Archief - Lokerse Feesten 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
Cypress was erg nice! Geluid kon wel ietske beter maar de sfeer zat er echt in, tot achteraan 't plein.
Spijtig genoeg wat later dan gepland aangekomen, dus de jeugd hun laatste 2 nummers horen spelen spijtig genoeg, had die ook nog ni gezien dus zag dit wel zitten, ma goed...
Vooraan geraken zat er ook al niet meer in.
primal scream vond ik niet zo wijs en arsenal viel ook wel mee.

shiftyke

Legacy Member
Cypress Hill was epic, we stonden volledig van voor en echt zwaar feesten :D

Filmkes volgen :D

De Jeugd was maar zozo, misschien had het feit dat het mijn 4de keer was er iets mee te maken, primal scream en arsenal niet gezien.

Eerst hadden ze ons een bandje te weinig gegeven gvd, na veel zagen en klagen toch nog één gehad!

Relevation

Legacy Member
Cypress Hill was echt zalig, Wat ben ik blij dat ik geweest ben. :D

Inspector Monkfish

Legacy Member
Gisteren ook geweest. De Jeugd en Cypress Hill vond ik vrij slecht. Maar voor jullie op mij beginnen te kakken, ze zijn gewoon mijn stijl niet.

Primal Scream viel mee, maar de topper voor mij was Arsenal. Ze hadden me al overtuigd op Werchter en ook nu waren ze weer geweldig.

?therapy?

Legacy Member
Cypress Hill was gewoon de max imo :p
Daarna naar de fonne vertrokken voor Sven Van Hees :love: Héérlijk setje daar!
Dan nog 1 nummertje van Arsenal meegepikt. :)

Blanco

Legacy Member
Primal scream vond ik maar gezaag en Arsenal... mja... kvind er niks aan.

Cypress Hill vond ik ook de beste die avond ondanks dat het niet mijn ding is. Maar het klonk goed en de vele jointjes hebben mij in de juiste sfeer gebracht.

WE!
KICK!
ASS!

...was ook een tof moment.

Wel niet te vergelijken met Massive Attack vorig jaar... dat was meesterlijk goed.

?therapy?

Legacy Member
Net thuis van de laatste avond! :D
Allé "thuis" ik ga nu gaan zwemmen ;)

The hives waren wel focking goe!
Goose: zalige set :x buiten spijtig dat de staff begon te neuten over dat minuutje extra :x

@blanco: kmoet zeggen als fan van beide groepen begrijp ik dat wel goed :p
Massive attack dat was hét concert evar :p

?therapy?

Legacy Member
Mijn top 5 van dit jaar zijn:

1. Cypress Hill
2. Etienne de Crecy
3. Orbital
4. Sven Van Hees
5. Peter Doherty
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan