Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit heb je precies gekopieerd uit een boekske. Al die koelingen en "high quality" beschrijvingen zijn geen dingen waar je je moet op concentreren. Wat ik een beginnende dj kan aanraden:huib zei:ik wil graag dj worden ik ben nog maar jong(12) maar ik wil graag dj worden
ik wou graag deze kopen
1x zeer professionele dubbele cd speler met pitch control.
Ingebouwde mengtafel met toonregeling.Aansluit mogelijkheden voor koptelefoon en microfoon.
2x Externe extra ingang voor bv laptop/mp3 speler extra cd speler enzv..
Loop in out, pitch control, crossfader auto start, Cue enzv.
1x professionele luchtgekoelde versterker van 2x 125W vermogen.
Voorzien van inschakel vertraging.
Meer dan voldoende vermogen voor de 2x 300W speakers die bij deze set zitten. ( uitbreiding voor aansluiting van nog 2 speakers mogelijk)
2x boxen van 300W voorzien van 8 inch. woofer en high quality tweeters:
2x professionele speaker kabel speakon naar jack, 3 meter per kabel.
merken zijn
Cd speler is US blaster
Versterker US blaster
Kabels ook US blaster
Boxen High quality
is dit wat voor mij ?
het is toch de bedoeling dat die dingen lang genoeg meegaan en nauwkeurig genoeg zijn om ermee te blijven doordoen he?ChrisRiley zei:Pioneer CD-spelers aanraden voor een beginner van 12 jaar? Sterk.
Psyt3k zei:het is toch de bedoeling dat die dingen lang genoeg meegaan en nauwkeurig genoeg zijn om ermee te blijven doordoen he?

ChrisRiley zei:Pioneer CD-spelers aanraden voor een beginner van 12 jaar? Sterk.
Progrezz zei:Ik kan me niet inbeelden dat de muzikale kennis en smaak van een 12-jarige veel verder gaat dan wat hij hoort op q-music. Maar bewijs vooral mijn ongelijk!!
kisthechef zei:Ge kunt de techniek leren met q-music muziek é.
Niemand heeft op 12 jaar een goede muzieksmaak.
Progrezz zei:Wat is er in de tussentijd toch gebeurt??![]()
![]()

deathsythe zei:mengpaneel;
van geluid weet ik niets, maar jbsystems en dap zijn daar vrij goed in (prijs / beginner)
)LexiC zei:Je vooropgestelde forumcursus nederlands zal alvast niet van jou moeten komen![]()
Progrezz zei:Ik kan niet volgen. Was er iets verkeerd aan die zin? Daarbij maakt iedereen met vlug zijn wel eens een dt-foutje of blablabla, maar niet om de seconde. Daarbij snapte je men punt wel want jouw posts zijn meteen ook een stuk meer "algemeen Nederlands" geworden.
LexiC zei:Niet iedereen vind progressieve muziek de bom.
Je vooropgestelde forumcursus nederlands zal alvast niet van jou moeten komen![]()


numark is goed spul voor het budget. JB is kwa speakers in de budgetreeks ook wel "ok" (naar zijn prijs). 
Progrezz zei:Ik kan niet volgen. Was er iets verkeerd aan die zin? Daarbij maakt iedereen met vlug zijn wel eens een dt-foutje of blablabla, maar niet om de seconde. Daarbij snapte je men punt wel want jouw posts zijn meteen ook een stuk meer "algemeen Nederlands" geworden.
But who cares.cdj100 kosten maar iets van 300 meer en vind je gemakkelijk in occassie voor minder.deathsythe zei:ja maar met 500 eur komt hij nog niet toe voor 1 cdjke :')
en pio's zijn overkill voor thuis lol, neem dan denon's s 1200 (of iets in die aard) of reloop's rmp's
btw gasten, ik gaf aan wat ik iedere beginnende dj zou aanraden.. afgezien van de leeftijd. En nen cdj100 is helemaal nie pro vind ik, wel degelijk om mee te beginnen: nauwkeurig genoeg en ze gaan lang genoeg mee.gunnie zei:naar die pioneer spullen
LexiC zei:Je zou er trouwens nog van verschieten. Brugge heeft een 13 jarige vinyl-deejay die de betere minimal en tech-house draait op locatie, waar nog vele dj's een puntje kunnen aan zuigen.
Wie ?huib zei:ik ben ook al gaan kijken bij feedback en was de goedkoopste 300 eruo
en dan kan ik boxen en versterker van opa der op aan sluiten![]()
nonkel wulle zei:What the ?Wie ?
Ge zou nog idd kunnen verschieten van 12 jarigen, op m'n 12 luisterde ik bv al naar Kraftwerk en Tiefschwarz.^^
Progrezz zei:Ik kan niet volgen. Was er iets verkeerd aan die zin? Daarbij maakt iedereen met vlug zijn wel eens een dt-foutje of blablabla, maar niet om de seconde.




