Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mTm zei:Nothing against dubsided please![]()
BlackHawk.be zei:atm redelijk verslaafd aan Nadastorm - Pussy
jahweh zei:ik vind dubsided ge-wel-dig, heb hier veel releases op vinyl liggen. Een van de betere "kleinere" labels.
maar deze release vind ik echt jammer, vind hem echt nie goed

apex^ zei:vant weekend naar surkin en fake blood in culture club!
allen daarheen


mTm zei:ik ben aanwezig !
OT: Jesse Rose vind ik toch wel dé man op dubsided, wat een zalige EP's heeft die al uitgebracht..
Ik ben ondertussen al even zot van BeNi, upcoming star op Kitsuné![]()
(enkel die craprelease met hot chip - maar die tel ik niet meer mee)wardkennes zei:Bloody Beetroots!![]()
tennisnicolas zei:+ sound of stereo-heads up!(bloody beetroots remix)
potverdikke, vlaamse trots!
tennisnicolas zei:+ sound of stereo-heads up!(bloody beetroots remix)
potverdikke, vlaamse trots!
