Reflectus
Legacy Member
Ben de vrijdag en zaterdag geweest.
Grootste verrassing was zeker de Customs, jammer dat er niet zoveel ambiance was in de zaal. De DJ-set van Riton vond ik ook best wel goed, toch zeker een stuk beter dan de DJ-set van Goose, vrijdagavond.
Met Dinosaur Jr. stond ik helemaal vanvoor tegen het hek, muziek stond te luid, en hoorde de zang niet
. Voor de rest niets speciaals gebeurd, buiten dat er op de camping helemaal niets te beleven viel, althans nog niet in de groep waarmee ik mee was.
Grootste verrassing was zeker de Customs, jammer dat er niet zoveel ambiance was in de zaal. De DJ-set van Riton vond ik ook best wel goed, toch zeker een stuk beter dan de DJ-set van Goose, vrijdagavond.
Met Dinosaur Jr. stond ik helemaal vanvoor tegen het hek, muziek stond te luid, en hoorde de zang niet
. Voor de rest niets speciaals gebeurd, buiten dat er op de camping helemaal niets te beleven viel, althans nog niet in de groep waarmee ik mee was.


) En dan als laatste Seasick Steve waar we al het hele weekend naar uitzagen, was allesbehalve teleurstellend en de sfeer zat er echt goed in, kortom het was fantastisch.