[EZ]
Legacy Member
idd vet schijfke, meefluiterKN-StrideR zei:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd vet schijfke, meefluiterKN-StrideR zei:

TRFluffy zei:Kan er me iemand zeggen hoe de fuck ge in godsnaam danst of "stuikt" op zo'n chillmuziek?
Da's muziek om opt gemakske te zitten chillen, of wat werk te doen. toch nie om op te dansen?
I don't get it.
TRFluffy zei:Kan er me iemand zeggen hoe de fuck ge in godsnaam danst of "stuikt" op zo'n chillmuziek?
Da's muziek om opt gemakske te zitten chillen, of wat werk te doen. toch nie om op te dansen?
I don't get it.
TheBram zei:ebbe wij et wel over hetzelfde?
als ge fake blood chillmuziek noemt...

.TRFluffy zei:neen, dat bedoel ik niet, ik vroeg me gewoon af waarom dat zo populair is tegenwoordig in de "dansgelegenheden"... Da's chillmuziek. Toch niet om "uit uw dak te gaan" ?
En als ik filmpjes zie van events staat iedereen stil. Is dat "uit hun dak gaan" of wat? Ik snap het niet.
Atm staat die muziek al heel de avond op, om op m'n gemakje te programmeren...
applause
en fantastische ontknopingen
woohoo
.

TheBram zei:ebbe wij et wel over hetzelfde?
als ge fake blood chillmuziek noemt...
Bij de rest ist gemiddeld: "hm, cool grooveken"TRFluffy zei:Ja, ik vind dat nog steeds geen "ik ga uit mijn dak muziek"![]()
En trance, ja da's nog zo iets. Da's sfeer, gevoel... en vaak al iets sneller (bv 133 - 140 bpm)
Nuja ik hoor het allemaal graag, ma 't is nie van "shit, nu MOET ik een move placeren" of dak verloren ga in de muziek.
Mijn lichaam reageert enkel nog van "ik MOET stampen" bij de hardere stijlenBij de rest ist gemiddeld: "hm, cool grooveken"
) ik heb eerder het omgekeerde. bij fake blood ga ik uit m'n dak, bij hardstyle denk ik marginaal
maar natuurlijk wel met het nodige respect voor de mensen die dat wel goed vinden, ieder hun ding natuurlijk 
)*_YvEs_* zei:tiga - Mind dimension (bloodybeetroots remix) vinnek zo goe eh ^^

