1337mr.hanky
Legacy Member
Ik ben van plan een meubel ineen te knutselen. Tis een hoekmeubelke voor 2tt's en een beat4 mixer op te kunnen.
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0292.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0293.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0294.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0296.jpg
Op die schets staat links onderaan ook nog een apparaat teveel, zou ne equalizer moeten voorstellen, die is er dus niet bij. Die schuiven onder die tt's is bedoelt voor stofkappen.
Tweede en derde foto, hier komt dus het meubel staan. Uiterst links wordt nog afgewerkt door een houten plaat. Waar die dozen staan komt gordijn, net als bij laatste foto achter tv meubel.
Op die laatste foto staat ene technics hifi tt, zou ik die daar ook nog erges in kwijtkunnen?
edit: onder hifi installatie is een uitschuifbare plaat
Gaat dit lukken? Comments...
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0292.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0293.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0294.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/000_0296.jpg
Op die schets staat links onderaan ook nog een apparaat teveel, zou ne equalizer moeten voorstellen, die is er dus niet bij. Die schuiven onder die tt's is bedoelt voor stofkappen.
Tweede en derde foto, hier komt dus het meubel staan. Uiterst links wordt nog afgewerkt door een houten plaat. Waar die dozen staan komt gordijn, net als bij laatste foto achter tv meubel.
Op die laatste foto staat ene technics hifi tt, zou ik die daar ook nog erges in kwijtkunnen?
edit: onder hifi installatie is een uitschuifbare plaat
Gaat dit lukken? Comments...


