Archief - Leffingeleuren 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WolCoM

Legacy Member
Fo real?
En kun je makkelijk binnenraken dan? Want tis op een dorpsplein zeker, dus wrs niet?

Kid_C

Legacy Member
Geen idee, ik ben nog nooit naar Leffingeleuren geweest eigenlijk. :unsure: Maar dat er geen tickets meer zijn aan de kassa lijkt me toch logisch, anders zou het niet uitverkocht zijn. (+ ze zouden het melden op de site dat er aan de kassa nog tickets zijn)

metalleke

Legacy Member
WolCoM zei:
Fo real?
En kun je makkelijk binnenraken dan? Want tis op een dorpsplein zeker, dus wrs niet?

Binnenraken zonder ticket bedoel je? Denk het niet tbh ;)

WolCoM

Legacy Member
Bummer. Kzie wel hoe ik het oplos.
Een vriendin uit Oostende ging vanmiddag nog eens kijken, maar 'k reken der niet op. :)
Thx anyway.

Cerberuser

Legacy Member
Nee, ook niet aan de deur. En binnenraken zonder betalen zie ik daar ook niet gemakkelijk gebeuren, heel dat terrein is mooi met herashekken en grote doeken afgezet :) Of je zou er moeten overklimmen en in de belangstelling staan :D

Cerberuser

Legacy Member
't Was nochtans vorig jaar ook zo. Ik had mijn ticket dan de woensdag ofzo, dit jaar zijn de tickets de dinsdag al allemaal de deur uit blijkbaar :)

Smeagol90

Legacy Member
Ik heb nog eentje nodig voor de zaterdag. Heb vandaag het mijne gekocht, ma mijn maat eeft nog geen... PM gerust!

Alcoholic Punk

Legacy Member
Gisterennamiddag via de site ticket gekocht voor de vrijdag.
Het gezelschap daarentegen die zijn slim geweest. Weten al meer dan ne maand dat ze willen gaan en kopen geen tickets op voorhand, die staan daar nu te blinken, ik beslis laatste gat en ben erbij :p

metalleke

Legacy Member
Is nu toch al enkele jaren dat de vrijdag uitverkocht is tbh. Vroeger erbij zijn zeker.

Zedd Zorandar

Legacy Member
man man man, ik begin te begrijpen waarom mensen moppen maken over achtergestelde west-vlamingen

Ik draag al mijn festival bandjes aan mijn linkerarm, kom daar aan die inkom: "rechterarm"
echt waar WTF voor verschil maakt da voor hen aan welken arm ik da draag...

En was er nu eigenlijk een merchandise standje bij de main? want ik heb er in ieder geval geen gezien...

maar muziek was wel goe

Kid_C

Legacy Member
Het volk daar was echt vervelend idd. :p

En de merch stond aan de main, paar tshirts/cd's van dinosaur jr en blood red shoes gezien.

Zedd Zorandar

Legacy Member
WHAT

ik ben echt 3 keer heel da terein rondgegaan...

en dan was ek die 3 zotte grieten nog vergeten te vermelden bij Customs, zie die zo het einde van hun bandje afbranden zodat da ni afrafelt, steek mijn (rechter)arm uit om da ook af te branden want da's serieus aan 't rafelen, ineens spuit één van de 3 met deo door die vlam, en die hebben da echt zo stuk of 5 keer gedaan terwijl er mensen ne meter voor hun stonden, zot zeg ik u xD

tja hopen da er in Breda vandaag een duidelijk aangegeven merch is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan