GILBOUTOn
Legacy Member
Ruben666 zei:Geniaal album imo
Geef mij maar Number of The Beast, of kleppers als Killers of Powerslave.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruben666 zei:Geniaal album imo

LoRdOfMaDnEs zei:Fuck Maiden covers. Er is er geen enkele die het nog maar verdient van in de schaduw van het origineel te staan.
GILBOUTOn zei:Bwaah, die covers van Children of Bodom vind ik echt slecht. Zo overdreven enal... Maar die van trivium vind ik echt beter dan het origineel. Luister maar eens. De enigste cover die het origineel kan overtreffen.
YouTube - TRIVIUM - "Maiden Heaven" Tribute CD (fullversion)

LoRdOfMaDnEs zei:Fuck Maiden covers. Er is er geen enkele die het nog maar verdient van in de schaduw van het origineel te staan.
GILBOUTOn zei:Bwaah, die covers van Children of Bodom vind ik echt slecht. Zo overdreven enal... Maar die van trivium vind ik echt beter dan het origineel. Luister maar eens. De enigste cover die het origineel kan overtreffen.
YouTube - TRIVIUM - "Maiden Heaven" Tribute CD (fullversion)
benny zei:idd..
Sorry, maar beter dan het origineel? Dit is gewoon een regelrechte verkrachting van een geweldige song!

GILBOUTOn zei:
Ik vind de originele versie maar niets. Flauwe zang, traag tempo, terwijl deze versie alle minpunten opvult...

benny zei:niets te "wtf", het is gewoon een feit dat die cover het verneukt. En Flauwe zang? Wat is er mis mee? het klinkt zoals elk ander maiden nummer geweldig, evenals het tempo..![]()
GILBOUTOn zei:
Ik vind de originele versie maar niets. Flauwe zang, traag tempo, terwijl deze versie alle minpunten opvult...

GILBOUTOn zei:Tjah, ieder zijn smaak zeker. Dit vind ik maar de enigste cover die het originele kan overtreffen.

Raukaris zei:Ze beginnen zich te groeperen![]()
*me houdt ijzeren baren klaar*


dark_elf90 zei:Wat wil je van zo'n groep...


Leprechaun3 zei:ik vind da ge gelijjk hebt, die cover is beter dan het origineel.
nog zo'n voorbeeld:
hallowed be thy name, door cradle of filth.
vind ik ook beter dan het origineel, sneller, strakker , luider en harder!
en ik ben allesbehalve een COF fan![]()