. moet gaan doen.

Spacy2003

Legacy Member
En we zijn terug, ... EN WAAR WAS IEDEREEN OM 2U ? :p

Heb wat rondgewandeld met 1337mr.hanky, 8 plaatjes gekocht.

Dan de gekregen boel :D
-Posters van id-t
-CD van groovy tunes
-CD van move-it parade

En waar waren de free vynils ? :sop: -_-

Desperatozz

Legacy Member
bon

kzen reeds ff terug

ik was er stipt om 2h maar vond enkel babsken en boonzor

kwartiertje later thomazz_trigger opgepikt aan de inkom

en dan ongeveer 2 uurtjes rondgedwaald (terwijl ook nog sabe & company tegengekomen :p)


persoonlijk vond ik de beurs ondermaats in verhouding met de 8 euro inkom ...

vele vinyl verkopers, 3 keer dezelfde soort stand (final scratch, live scratch en zo'n onbekender ding) ... vele ongeïnteresseerde blikken bij de verkopers/standhouders en vooral minder stands als verwacht

povere dj2dj stand waar ik gelukkig frednova in de buurt nog aantrof toen ik bijna naar buiten ging ...

leuk dat id&t wat affiches en t-shirts bijhad ... maar meer kan daar ook niet over gezegd worden

de extra mogelijkheden tot prijzen was er blijkbaar ook niet ... en eigenlijk vond ik het een lawaaierige bedoening ... kdenk dat sommige stands zich echt niet aan de geluidsnorm hielden wat het zelfs voor te babbelen moeilijk maakte

ochja ... leuk om er eens geweest te zijn ... maar daar blijft het dan ook bij ...

geef mij dan toch maar nen meeting in een platenwinkel en een spelleke pool erna :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan