Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leprechaun3 zei:die cover staat trouwens ook op SHOGUN, de special 2 disc edition, met de dvd erbij.
kopen dus, die handel.

Recipe4hate zei:Nee dank u.
Ik denk dat ze met "harder" hier bedoelen dat het "brutaler" klinkt. Maar bij Maiden is dat helemaal niet de bedoeling. Die band hoort niet gecoverd te worden, behalve voor een tributecd![]()
Ik vind het de beste van de cd. Enja, Trivium, ik weet het. Het is Trivium... So what. ik kan hun muziek appreciëren. Dat die gasten dikke nekken zijn ofzo kan me geen fuck schelen. Maar, ik had beter nooit begonnen over die cover
! Maar om de mensen hier wat extra kwaad te maken: Er is een tributecd te vinden van Kerrang! genaamd Maiden Heaven. Zitten wel paar goeie liedjes tussen van een paar goeie bands als metallica, ax7
,... Maareuh, UP THE IRONS!Leprechaun3 zei:die cover staat trouwens ook op SHOGUN, de special 2 disc edition, met de dvd erbij.
kopen dus, die handel.
Leprechaun3 zei:die cover staat trouwens ook op SHOGUN, de special 2 disc edition, met de dvd erbij.
kopen dus, die handel.
GILBOUTOn zei:Wel, dat nummer werd gemaakt voor een tributecd.Ik vind het de beste van de cd. Enja, Trivium, ik weet het. Het is Trivium... So what. ik kan hun muziek appreciëren. Dat die gasten dikke nekken zijn ofzo kan me geen fuck schelen. Maar, ik had beter nooit begonnen over die cover
! Maar om de mensen hier wat extra kwaad te maken: Er is een tributecd te vinden van Kerrang! genaamd Maiden Heaven. Zitten wel paar goeie liedjes tussen van een paar goeie bands als metallica, ax7
,... Maareuh, UP THE IRONS!
dat wil ik wel eens horen.GILBOUTOn zei:
Recipe4hate zei:Nog vermakelijk, maar kan imo lang niet typen aan 't origineel.


GILBOUTOn zei:hehe, dat nummer is bijna één grote solo. Zo prachtig he, zou zalig zijn moest dit opgenomen zijn met Bruce.
Het is dat ze u daar zo tof vinden.Leprechaun3 zei:Iron Maiden ? Discover music, videos, concerts, & pictures at Last.fm
ziezo, kheb daar eens mijn zegje gedaan, want hier mag da blijkbaar niet altijd
first one to spot my shout, gets a balloon![]()

a7x dude, you said that before and nobody cared. Nobody cares still. Seriously, I'm not trying to sound like a prick but it's okay to hate a band, even Iron Maiden. But to hang around the shoutbox and say they sound old and hollow...Why should we care? Your taste in music doesn't help your argument either with bands like Trivium and Avenged Sevenfold. I hate Trivium, but you don't see me hanging around there saying how bad they suck or how they can't play their instruments. If I don't like a band...I don't listen to it. I recommend you do the same.
a7xdude: You are hilarious.Trolling like that is far too obvious. At least TRY to make it bit less obvious,
benny zei:Klinkt nog verrassend goed![]()
, geef mij maar een andere cover...

Kid_C zei:Hebben ze zo live gebracht op GMM 2005, hoogtepunt van het optreden. (en ook mijn favoriete maiden nummer!)
LoRdOfMaDnEs zei:Het is dat ze u daar zo tof vinden.
Echt, ik snap niet dat zo'n internet troll als jij hier nog steeds mag blijven uitlokken.

TCF-Trip zei:Hij staat al een tijdje op mijn ignore list maar stop aub met hem te quoten... zo blijf ik me ergeren![]()
Hij staat hier al twee jaar op mijn ignore list.TCF-Trip zei:Hij staat al een tijdje op mijn ignore list maar stop aub met hem te quoten... zo blijf ik me ergeren![]()

