Archief - Leffingeleuren 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Datum: 19,20,21 september

Eerste namen:

Ray Lamontagne
Seasick Stee
Alela Diane
Elvis Perkins In Dreamland
Black Box Revelation
Goose DJ Set
Sunset Rubdown
William Elliot Whitmore
The Bony King Of Nowhere
Eilen Jewell
We Rock Like Girls Don't
Pepper Assault


Ziet er naar uit dat ik dit jaar wel een dagje zou gaan. :unsure:

cassie821

Legacy Member
SEASICK STEVE (us)
RAY LAMONTAGNE (us)
AMADOU ET MARIAM (ma)
DAAN
ALELA DIANE (us)
FAGGET FAIRYS (dk)
GOOSE DJ SET
LADY LINN & HER MAGNIFICENT SEVEN
ABSYNTHE MINDED
ADMIRAL FREEBEE solo & electric
THE BLACK BOX REVELATION
THE BONY KING OF NOWHERE
JOE GIDEON & THE SHARK (uk)
J. TILLMAN (us)
ELVIS PERKINS IN DEARLAND (us)
SUNSET RUBDOWN (can)
WILLIAM ELLIOTT WHITMORE (us)
EILEN JEWELL (us)
WE ROCK LIKE GIRLS DON´T (sc)
CUSTOMS
ORCHESTRE INTERNATIONAL DE VETEX
PEPPER ASSAULT
THE STREETS
CUSTOMS

en nog 9 namen te gaan
VVK start op 10 augustus en ik ben zeker aanwezig !

Cerberuser

Legacy Member
Ben afgelopen 2 jaar geweest. Zeer goed festival vind ik. Gezellig en nog altijd maar 1.80 voor een pint en 2.50 voor een hamburger.

Denk dat ik dit jaar niet zal gaan, of er zou iets zot moeten tussenstaan in die 9 nog aan te kondigen namen. Goose stond er vorig jaar ook al, live (geen dj set), en alleen voor Daan ga ik het niet doen. Discobar Galaxie op vrijdag was ook altijd zot feestje :)

Zedd Zorandar

Legacy Member
ik hoop Blood Red Shoes en The Streets op dezelfde dag (zaterdag dus) dan rest mij alleen nog uit te zoeken hoe ik daar geraak en terug zodat ik zondag naar Breda Barst kan voor nogmaals BRS XD

cassie821

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
ik hoop Blood Red Shoes en The Streets op dezelfde dag (zaterdag dus) dan rest mij alleen nog uit te zoeken hoe ik daar geraak en terug zodat ik zondag naar Breda Barst kan voor nogmaals BRS XD

Is het eigenlijk al zeker dat BRS er gaat staan ?

Zedd Zorandar

Legacy Member
cassie821 zei:
Is het eigenlijk al zeker dat BRS er gaat staan ?

het sta al ff op hun website dus ik peins van wel XD

19 Sep
belgium - leffingeleuren festival

20 Sep
breda, netherlands - breda barst festival

bron

Cerberuser

Legacy Member
Nieuwe namen:

DAS POP – brengen daags na Leffingeleuren dan eindelijk die derde plaat uit.

RITON (uk) – DJ set van de britse Soulwax-protégé

ZIGGI & THE RENAISSANCE BAND (nl) – moderne rootsreggae

THE GLIMMERS present DISKO DRUNKARDS – DJ set en live-band delen het podium, met Tim Vanhamel, Stefan Misseghers en Ben Brunin

SUPERLIJM – Gentse band met Oostendse Roots – single “Michael Jordan” staat hoog in De Afrekening

cassie821

Legacy Member
We kunnen nu ook al melden dat de voorverkoop begint op zaterdag 8 augustus. Dagtickets zullen 29 euro in VVK kosten en 35 euro ADD. Weekendtickets kosten 68 euro in VVK en 78 euro ADD.

Zedd Zorandar

Legacy Member
hmm die 2 andere ???? op zaterdag gaan toch ferm de moeite moeten zijn, want hetgeen er nu staat is voor mij de moeite (van het noorden van Antwerpen naar ergens aan de kust trekken) en 29 euro ni echt waard

cassie821

Legacy Member
Dinosaur Jr op leffingeleuren en de affiche is compleet nu ga ik zeker !

PBR Streetgang

Legacy Member
Elvis Perkins... wat is dat een Elivis Presley/Carl Perkins tribute?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan