Archief - House/Electro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kisthechef

Legacy Member
mTm zei:
ik ben aanwezig ! :)

OT: Jesse Rose vind ik toch wel dé man op dubsided, wat een zalige EP's heeft die al uitgebracht..

Jesse Rose is nu vooral op zijn eigen label te vinden. Made to Play.

Zeker eens uitchecken, veel goeie releases!

mtm

Legacy Member
D3C0Y zei:
maar jesse rose zit ondertussen allang niet meer op dubsided :) (enkel die craprelease met hot chip - maar die tel ik niet meer mee)

ik had het inderdaad over zijn releases die hij al had gedaan heeft op dubsided.

edit: die samenwerking heeft mij ook teleurgesteld, zeer platjes

kisthechef zei:
Jesse Rose is nu vooral op zijn eigen label te vinden. Made to Play.

Zeker eens uitchecken, veel goeie releases!

Ken ik al lang hoor, vind trouwens dat Jesse nog eens samen mag gaan zitten met Trevor, da's altijd pats erop!

nieuwe machines don't care binnenkort trouwens

apex^

Legacy Member
ah mellow van hier opt forum :D

kan nie wachten tot zijn EP uit is, ga ik zeker halen ^^


OT: The subs - music is my new religion <3

Gattuso8

Legacy Member
mTm zei:
ik ben aanwezig ! :)

OT: Jesse Rose vind ik toch wel dé man op dubsided, wat een zalige EP's heeft die al uitgebracht..

Ik ben ondertussen al even zot van BeNi, upcoming star op Kitsuné :)

Jesse Rose zijn samenwerkingen vind ik fantastisch, platen van hem alleen vind ik wat minder.

Beni is toch wel de producer van het moment, als je ziet wat voor namen dat zijn eerste single remixen, niet de minste.

Velcro

Legacy Member
@degenen die zeggen van die hype, van sound of stereo.
1. kdenk als ge aan een gewone jongere gaat vragen wie die zijn, denk dat niemand dat zou weten:)
2. ik heb MASSA's meer muziek staan dan dat hoor, maar livesets en tracks van sound of stereo springen er gewoon uit, samen met FCKN CREW, spijtig dat deze quasi onbekend zijn.

nonkel wulle

Legacy Member
da_diablo zei:
O.T.:
Alles uit zweden, vnl pryda & john dahlback. ik kan geen 10 seconden luisteren naar die zware electro, ik hoop dan ook dat de hype snel over is

4 jaar geleden vond ik alles wat van Scandinavië kwam de maks. Helaas door de recente hype verafschuw ik zowat alles dat van Scandinavië komt.:')

da_diablo

Legacy Member
Hype is al gepasseerd, maar ik ben fan van voor én van na de hype. blijft gewoon mijn type muziek. Ik ben nogal anti-hype, maar tis niet omdat mijn favorieten gehyped worden dat ik verander (ok dit wordt ingewikkeld ;))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan