Archief - dj

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

huib

Legacy Member
ik wil graag dj worden ik ben nog maar jong(12) maar ik wil graag dj worden:D
ik wou graag deze kopen;)

1x zeer professionele dubbele cd speler met pitch control.
Ingebouwde mengtafel met toonregeling.Aansluit mogelijkheden voor koptelefoon en microfoon.
2x Externe extra ingang voor bv laptop/mp3 speler extra cd speler enzv..
Loop in out, pitch control, crossfader auto start, Cue enzv.


1x professionele luchtgekoelde versterker van 2x 125W vermogen.
Voorzien van inschakel vertraging.
Meer dan voldoende vermogen voor de 2x 300W speakers die bij deze set zitten. ( uitbreiding voor aansluiting van nog 2 speakers mogelijk)

2x boxen van 300W voorzien van 8 inch. woofer en high quality tweeters:


2x professionele speaker kabel speakon naar jack, 3 meter per kabel.
merken zijn
Cd speler is US blaster
Versterker US blaster
Kabels ook US blaster
Boxen High quality

is dit wat voor mij ?

Vlees

Legacy Member
iemand zou graag 1 september in de grote school voor de klas willen zeggen dat ie dj is :)

paarsbloed

Legacy Member
Vlees zei:
iemand zou graag 1 september in de grote school voor de klas willen zeggen dat ie dj is :)

-Ik wil piloot worden
-Ik wil voetballer worden
-Ik ben Dj :cool:

Spectre

Legacy Member
Ik draai ook al van die leeftijd ;)
Zelfs al vroeger denk ik. Best eens in het muziekforum vragen Kiddo

De SkeEvN

Legacy Member
beatmatchen me samson en gert vs mega mindy lijkt wel leuk

Nijntje

Legacy Member
Sorry maar wat voor ridicule comments zijn hier weer allemaal gegeven?
Als die jongen nu op 12 jaar wil experimenteren met muziek is dat toch zijn keuze. Hij gedraagt zich alleszinds volwassener dan 90% van de mensen die hier een reply hebben gepost.
Vraag me af waar de admins hun tijd hier mee verdoen. Alleszinds alles behalve 'moderaten' want dergelijke posts kunnen niet door de beugel.

Vlees

Legacy Member
nja als een 12 jarige hier voor duizenden euro's equipment wilt kopen komt dat niet echt geloofwaardig over.

Bobson

Legacy Member
Als je into dj gear zou zijn, zou je weten dat deze jongen een beginnerssetje voorstelt om te kopen. Of zijn er dingen die ik nog niet weet en is US Blaster de nieuwe Pioneer.

Als mijn zoon op zijn 12 jaar met zoiets afkomt zou ik hem er volledig in steunen. En die jongen zal wel geld gespaard hebben en zijn ouders zitten er zeker voor iets tussen.

Proficiat voor al de mensen met hun hoogstaande posts

Nijntje

Legacy Member
Mad.Villain zei:
zegt de man met -1 itrader

I MUST be a criminal
Enige relevantie?

Vlees zei:
nja als een 12 jarige hier voor duizenden euro's equipment wilt kopen komt dat niet echt geloofwaardig over.

Sommige gezinnen zijn nu eenmaal meer bemiddeld dan anderen. Het is perfect mogelijk dat hij een installatie krijgt van zijn ouders. Sommige mensen zien dit net als een instrument komen. Niet iedereen is zo conservatief daarin.

Voor 700 euro max kan hij trouwens een volledige JB installatie hebben dus over zoveel geld spreken we ook niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan