Archief - Leffingeleuren 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reflectus

Legacy Member
Ben de vrijdag en zaterdag geweest.
Grootste verrassing was zeker de Customs, jammer dat er niet zoveel ambiance was in de zaal. De DJ-set van Riton vond ik ook best wel goed, toch zeker een stuk beter dan de DJ-set van Goose, vrijdagavond.
Met Dinosaur Jr. stond ik helemaal vanvoor tegen het hek, muziek stond te luid, en hoorde de zang niet :s. Voor de rest niets speciaals gebeurd, buiten dat er op de camping helemaal niets te beleven viel, althans nog niet in de groep waarmee ik mee was.

Kid_C

Legacy Member
Dinosaur Jr was perfect waar ik stond, had me express meer in het midden van de zaal gezet omdat Mascis heel hard zijn muziek erdoor blaast op het podium.

Ik heb ook enorm genoten van J. Tillman, ondanks het klotepubliek die het nodig vond om een theekransje te houden en constant te praten. :sop:

Reflectus

Legacy Member
Kid_C zei:
Dinosaur Jr was perfect waar ik stond, had me express meer in het midden van de zaal gezet omdat Mascis heel hard zijn muziek erdoor blaast op het podium.

Ik heb ook enorm genoten van J. Tillman, ondanks het klotepubliek die het nodig vond om een theekransje te houden en constant te praten. :sop:

Mja had ik dat geweten... maar heb me ook wel geamuseerd, al was ik de enige die me aan het geven was waar ik stond. Stond btw 2m. voor de 'moshpit'.

Kid_C

Legacy Member
Is er een pit geweest? :p
J. Mascis had een shirt van Om aan trouwens. :D

Reflectus

Legacy Member
Ja zo'n kleintje, der hebben er een paar lelijk op hun hoofd gevallen, eigen fout zeker.
En er was er dan een z'n bril kwijt tijdens Pieces, ze zaten daar met 10 man op de grond te zoeken. Toen die z'n bril terugvond kon ie z'n geluk niet meer op :d

Nash

Legacy Member
Ik heb mij ineens een week of 2 geleden een weekend ticket gekocht en mij zeker niet beklaagd. Vrijdag goed begonnen met Blackbox Revelation daarna naar Das Pop geweest, beetje rondgelopen en als laatste Goose DJ Set meegenomen.

De zaterdag vervolgens eerst naar Blood Red Shoes (was naar mijn mening niet zo goed, maar er waren blijkbaar technische problemen) dan beetje op ons gemak gezeten in het zonnetje en terwijl wat zitten luisteren naar Lady Linn.

Kwartiertje voor het einde doorgegaan en naar de Customs gegaan (was super!) daarna gaan eten en Dinosaur JR. gezien (der gaan er hier waarschijnlijk niet akkoord gaan met mij, maar ik vond het ook niet zo goed. Geluid was niet 100 %) Nog een stuk meegenomen van Daan, was zalig. En om af te ronden de DJ Set van Riton meegenomen.

Vooral wat ouder volk de zondag. Naar Absynthe Minded geweest (waren zonder meer gewoon goed). Dan ietske gedronken en naar Admiral Freebee geweest (Zijn bluesstukskes waren er gewoon over :love:) En dan als laatste Seasick Steve waar we al het hele weekend naar uitzagen, was allesbehalve teleurstellend en de sfeer zat er echt goed in, kortom het was fantastisch.

cassie821

Legacy Member
Reflectus zei:
Mja had ik dat geweten... maar heb me ook wel geamuseerd, al was ik de enige die me aan het geven was waar ik stond. Stond btw 2m. voor de 'moshpit'.

Ik stond er ook zoiets naast xD . Maar was dat met die ene dronken gast voorraan met zijn dinosaur jr tshirt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan