Archief - DJ Meubel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
weiqin zei:
Tafels staan hier bij mij op 1.10 m

en das ook kantje boordje, kben +/- 1.83 m

Kzou da ook wa hoger doen ...

idem hier ... is perfect :)

nujah ... niet dat 't veel uitmaakt of'k men rug daarmee spaar of niet ... als je met een curverbak vol platen moet sleuren eer je kan beginnen draaien :D

ShadesOfJae

Legacy Member
w00p zei:
Dus gij zijt 1m 70 en uw tepels zijn op 1m30 hoogte? Das 50cm verschil... :wtf: :crazy: :lol:
Nice projects allemaal...

Pak dan op ne 1.50 ofzo, meet zelf maar is :p

CFK

Legacy Member
LugeR zei:
Ne 1m30, zot ! :oink:
Dan komt mijn tafel tot aan mijn tepels :unsure: (ik ben 1m70 ofzo)
1m is toch wel mijn maximum hoor !

Lol @ eddy :p
Btw, ook van Lint ? :)
euh, ik zou toch nog eens wat beter denken
'k vraag mij af of gij ooit al achter draaitafels hebt gestaan?
als ge er uw hobby wilt van maken en daar dagelijks wilt achter staan (en da loopt wel soms uit tot een paar uur per dag) dan maakt ge beter dat uw tafels op goede hoogte staan!
1m is echt nog te laag imo, maak het echt hoger!
da maakt niet uit dat da zeer hoog komt voor u, hoe hoger hoe makkelijker/ergonomischer uw meubel wordt...

TsD

Legacy Member
Gewoon opletten dat ge niet boven uw kop moet draaien:unsure:


sorry, dit is slecht:x

1337mr.hanky

Legacy Member
Nog een vraagske, freefloats, is da makkelijk? Iemand ervaringen dermee? Want ik wou die mss onder draaitafels leggen.

1337mr.hanky

Legacy Member
typo dus, maar ge begrijpt dus wat ik bedoel ,iemand ervaringen met da slaapmatraske? :p

TsD

Legacy Member
Ik ben niet zeker maar ik dacht als ge dat niet nodig had (dus geen last van trillingen enzo?) da ge dat beter niet eronder steekt.

Maar ik ben _niet_ zeker dus don't shoot me..=x

1337mr.hanky

Legacy Member
dan ga ik denk ik men meubelke ook een beetje moeten verhogen, wat is perfecte hoogte voor iemand van 1m85 ongeveer?

gunnie

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dan ga ik denk ik men meubelke ook een beetje moeten verhogen, wat is perfecte hoogte voor iemand van 1m85 ongeveer?
iets tussen een 105cm -110cm , mijn zelf is 106cm bovenkant mixer en ben 1m80

CFK

Legacy Member
gunnie zei:
iets tussen een 105cm -110cm , mijn zelf is 106cm bovenkant mixer en ben 1m80
'k vind dat persoonlijk een minimum vereiste
als ik ergens ga draaien en daar staat een lage booth dan begin 'k het al te krijgen :s
ik haat het om te moeten 'gaan zoeken in de diepte' naar uw plaat om wa te corrigeren enzo
ik heb het liefst dat de tt's redelijk hoog staan om mee te werken, mengpaneel mag voor mijn part iets dieper staan.

1337mr.hanky

Legacy Member
Dus als ik meubel 105cm hoog maak is dat goed, dan is bovenkant materiaal 110-115cm hoog.

1337mr.hanky

Legacy Member
LugeR zei:
Even den deze omhoog zwieren :p

Hoe zit het met het meubel ?
heb al heel klein beetje gedaan, ging echt niet vooruit, maar men pa gaat mij helpen. maar das dan voor na de krokus. ondertussen komt alles in flightcase.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan