Archief - Lokerse Feesten 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trolle

Legacy Member
kwas rond 7.40 thuis(verdomme 3uur en 30 min moeten wachten int station)
2 many dj's en fatboy slim waren :love: :music:
das pop is mijne muziek stijl nie dus daar gaak mij nie over uitspreken maar diene eerste vond wel nie echt de moeite

?therapy?

Legacy Member
Dag 2:
Heb mij kapot moeten werken :crazy: om dan steendood bij Donna Summer te staan... wat resulteerde in backstage een koffietje gaan halen, safke roken en opt gemak zitten. :p

Discobar galaxy waren wel goed. :) dikke disco nummertjes:niceone:

En wat lesbische actie in de plongeur. :p héhé, iedereen stond er gewoon op te kijken ^^

Delirium

Legacy Member
?therapy? zei:
En wat lesbische actie in de plongeur.

Miljaar, dat ik dat weer gemist heb :D

Bwa, heb het anders ook wel goed gehad. Stond aan ingang bandjes te controleren. Constant naar beneden kijken naar de polsen. Soms zie je al eens iets meer dan enkel het bandje als er wat jonge dames binnenkomen :D (zeker met da warm weer kleedt ne mens hem al wat luchtiger).

Eline De Munck heb ik daar ook een paar keer zien passeren.

?therapy?

Legacy Member
Torche zei:
Maar niet naar David Byrne gaan kijken ? :(
Ik werk op de lokerse feesten. :)
Heb enkel Lady Linn zien optreden op tv. En dan heb ik eens 5seconden van David Byrne gezien. :sad:

Bij Donna Summer had ik al gedaan met werken dusjah :D

Heb meestal gedaan rond 23u ;)

?therapy?

Legacy Member
Dag 3:

The scabs waren fucking geweldig!
Dirk stoops was toch wel een feestje. Die kerel kan niet draaien maar em legt wel feestplaatjes op :D

spray-bunny

Legacy Member
Al 4 dagen met moeite geslapen( én 'k moet werken deze week), maar kon me niet bedwingen. Vollenbak jenever gekregen van iemand die'k ken achter de toog maar bandje-plakken is wel mislukt:(.

De show van van de veire suckte maar tov vorig jaar maar 'k ben veel oud en bekend volk tegengekomen wat veel goedmaakte.

?therapy?

Legacy Member
Peter Dorethy was érg goed imo!
Hindu nights waren dan weer de grootste teleurstelling tot nu toe voor mij. Het zal mij leren om verwachtingen te hebben zonder een groep te kennen :sad:. Had echt wat zwoele feestmuziek verwacht maar neen, gewoon het ene lauwe rock nummertje na het andere :sleep:. écht bagger, altijd hetzelfde soort rock zonder enige verandering ( met uitzondering van 3 nummertjes fzo...)

En zelfs de plongeur viel wat tegen :cry:

Maar allé, we mogen niet klagen aangezien de voorbij dagen al goed waren

Blofeld

Legacy Member
?therapy? zei:
Hindu nights waren dan weer de grootste teleurstelling tot nu toe voor mij. Het zal mij leren om verwachtingen te hebben zonder een groep te kennen :sad:. Had echt wat zwoele feestmuziek verwacht maar neen, gewoon het ene lauwe rock nummertje na het andere :sleep:. écht bagger, altijd hetzelfde soort rock zonder enige verandering ( met uitzondering van 3 nummertjes fzo...)

Dat is wel het opzet van Hindu Nights é, 'fuiven' op rockmuziek, muziek van o.a. Primal Scream, Arctic Monkeys, Beatles, Kooks, Strokes, Killers, Charlatans, Undertones, Garbage, Coral, Blackbox Revelation, Joy Division, Kasabian, Gnarls Barkley, Gossip, Marc Ronson, Amy Winehouse, Duffy, BRMC, The View, Oasis, Killers, Kings of Leon, The Rascals, New Order, Hard Fi, The Van Jets, The Smiths, Texas, The Thrills, Soulwax, Ting Tings, Ladyhawke, Santogold, Freaky Age, Pete and The Pirates, Digitalism ... Nuggets, Northern Soul, Motown, Punk, Pop ...


By the way, Hindu Nights is gene groep é, zijn paar dj's, o.a. Paul Gallagher (broer van Liam en Noel Gallagher van Oasis), Eppo Jansen, ...
Check maar eens: MySpace - HINDU NIGHTS - 26 - Garçon - East Flanders - myspace.com/hindunights

Wat had ge verwacht van Hindu Nights mss, Indiase muziek, Bollywood style mé buikdanseressen ofzo? :rofl:

Delirium

Legacy Member
?therapy? zei:
Peter Dorethy was érg goed imo!

Idd, echt van verschoten dat er uit zo'n klein manneken met enkel een gitaar zo'n geluid kon uitkomen. Ben blij dat hij er toch was :)

Wel ff gelachen toen em der zei van "Don't do drugs! Give them to me and I'll dispose of them properly."
Manic Street Preachers vond ik ook wel goed, beter dan op Pukkelpop vorig jaar. Alleszins een veel uitbundiger publiek.

?therapy?

Legacy Member
Blofeld zei:
Dat is wel het opzet van Hindu Nights é, 'fuiven' op rockmuziek, muziek van o.a. Primal Scream, Arctic Monkeys, Beatles, Kooks, Strokes, Killers, Charlatans, Undertones, Garbage, Coral, Blackbox Revelation, Joy Division, Kasabian, Gnarls Barkley, Gossip, Marc Ronson, Amy Winehouse, Duffy, BRMC, The View, Oasis, Killers, Kings of Leon, The Rascals, New Order, Hard Fi, The Van Jets, The Smiths, Texas, The Thrills, Soulwax, Ting Tings, Ladyhawke, Santogold, Freaky Age, Pete and The Pirates, Digitalism ... Nuggets, Northern Soul, Motown, Punk, Pop ...


By the way, Hindu Nights is gene groep é, zijn paar dj's, o.a. Paul Gallagher (broer van Liam en Noel Gallagher van Oasis), Eppo Jansen, ...
Check maar eens: MySpace - HINDU NIGHTS - 26 - Garçon - East Flanders - myspace.com/hindunights

Wat had ge verwacht van Hindu Nights mss, Indiase muziek, Bollywood style mé buikdanseressen ofzo? :rofl:
Zoals ik al zei: ik kende ze niet en had iets totaal anders verwacht.
Had gewoon zwoele zomerse beats verwacht, dat maakt de teleurstelling gewoon groot ^^
En dan nog eens dat het gewoon altijd hetzelfde was van muziek zorgde voor een slaapverwekkend effect. Constant dezelfde soort rock :crazy: en dan klagen ze dat dance-muziek eentonig is :rofl:

matthias

Legacy Member
ik zal maar tegen 21u zijn, dus zal de jeugd missen ...
maarja, heb die toch al meerdere keren gezien dus care

shiftyke

Legacy Member
ik vertrek elke moment ze, ik wil gerust de Jeugd er bij pakken om op de eerste rij te staan voor that funky Cypress Hill shit :D

C1derz

Legacy Member
tgah, kben verbaasd dat niemand hier het toch wel schitterende optreden van the subs heeft vermeld ^^
en zijn er toevallig mensen naar pickle juice op de fonnefeesten gaan zien? door wat verwarring heb ik ze gemist :(

spray-bunny

Legacy Member
Ik heb pickle juice gezien. Was niet slecht, zaten héél veel invloeden in.

The subs suckten maar, ik was erg teleurgesteld:(.

spray-bunny

Legacy Member
Jup Orbital gezien. Goeie 'luistermuziek' maar niet echt feestmuziek, IMO.

Vanavond was ook wel lekker. Eerst cypress hill (stormloop op de bandjes), dan electro op de fonne en dan nog allemaal zatte stoten. Maat is voor 100€ afgeript , ik heb onderweg een serieus verdwaalde fransman wakker gemaakt en op weg geholpen (lag te tukken langs N70 maar was 'onderweg' naar zijn auto:p) enz... Voor de rest nog thais, hollanders en paar lekkere wijvekes tegengekomen:):):). Ook de obligate allochtonenruzie mocht natuurlijk niet ontbreken... Sommige Marokkanen zijn toch echt kwajongens he:):):)...

5 dagen gewerkt en telkens tot 6u blijven plakken in plongeur ed... EINDELIJK SLAAP!!! Echt elke dag op het randje van kotsen gestaan en toch overeind gebleven:').

Morgen lektroluv:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan