Archief - Lokerse Feesten 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Hoe zit het met de prijzen eigenlijk?
't zijn maar 4 acts per avond dus valt wel nog mee zeker?


(op de site zelf vind'k precies niks, en site om tickets te kopen werkt hier niet)

darkarrow

Legacy Member
Lokerse Feesten - vrijdag 31 juli EUR 25,00
Lokerse Feesten - zondag 2 augustus EUR 15,00
Lokerse Feesten - maandag 3 augustus EUR 10,00
Lokerse Feesten - dinsdag 4 augustus EUR 15,00
Lokerse Feesten - woensdag 5 augustus EUR 10,00
Lokerse feesten - donderdag 6 augustus EUR 15,00
Lokerse feesten - vrijdag 7 augustus EUR 20,00
Lokerse Feesten - zaterdag 8 augustus EUR 25,00

[EZ]

Legacy Member
ah merci :)

dag me Digitalism en Etienne De Crecy is nog een van de goedkopere :D

Paterpor

Legacy Member
[EZ];11615132 zei:
dag me Digitalism en Etienne De Crecy is nog een van de goedkopere :D

Mij gade dan zeker zien!

Ik wil Fatboy Slim/2 Many Dj's ook zien maar ik vrees voor het groot aantal volk eigenlijk :(

Illcat

Legacy Member
Fatboy Slim baby! :D

Iedereen wil die zien, het gaat daar een dik feestje worden peisk.

spray-bunny

Legacy Member
Aangezien de abbonnementen zijn uitverkocht doe'k hier een oproep: Heeft iemand nog een abbo op overschot?! Gelieve me te PM'en.

Bedankt op voorhand!

?therapy?

Legacy Member
Morgen begint de opbouw sé! :)
Om 7u opstaan :sad:

Maar met een extra abbo en drankbonnetjes in het vooruitzicht valt dat nog wel te doen I guess

Teknohol1c

Legacy Member
fatboy slim moet ik tot grote spijt missen..; Ik zit namelijk in nature one (wat op zich zeker nie slecht is)
Cypress hill kom ik zeker bekijken, ticket ligt hier al enkele weken mooi te blinken :D

Pilatus

Legacy Member
vrijdag begint dat feestje se :), moet wel nog leren voor herex :/

D3C0Y

Legacy Member
zeg weet iemand wat de nog niet bekend groep nu gaat worden ?
want anders pak ik een trein later enzo :p

?therapy?

Legacy Member
Absoluut geen idee :x
Zal wel niets speciaal zijn denk ik. Als het iets groot ging zijn zouden ze het wel op de affiche zetten :p

Delirium

Legacy Member
D3C0Y zei:
zeg weet iemand wat de nog niet bekend groep nu gaat worden ?
want anders pak ik een trein later enzo :p

Ook geen idee.
De organisatie wou er niets over lossen.

Gewoon afkomen en zien zeker.

?therapy?

Legacy Member
Amai!
Dag 1 was toch wel geslaagd. :D

Direct de plongeur afgesloten. :crazy: rond 8u thuis ofzo. :x
2manyDJ's en Fatboy slim waren een dik feestje :woohoo:

Delirium

Legacy Member
?therapy? zei:
Amai!
Dag 1 was toch wel geslaagd. :D

Direct de plongeur afgesloten. :crazy: rond 8u thuis ofzo. :x
2manyDJ's en Fatboy slim waren een dik feestje :woohoo:

Ik was om 6u thuis :)
Had die dag nog moeten werken dus was stikkapot (en had kou :p).
't Zal vanavond toch rustiger zijn bij mij :D

D3C0Y

Legacy Member
idd dik feestje, ma op een bepaald moment bij fatboy slim begonnen een bende fucking irritante antwerpenaren mij echt tegen te steken, als ge ni kunt zuipen ga u dan in de goot leggen maar verkloot het niet voor de 40 andere mensen rond u.

Echt, dat was een groep van 12 man ofzo die constant irritant deden en opt einde begon er 1 van die kerels met guitar hero drumstokken op iedereen zijn kop te slaan waardoor er zwaar boel onstond met een ander groepje (leuk voor iedereen er tussenin natuurlijk). Security heeft daar gelukkig vlug in gegrepen.

+ wel heel dom was de weekend-regeling van de nmbs, ik was daar totaal niet op voorzien en ik dacht dat ik weer een trein ging hebben rond half 5 ofzo, maar het was dus 6u21 :s

special was zaki, niet ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan