Archief - House/Electro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
Kan er me iemand zeggen hoe de fuck ge in godsnaam danst of "stuikt" op zo'n chillmuziek?

Da's muziek om opt gemakske te zitten chillen, of wat werk te doen. toch nie om op te dansen?

I don't get it.

antHraxx

Legacy Member
TRFluffy zei:
Kan er me iemand zeggen hoe de fuck ge in godsnaam danst of "stuikt" op zo'n chillmuziek?

Da's muziek om opt gemakske te zitten chillen, of wat werk te doen. toch nie om op te dansen?

I don't get it.


Dus electro/house-platen moeten dansbaar zijn vooraleer zij hier een eervolle vermelding verdienen?

TRFluffy

Legacy Member
neen, dat bedoel ik niet, ik vroeg me gewoon af waarom dat zo populair is tegenwoordig in de "dansgelegenheden"... Da's chillmuziek. Toch niet om "uit uw dak te gaan" ?

En als ik filmpjes zie van events staat iedereen stil. Is dat "uit hun dak gaan" of wat? Ik snap het niet.

Atm staat die muziek al heel de avond op, om op m'n gemakje te programmeren...

TheBram

Legacy Member
TRFluffy zei:
Kan er me iemand zeggen hoe de fuck ge in godsnaam danst of "stuikt" op zo'n chillmuziek?

Da's muziek om opt gemakske te zitten chillen, of wat werk te doen. toch nie om op te dansen?

I don't get it.

ebbe wij et wel over hetzelfde?
als ge fake blood chillmuziek noemt...

apex^

Legacy Member
TheBram zei:
ebbe wij et wel over hetzelfde?
als ge fake blood chillmuziek noemt...

²

lol...


vant weekend ist beats of love ^^ autokratz komt :o
kweet wel nog nie of da ik ga gaan, tis altijd veel te warm ginder in de vooruit :p.

fr1sb33

Legacy Member
TRFluffy zei:
neen, dat bedoel ik niet, ik vroeg me gewoon af waarom dat zo populair is tegenwoordig in de "dansgelegenheden"... Da's chillmuziek. Toch niet om "uit uw dak te gaan" ?

En als ik filmpjes zie van events staat iedereen stil. Is dat "uit hun dak gaan" of wat? Ik snap het niet.

Atm staat die muziek al heel de avond op, om op m'n gemakje te programmeren...


Ge kunt hetzelfde zeggen over trance, daar zitten ook rustige stukken in, die vaak langer zijn dan de climax en zijn er genoeg mensen die dat appreciëren.
Tis dan de kunst om dan alles te geven op die korte climaxen.
Een goeie DJ houdt er wel het ritme in natuurlijk, tzou anders geen zicht zijn, zo om de 5 minuten eens een been bewegen en tis weer gedaan.
Ik verkies wel hard trance (DJ Scot Project, SHOKK e.d.) met gigantisch lange intro's die je kan overslaan (:applause:) en fantastische ontknopingen (:woohoo:).

[youtube]9WpERMtL-AY[/youtube]

TRFluffy

Legacy Member
TheBram zei:
ebbe wij et wel over hetzelfde?
als ge fake blood chillmuziek noemt...

Ja, ik vind dat nog steeds geen "ik ga uit mijn dak muziek" :p

En trance, ja da's nog zo iets. Da's sfeer, gevoel... en vaak al iets sneller (bv 133 - 140 bpm)

Nuja ik hoor het allemaal graag, ma 't is nie van "shit, nu MOET ik een move placeren" of dak verloren ga in de muziek.

Mijn lichaam reageert enkel nog van "ik MOET stampen" bij de hardere stijlen :D Bij de rest ist gemiddeld: "hm, cool grooveken"

mtm

Legacy Member
TRFluffy zei:
Ja, ik vind dat nog steeds geen "ik ga uit mijn dak muziek" :p

En trance, ja da's nog zo iets. Da's sfeer, gevoel... en vaak al iets sneller (bv 133 - 140 bpm)

Nuja ik hoor het allemaal graag, ma 't is nie van "shit, nu MOET ik een move placeren" of dak verloren ga in de muziek.

Mijn lichaam reageert enkel nog van "ik MOET stampen" bij de hardere stijlen :D Bij de rest ist gemiddeld: "hm, cool grooveken"

Duidelijk dus ne hardstyler (ook wel te zien aan uw sig natuurlijk :)) ik heb eerder het omgekeerde. bij fake blood ga ik uit m'n dak, bij hardstyle denk ik marginaal :) maar natuurlijk wel met het nodige respect voor de mensen die dat wel goed vinden, ieder hun ding natuurlijk :)

mtm

Legacy Member
nieuwe album van Jesse Rose is ongelooflijk goed !!!!!!!!!!! fuck ja

*_YvEs_*

Legacy Member
tiga - Mind dimension (bloodybeetroots remix) vinnek zo goe eh ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan