Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ty_00n zei:Ik ben net bezig met hun laatste plaat nog eens goed te beluisteren.![]()
Al moet ik zeggen dat ik The X Factor en Virtual XI enorm graag hoorde. Maar als je Bruce 'The Clansman' hoort zingen val je letterlijk omver. Zo goed is het 
LoRdOfMaDnEs zei:Favoriete zanger?
Wel moeilijke keuze, ik vind Paul Di'Anno en Bruce Dickinson beide heel goed maar om compleet verschillende redenen.
sir oinksalot zei:zelfde mening
beste plaat vind ik "rock in rio" heb daar de dvd van en kan die maar blijven kijken, dat optreden was gewoon af
GILBOUTOn zei:beste plaat voor mij is Number of the Beast, maar das een beetj cliché zeker?
Ps.: Wie wil Flight 666 zien?

metalmeniac zei:Zeker geen cliché
Ik MOET den dvd hebben :applause:
Binnen 17 dagen is het dan eindelijk zover, de langverwachte film, Iron Maiden :Flight666 van Iron Maiden zal op 21 april in de bioscopen te zien zijn.Maar om ons al te doen warmlopen voor deze prachtige film hebben ze besloten al een tipje van de sluier te onthullen!
FatFish zei:Seventh Son Of A Seventh Son. Das hun beste album