Redhunter
Legacy Member
Kapoen zei:Oe, oe... het volledige rosewood model per toeval?![]()
Allee, hoe komt ge daarbij?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kapoen zei:Oe, oe... het volledige rosewood model per toeval?![]()

TsD zei:Zit trouwens ook met een probleem met mijn aanslag. Ge hoort mij altijd aanslaan precies, en vooral bij tremolo-picking op sneller tempo is het niet te doen. Precies of je de pick continue hoort "tikken" of "schuren" tegen de snaren. Met dat kun je het wat vergelijken. Vooral op rappe tempo's. Zou dit kunnen zijn omdat ik meer uit de pols moet spelen? Ik hou men pick ook altijd wat schuin voor minder weerstand te hebben, maar dit is normaal dacht ik?

).Pariah zei:vraagske: er is een hoekske van da wit stuk waar je u snaren in ligt kapot op mijn acoustische gitaar. hierdoor klinkt mijn kleine e niet goed. kan ik zo een nieuw stuk zomaar in de muziekwinkel kopen en met wat lijm er zelf opplakken? of hangt da supergoe vast?
Yenneman zei:Ibanez SR700 Am
![]()
![]()
Subiet krijg ik terug GAS voor een Bass!Goed filmpje: Precision Bass vs Jazz Bass (Comparison, Explanation) - YouTubeKapoen zei:Over bassen gesproken, wat is in feite het verschil tussen een j-bass en p-bass? Ik zie deze termen vaak opduiken, maar ik ken rien de knots van bassen![]()
Recipe4hate zei:Dit schatje besteld. Hopelijk doet de transportfirma een beetje voorzichtig...

not2secure4u zei:I WANT SOUNDS/VIDS OF YOU TESTING THAT THING !![]()
Recipe4hate zei:Deal!
zou die trouwens stevig genoeg zijn om mijn laptop op te zetten?