eddie
Legacy Member
Godzillaranger zei:toch wel hoor maar het was te hard voor electro/fidget dus besloten ze om het op dubstep tempo te doen en tada enter hippe loeiharde dubstep.
fidget = out
dubstep = in
Trouwens, dubsided enzo hekelt het "label" fidget.
wa is er rauw en hard aan dubstep? ok cava die bassen zijn wel diep en aggressief ma dan kickt wobble toch de ass van dubstep zogezegd want das ook me diepe bassen en is 4/4 beats terwijl dubstep meestal maar 2/4 beats is. En snelheid is denk ik wel een vereiste voor hardheid.
Vanaf da ge sneller gaat heeft dubstep geen kans

En dan nog, Proxy en D.I.M. kunnen nog nie zo een track kapot laten scheuren als waters of nazareth, alle andere nr's van Justice kunnen ze wel af maar die heb ik toch nie weten overtreffen. Of mss dan de Erol Alkan Remix

Of heet die onnozele figet style tegenwoordig ook al elektrotrash. Bij elektro(trash) denk ik aan antony rother, kraftwerk, afrika bambataa, aux 88, DJ hell, mantronoix, dopplereffect, little computer people en dergelijke. De meeste van die fidget-schijt klinkt me allemaal veel te simpel & snel-snel ineengeflanst. Neem nu crookers? Als ik aan het kakken ben, produce ik betere en minder saaie geluidjes dan die 'trendy bij de gemiddelde 16jarige'-fuckers 