Archief - Iron Maiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GILBOUTOn

Legacy Member
:o

Maiden is een legende en is zeker niet repetitief en stuff. Nu ben ik het niet eens met ax7dude aka Leprecaun3. Ik vond gewoon die cover beter. Maar zo maiden beginnen uit te sketen. Nooit of te nimmer!

S.conceiçao7

Legacy Member
die cover staat trouwens ook op SHOGUN, de special 2 disc edition, met de dvd erbij.

kopen dus, die handel.

Recipe4hate

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
die cover staat trouwens ook op SHOGUN, de special 2 disc edition, met de dvd erbij.

kopen dus, die handel.

Nee dank u.

Ik denk dat ze met "harder" hier bedoelen dat het "brutaler" klinkt. Maar bij Maiden is dat helemaal niet de bedoeling. Die band hoort niet gecoverd te worden, behalve voor een tributecd :D

GILBOUTOn

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Nee dank u.

Ik denk dat ze met "harder" hier bedoelen dat het "brutaler" klinkt. Maar bij Maiden is dat helemaal niet de bedoeling. Die band hoort niet gecoverd te worden, behalve voor een tributecd :D

Wel, dat nummer werd gemaakt voor een tributecd. :unsure: Ik vind het de beste van de cd. Enja, Trivium, ik weet het. Het is Trivium... So what. ik kan hun muziek appreciëren. Dat die gasten dikke nekken zijn ofzo kan me geen fuck schelen. Maar, ik had beter nooit begonnen over die cover :p! Maar om de mensen hier wat extra kwaad te maken: Er is een tributecd te vinden van Kerrang! genaamd Maiden Heaven. Zitten wel paar goeie liedjes tussen van een paar goeie bands als metallica, ax7:s,... Maareuh, UP THE IRONS!

GILBOUTOn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
die cover staat trouwens ook op SHOGUN, de special 2 disc edition, met de dvd erbij.

kopen dus, die handel.

Sry, maar hou het liever bij iron Maiden.

Recipe4hate

Legacy Member
GILBOUTOn zei:
Wel, dat nummer werd gemaakt voor een tributecd. :unsure: Ik vind het de beste van de cd. Enja, Trivium, ik weet het. Het is Trivium... So what. ik kan hun muziek appreciëren. Dat die gasten dikke nekken zijn ofzo kan me geen fuck schelen. Maar, ik had beter nooit begonnen over die cover :p! Maar om de mensen hier wat extra kwaad te maken: Er is een tributecd te vinden van Kerrang! genaamd Maiden Heaven. Zitten wel paar goeie liedjes tussen van een paar goeie bands als metallica, ax7:s,... Maareuh, UP THE IRONS!

Metallica die Maiden covert? :lol: dat wil ik wel eens horen.

GILBOUTOn

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Nog vermakelijk, maar kan imo lang niet typen aan 't origineel.

Ja, dees vind ik ook, alleen als hij "I shall return from out of fire." zingt vind ik het wel kippenvel. :s

GILBOUTOn

Legacy Member
hehe, dat nummer is bijna één grote solo. Zo prachtig he, zou zalig zijn moest dit opgenomen zijn met Bruce.

Kid_C

Legacy Member
GILBOUTOn zei:
hehe, dat nummer is bijna één grote solo. Zo prachtig he, zou zalig zijn moest dit opgenomen zijn met Bruce.

Hebben ze zo live gebracht op GMM 2005, hoogtepunt van het optreden. (en ook mijn favoriete maiden nummer!)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
Iron Maiden ? Discover music, videos, concerts, & pictures at Last.fm

ziezo, kheb daar eens mijn zegje gedaan, want hier mag da blijkbaar niet altijd :p
first one to spot my shout, gets a balloon :woohoo:
Het is dat ze u daar zo tof vinden. :rofl:

a7x dude, you said that before and nobody cared. Nobody cares still. Seriously, I'm not trying to sound like a prick but it's okay to hate a band, even Iron Maiden. But to hang around the shoutbox and say they sound old and hollow...Why should we care? Your taste in music doesn't help your argument either with bands like Trivium and Avenged Sevenfold. I hate Trivium, but you don't see me hanging around there saying how bad they suck or how they can't play their instruments. If I don't like a band...I don't listen to it. I recommend you do the same.

a7xdude: You are hilarious.Trolling like that is far too obvious. At least TRY to make it bit less obvious,

Echt, ik snap niet dat zo'n internet troll als jij hier nog steeds mag blijven uitlokken.

Savatar

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Het is dat ze u daar zo tof vinden. :rofl:





Echt, ik snap niet dat zo'n internet troll als jij hier nog steeds mag blijven uitlokken.

Hij staat al een tijdje op mijn ignore list maar stop aub met hem te quoten... zo blijf ik me ergeren :p

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Hij staat al een tijdje op mijn ignore list maar stop aub met hem te quoten... zo blijf ik me ergeren :p
Hij staat hier al twee jaar op mijn ignore list. ;)
Als enige trouwens, maar af en toe zoals in een topic als dit kan ik het niet laten van er toch op te reageren. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan