Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


The_Cat zei:AllrigtDat word dus naar de winkel voor een heel onderhoudspakketje en dan nog inclusief snaartjes xD Happy shopping wordt dat
misschien al wat spullen online bestellen ;p dan moet ik minder lang wachten in de winkel xD
Ik raad (persoonlijk) wel aan om AL uw snaren te vervangen als ge ze vervangt. Nu als ge er 1 overspeelt en die ligt er ma een week op hoeft da nie, maar niks klinkt zo slecht als 1 verse snaar die nog metaalklank heeft samen met 5 goed ingespeelde snaren.
Hayrus zei:DIY Unlatched Footswitch Zoom Pedal / Boss DD-7, DD-20 (Tap Tempo, Bank Switch, Amp) - YouTube
Ik zou zoiets zelf willen maken voor mijn DD-7, maar vroeg me af waar ze die onderdelen hebben. Lijkt me al vrij gespecialiseerd voor de lokale dhz-zaak... Online bestellen wil ik niet doen want dan betaal je sowieso meer verzendkosten dan de onderdelen zelf.
plastic casing, switch en bedrading ga je (in alternatieve vorm: bijv: http://www.brico.be/wabs/nl/catalogus/p485966/aftakdoos.do ) wel in brico vinden. Maar om alles te vinden denk ik eerder aan winkels als deze: Gigatek - NinoveHayrus zei:Niet gevonden bij de DHZ hier in de straat (is nochtans al een vrij grote winkel). Zou Brico dit hebben?
Das Musikding - Taster 2PDT 2pdttastHayrus zei:Niet gevonden bij de DHZ hier in de straat (is nochtans al een vrij grote winkel). Zou Brico dit hebben?
.langun zei:Kon je geen snaren meebestellen bij Thomann?Lijkt me toch praktischer.
Op het internet lees je zoveel verschillende dingen :/ en ik zie atm door de bomen het bos niet meer. En ik weet helemaal niet welke er nu op liggen. Enkel dat het bronze zijn :')Kapoen zei:Keymusic is vrij duur voor snaren, ik ben er onlangs voor de eerste en meteen laatste keer geweest (voor snaren dan).
dus misschien als iemand het hier weet? ^^

Ik heb eerder wel gewoon zo'n BOSS pedaal gekocht trouwens. Toen had ik eerst naar een vrij grote elektronica winkel gereden en daar hadden ze zelfs zo'n switch niet (althans geen footswitch). Eigenlijk wel triestig dat dat zo moeilijk te vinden isHayrus zei:Merci. Ja 't is shipping dat ik een beetje wou vermijden (althans van buiten de EU), maar het is inderdaad nog steeds veel goedkoper.

Kapoen zei:.012 is toch al redelijk dik als ik mij niet vergis. Op mijn eigen akoestische gitaar heb ik D'addario EJ15 liggen, die zijn .010. Het valt natuurlijk te zien wat ge zelf graag hebt, en dat ontdekt ge dus met proberen
Het zou kunnen dat met die .012 snaren de hals van uw gitaar wat moet aangepast worden wegens de hogere spanning die dikkere snaren veroorzaken. Uiteraard alleen maar als er nu dunnere snaren op liggen.
Uit nieuwsgierigheid: is uw hummingbird de rode/oranje versie of de zwarte? Ik vind het beide mooie gitaren![]()
en het zijn inderdaad prachtige gitaren. En ze klinken ook leuk vind ik
daarom dat ik al voor die ging xD