Archief - Electro/trash

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eddie

Legacy Member
/strijk

iig mijn favo producers van de moment:
Knuckles
Disco Of Doom
Burns

Velcro

Legacy Member
zeggen wat ge wilt, maar SBombers van hun en congorock, gaat toch wel hard!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
niemand hier die fidget goe vind :p kan ik ook nog wel pruime ^^

djXeeder

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
niemand hier die fidget goe vind :p kan ik ook nog wel pruime ^^

Crookers is fidget, dus tzijn er hier wss wel die fidget goed vinden ;). Sommige van hun nummers en remixen kan ik echt wel hebben, maar knobbers, day 'n night en vooral dat laatste nummer van hen is echt niet mijn smaak!

Anyway nog enkele die hier wel in het rijtje passen volgens mij:
- Proxy
- Vitalic
- The Bloody Beetroots
- Jack Beats
- Don Rimini
- Sound Of Stereo

Gazebo

Legacy Member
djXeeder zei:
Crookers is fidget, dus tzijn er hier wss wel die fidget goed vinden ;). Sommige van hun nummers en remixen kan ik echt wel hebben, maar knobbers, day 'n night en vooral dat laatste nummer van hen is echt niet mijn smaak!

Anyway nog enkele die hier wel in het rijtje passen volgens mij:

- Sound Of Stereo

DUDE! SOS of echt nog meer fidget/slechter als crookers!

bountty

Legacy Member
Proxy, d.i.m., Felix Cartal en Harvard Bass (die Set me Free remix :love) kan'k wel smaken! En Sbombers is idd wel nog nice :).

Van diene fidget dat precies halve metal is kan'k dan weer niet echt tegen.

djXeeder

Legacy Member
Gazebo zei:
DUDE! SOS of echt nog meer fidget/slechter als crookers!

Heb jij die Put Your Hands On Me van Crookers al eens vergeleken met bijvoorbeeld de nieuwe (Zipper & Button) van SOS? Dan weet ik wel wat kiezen hoor!

Crookers worden trouwens als één van de grondleggers van fidget gezien.

dingdong

Legacy Member
Al dat gezeik op de Crookers, toen knobbers pas uit was vond iedereen dat goed dat ga je niet ontkennen. En van Day 'N' Night spijtig dat ik het overal hoorde maar voor de 'hype' vond ik dit wel een beestig liedje (2 jaar terug) hun remixen vind ik ook meestal de moeite waard en heb ze gezien op ILT en zo 'commercieel' waren ze niet. En nu de knaller met Congorock (Sbombers) wat een track. Ik kan zeker naar fidget luisteren. En om een artiest te vernoemen wat dichter bij de deur Keatch
Hier enkele tracks:
YouTube - Electroshots's Channel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan