Teknohol1c
Legacy Member
Cypress was erg nice! Geluid kon wel ietske beter maar de sfeer zat er echt in, tot achteraan 't plein.
Spijtig genoeg wat later dan gepland aangekomen, dus de jeugd hun laatste 2 nummers horen spelen spijtig genoeg, had die ook nog ni gezien dus zag dit wel zitten, ma goed...
Vooraan geraken zat er ook al niet meer in.
primal scream vond ik niet zo wijs en arsenal viel ook wel mee.
Spijtig genoeg wat later dan gepland aangekomen, dus de jeugd hun laatste 2 nummers horen spelen spijtig genoeg, had die ook nog ni gezien dus zag dit wel zitten, ma goed...
Vooraan geraken zat er ook al niet meer in.
primal scream vond ik niet zo wijs en arsenal viel ook wel mee.


Héérlijk setje daar!


buiten spijtig dat de staff begon te neuten over dat minuutje extra