Archief - DJ Meubel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Screamind

Legacy Member
Amai ! Super projectje!

Schoon uitgetekend!

Maak van deze topic maar een wekelijkse update met hetgeen je hebt geknutseld ! Dat zou wel owkay zijn !

Succes dermee !

gunnie

Legacy Member
Rayne Varga zei:
Gaat perfect met speciale geleiders, die van mij kunnen 90kg dragen.

da weet ik ook wel maar ge hebt altijd kerels die denken och da houd da wel ;) volle platenbak weegt om en bij de 30kg als ik me goed herinner van het ooit te wegen

CFK

Legacy Member
mr hanky:
wat ook nog zou goed zijn volgens mij, maar 'k weet niet echt of ge de plaats hebt is zo:
ge hebt uwen hoek, met uw mixer en links en rechts een tt en daarnaast (naast uw tt dus telkens) zo één uitneem-bak gelijk ge getekend hebt op uw laatste schets

er staat zo ergens een schets op partyforum ook (bij equipment ofzo) en das echt wel deftig en handig denk'k
volgende booth dat ik mij knutsel ga ik ook zo maken denk ik...

gl met het knutselen!

1337mr.hanky

Legacy Member
Dees is dus echt het maximum van wat ik in men kamer kan proppen, rechts staat dus ook nog ne zetel en helemaal links een deur.

Voor voeten en benen heb ik beetje plaats, dus geheel 5cm naar achteren (meer gaat niet), en onderaan voor de voeten ook 10cm naar achteren.

ShadesOfJae

Legacy Member
Hey, ;)

Ik ga dus ook een paar draaitafels en een mixer aanschaffen.
En ik dacht altijd dat ik het equipment gewoon op het werkblad zou zetten, naast het beeldscherm van de computer, al ging het dan wel wat krap worden (werkblad is 2 meter).
Maar vandaag sprak mijn moeder er ineens over om voor het equipment een apart meubel te kopen/maken.
En dit zag ik wel zitten, en dus ben ik aan het tekenen geslagen :p

Foto's :
Vooraanzicht
Bovenaanzicht

Even een woordje uitleg.
Bij het vooraanzicht zie je links- en rechtsboven 2 lege vakken.
De bedoeling hiervan is dat dit vak alleen langs boven open is, en niet langs beide zijkanten. (Zie bovenaanzicht).
En het is ook jammer dat er onderaan te weinig ruimte is om nog een rij platen te zetten, maar nog 10-15 centimeter hoger zie ik niet echt zitten.

Comments ?

TnG-

Legacy Member
khoop da ge sterk materiaal gebruikt want mee al die platen in die eerder dun lijkende schabben ;)

Kunlun

Legacy Member
Mss later nog uitbreiden met cd spelers? dan houde daar best rekening mee :p

en voor die vinyls, ik prefereer dat die gwn in een flightcase of softbag zitten ... Kwestie van gewoonte peisk ...

ShadesOfJae

Legacy Member
weiqin zei:
Mss later nog uitbreiden met cd spelers? dan houde daar best rekening mee :p

en voor die vinyls, ik prefereer dat die gwn in een flightcase of softbag zitten ... Kwestie van gewoonte peisk ...

Owla, cd-spelers, totaal niet aan gedacht ...
Het zal nu niet voor meteen zijn ofzo, maarja ..
En dat werkblad langer maken zal niet lukken !

Of anders gewoon dat 'fantasieke' met die vinyls weglaten, of maar één bak bovenaan.

TnG- zei:
khoop da ge sterk materiaal gebruikt want mee al die platen in die eerder dun lijkende schabben ;)

Ja, dat is waar, die dikte, het is natuurlijk maar een tekeningetje, maar toch ..

Kunlun

Legacy Member
Ik persoonlijk zou da met die vinyls wegdoen en da openlaten voor later hé

Stelt u voor da ge 2 tabletops ga kopen en dan kunde een nieuwe meubel maken :crazy:

Wa ga in die vakken kunt doen is eventueel plaats voor uwen versterker ofzo en een paar vakken met platen mss, maar ni allemaal ... Da oogt ni mooi vind ik :$

ShadesOfJae

Legacy Member
weiqin zei:
Ik persoonlijk zou da met die vinyls wegdoen en da openlaten voor later hé

Stelt u voor da ge 2 tabletops ga kopen en dan kunde een nieuwe meubel maken :crazy:

Wa ga in die vakken kunt doen is eventueel plaats voor uwen versterker ofzo en een paar vakken met platen mss, maar ni allemaal ... Da oogt ni mooi vind ik :$

Ik heb geen versterker :p, het gaat via de pc (en de pc z'n boxen).
Voorlopig ga ik het bij 2 TT's en een mixer houden, want ik heb er niet al het geld voor :p

CFK

Legacy Member
@luger: ik zou mijn tafel veeeel hoger maken, anders gaat ge echt rugpijn krijgen, 90cm hoog das way te laag! denk dat mijn tafels op 1m30staan ofzo...
vroeger stonden ze lager en'k heb zwaar geleden toen na 2uurkes te draaien!

ShadesOfJae

Legacy Member
CFK zei:
@luger: ik zou mijn tafel veeeel hoger maken, anders gaat ge echt rugpijn krijgen, 90cm hoog das way te laag! denk dat mijn tafels op 1m30staan ofzo...
vroeger stonden ze lager en'k heb zwaar geleden toen na 2uurkes te draaien!

Ne 1m30, zot ! :oink:
Dan komt mijn tafel tot aan mijn tepels :unsure: (ik ben 1m70 ofzo)
1m is toch wel mijn maximum hoor !

Lol @ eddy :p
Btw, ook van Lint ? :)

Kunlun

Legacy Member
LugeR zei:
Ne 1m30, zot ! :oink:
Dan komt mijn tafel tot aan mijn tepels

:lol: :rofl:

Tafels staan hier bij mij op 1.10 m

en das ook kantje boordje, kben +/- 1.83 m

Kzou da ook wa hoger doen ...

w00p

Legacy Member
Dus gij zijt 1m 70 en uw tepels zijn op 1m30 hoogte? Das 50cm verschil... :wtf: :crazy: :lol:
Nice projects allemaal...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan