GMotha
Legacy Member
Tis waarschijnlijk met dat vtm (of vt4, dno) programma dat opeens half vlaanderen zich op dansen stort. Maja, we wisten la lang dat de gemiddelde belg zich op een hype werpt als een vlieg op een drol.
Op zich positief, zo verveelt men zich niet.
Maar dansen is mijn ding niet:
"De belachelijkste beweging een aangekleed persoon kan uitvoeren, is de dansbeweging." - Wijze woorden van een wijs man.
Op zich positief, zo verveelt men zich niet.
Maar dansen is mijn ding niet:
"De belachelijkste beweging een aangekleed persoon kan uitvoeren, is de dansbeweging." - Wijze woorden van een wijs man.
