Archief - DJ Meubel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik ben van plan een meubel ineen te knutselen. Tis een hoekmeubelke voor 2tt's en een beat4 mixer op te kunnen.

http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0292.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0293.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0294.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0296.jpg

Op die schets staat links onderaan ook nog een apparaat teveel, zou ne equalizer moeten voorstellen, die is er dus niet bij. Die schuiven onder die tt's is bedoelt voor stofkappen.
Tweede en derde foto, hier komt dus het meubel staan. Uiterst links wordt nog afgewerkt door een houten plaat. Waar die dozen staan komt gordijn, net als bij laatste foto achter tv meubel.
Op die laatste foto staat ene technics hifi tt, zou ik die daar ook nog erges in kwijtkunnen?

edit: onder hifi installatie is een uitschuifbare plaat

Gaat dit lukken? Comments...

DJoA

Legacy Member
Ziet er tof uit..Kunt goed schetsen ook ;)

Als jij erin gelooft..dan moet je da niet aan ons vragen. :)

Kzou zeggen..go for it :)

DjProbe

Legacy Member
als het een vaste installatie is zou ik voor iets kijken dat je de kabels kan wegwerken, das netter,

hou er rekening mee, als je veranderd van mixer ...
mss een marge inbouwen ? beat is 10 inch breed zeker ?
ik zou toch zeker 12 inch voorzien ...

Anoniem07

Legacy Member
Zijn die mixers en tt's op schaal geschetst ? anders zouek zien dat die toch verder uit elkaar kunnen...

gunnie

Legacy Member
Dj San zei:
Lijkt me vrij onpraktisch om te draaien zo een hoekmeubel.

valt goed mee, ge hebt alles redelijk binnen handbereik ;)

topic starter:
ik heb zelf ook een hoekmeubel maar ik zou met een schuine hoek werken ipv van die 90° int midden zo hebde plaats om te staan dan en kunde mss wat breder houden int midden moeste ooit een andere mixer kopen ;)

zoals dit dus:
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/images/20052/IMG_0350.jpg
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/images/20052/IMG_0360.jpg

1337mr.hanky

Legacy Member
gunnie zei:
valt goed mee, ge hebt alles redelijk binnen handbereik ;)

topic starter:
ik heb zelf ook een hoekmeubel maar ik zou met een schuine hoek werken ipv van die 90° int midden zo hebde plaats om te staan dan en kunde mss wat breder houden int midden moeste ooit een andere mixer kopen ;)

zoals dit dus:
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/images/20052/IMG_0350.jpg
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/images/20052/IMG_0360.jpg
Ik heb int midden ook een klein beetje afgekapt in de hoek, mss iets meer, kijk nog eens naar de foto en weet het mij te zeggen ;)

TT's zijn ongeveer op schaal, de lengte toch, dus mss dat die nog beetje uiteen kunnen.

Kabels zijn niet super weggewerkt opt moment omdat die dus ook makkelijk in een flightcase moeten kunne geduwd worden. Alles moet dus makkelijk unplugbaar zijn. Als je id hebt hoe het te doen mag je het altijd zeggen.

Dj San

Legacy Member
Je kan de hoes(/zen) van de pl(a)at(en) die je draait wel niet rechtzetten
omdat die schuif terug dicht moet :p

gunnie

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
edit, lp dozen zijn uitschuifbaar, worden dus zelfgemaakt ingebouwde, dus geen curvers

zie dat de geleiders van uw schuif stevig genoeg zijn hé :p
dacht dat een gewone maar tot 18kg kon houden :)

1337mr.hanky

Legacy Member
mss toch makkelijker dan met uitneembare curverboxen?
gunnie zei:
zie dat de geleiders van uw schuif stevig genoeg zijn hé :p
dacht dat een gewone maar tot 18kg kon houden :)
kan je per kilocatergorie kopen

Real

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0303.jpg

beetje aangepast, nu moet het wel gaan, kunnen blijkbaar zelfs dubbel zoveel lp's in

edit, lp dozen zijn uitschuifbaar, worden dus zelfgemaakt ingebouwde, dus geen curvers
Kzou uw platen ECHT niet in die kast zetten.

1) Platen kan je idd niet rechtzetten
2) Uitschuiven = trillingen (+ eventueel nog een boenkske als ge opt einde zijt) -> naaldje skipt
3) Nie zo goed voor uwe rug, zo laag ;)
4) Een volle platenbak is ENORM zwaar, laat staan 2. Uw hele meubel moet dus al erg stevig zijn om dat goed te kunnen dragen
5) Je kan niet (goed) aan je mixer/draaitafel als je nog bezig bent met een plaatje te kiezen ofzo
6) Vul zelf in, er zijn nog honderd redenen :p

NinjaTune

Legacy Member
idd, ge moet van uw booth weg om aan een plaat te kunnen. Zeer onpraktisch imo. wel mooi geschetst =)

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik ga men platen dan derlangs zetten, linkerkant dervan, als er iemand tips heeft...

Zelfgemaakte bak voor platen in te steken of gewoon curvers derop zetten?

Real

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Ik ga men platen dan derlangs zetten, linkerkant dervan, als er iemand tips heeft...

Zelfgemaakte bak voor platen in te steken of gewoon curvers derop zetten?
Curverbak is perfect vind ik. :)

HHooligan

Legacy Member

ComputerVISTA

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Ik ben van plan een meubel ineen te knutselen. Tis een hoekmeubelke voor 2tt's en een beat4 mixer op te kunnen.

http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0292.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0293.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0294.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0296.jpg

Op die schets staat links onderaan ook nog een apparaat teveel, zou ne equalizer moeten voorstellen, die is er dus niet bij. Die schuiven onder die tt's is bedoelt voor stofkappen.
Tweede en derde foto, hier komt dus het meubel staan. Uiterst links wordt nog afgewerkt door een houten plaat. Waar die dozen staan komt gordijn, net als bij laatste foto achter tv meubel.
Op die laatste foto staat ene technics hifi tt, zou ik die daar ook nog erges in kwijtkunnen?

edit: onder hifi installatie is een uitschuifbare plaat

Gaat dit lukken? Comments...


Doet me denken aan mijn tekeningen van vroeger, tot het laatste knopke, faderke en zelf ledbalkske ston erop ^^

Clay

Legacy Member
gunnie zei:
valt goed mee, ge hebt alles redelijk binnen handbereik ;)

topic starter:
ik heb zelf ook een hoekmeubel maar ik zou met een schuine hoek werken ipv van die 90° int midden zo hebde plaats om te staan dan en kunde mss wat breder houden int midden moeste ooit een andere mixer kopen ;)

zoals dit dus:
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/images/20052/IMG_0350.jpg
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/images/20052/IMG_0360.jpg

heb hetzelfde mengpaneel :applause:
+ mooie kast
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan