Archief - De huidige (koppel-)dansrage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
losgaan op dnb, oh yeah, ik dans dan echt wel "lijk normaal" aan dubbele snelheid, heel leuk imo om echt da ritme m'n lichaam te laten bewegen lijk een poppeke aan touwkes... oh yeah en boenkmuziek a la jump = gewoon springen... al hou ik van een uitgebreide ritmesectie...

beste voorbeeld: ik ben naar breakcore aant luisteren, en kzeg tegen enen "das echt zalige muziek voor op te freaken" zegt em "hoe kunde daar nu op dansen???" da ist em net, da ritme is zo gecompliceerd en zo snel, da uw bewegingen nooit dezelfde kunnen zijn... die bpm's liggen op 190bpm, das toch zalig om dan tegen 190bpm uw armen en benen te staan zwieren en dan moe maar voldaan neer te ploffen op een stoel ofzo?? vind ik toch

w00p

Legacy Member
N/o, maar jullie gaan precies alleen maar naar dertigersfuiven ofzo.
Ga eens naar wat underground house en techno feestjes, dan zul je zien hoe weinig er gejumped, ge"whitemanwhatevert", ge"stijveharkt" wordt.

Ge zijt precies inderdaad wel wat oud aant worden. Uw lezing doet mij denken aan mijn pa die alle moderne muziek "ketelmuziek" noemt maar zelf tegen mij zegt dat die bob marley remix van een paar jaar geleden het originele is.
M.a.w. ge doet me denken aan iemand die volledig tone-deaf is, geen enkele diepgang heeft en via de tekst iets zal moeten horen om ook maar een idee te hebben wat een sfeer in het liedje heerst.

BlackDeath

Legacy Member
hmm w00p, over wie gaat het ?
BongZ is muzikant... dus uw commentaar dat ie toondoof zou zijn etc is gewoonweg ridicuul. Of gaat het over mij ? Idem - hoewel ik mijzelf geen muzikant zou noemen speel ik wel een 3-tal instrumenten, doe ik geregeld mee aan pub-sessions etc... whatever.

Wat 'onconformistisch uit de bol gaan' betreft: allemaal goed en wel: zolang het ritmisch gebeurd en er geen anderen bij gestoord worden. Wat kan iemand erop tegen hebben dat je opgaat in de muziek en er volledig van geniet ? Da's waarom we dansen ;)
Maar langs de andere kant is het ook zo dat dansen een 'biologisch fenomeen' is in die zin dat mannen dansen om het andere geslacht te overtuigen van hun superieure fysieke staat; zoals andere dieren vechten of pronken om wijfjes te lokken, zo dansen wij. De taak van de vrouwen is dan de mannen gade te slagen, hun uit te testen (mee te dansen) en de partner met de beste fysiek te 'selecteren'. Dit alles is natuurlijk een onderbewust gebeuren, maar het is wel de onderliggende reden van 'waarom' we dansen.

Dus in die zin is het normaal dat iedereen toch ook hoopt dat anderen zijn/haar dansstijl appreciëren. Wanneer iedereen vind dat je 'belachelijk danst' heeft dit geen gunstig effect op de reacties van het andere geslacht, uiteraard ;) Maar dat wil daarom niet zeggen dat je je er niet mee kan amuseren...

Hmgrwngd

Legacy Member
BlackDeath zei:
Wat 'onconformistisch uit de bol gaan' betreft: allemaal goed en wel: zolang het ritmisch gebeurd en er geen anderen bij gestoord worden. Wat kan iemand erop tegen hebben dat je opgaat in de muziek en er volledig van geniet ?
1. Ik wist niet dat er een absolute voorwaarde aan dansen vasthing: sinds wanneer MOET iets ritmisch zijn ?
2. Soms bots ik tegen mensen (omdat ik af en toe met gesloten ogen verderga) , en verontschuldig me altijd.
3. Veel mensen hebben er iets op tegen in mijn persoonlijke ervaring. En dat gaat van rare blikken tot gegiechel/vingertje wijzen en lachen tot stevig gefrons en zelfs intimidatie.

BlackDeath zei:
Maar langs de andere kant is het ook zo dat dansen een 'biologisch fenomeen' is in die zin dat mannen dansen om het andere geslacht te overtuigen van hun superieure fysieke staat; zoals andere dieren vechten of pronken om wijfjes te lokken, zo dansen wij. De taak van de vrouwen is dan de mannen gade te slagen, hun uit te testen (mee te dansen) en de partner met de beste fysiek te 'selecteren'. Dit alles is natuurlijk een onderbewust gebeuren, maar het is wel de onderliggende reden van 'waarom' we dansen.
Wtf.
1. Toon me eerst maar eens een bron voor die stelling.
2. Ik dans veel alleen op mijn kamer. Wil je me nu zeggen dat dit een onderbewuste drang is om mijn verleidingstechniek te uiten? Of zou het niet gewoon kunnen zijn dat ik wil bewegen op de muziek zonder bijkomende reden?
BlackDeath zei:
Dus in die zin is het normaal dat iedereen toch ook hoopt dat anderen zijn/haar dansstijl appreciëren. Wanneer iedereen vind dat je 'belachelijk danst' heeft dit geen gunstig effect op de reacties van het andere geslacht, uiteraard ;) Maar dat wil daarom niet zeggen dat je je er niet mee kan amuseren...
Waarom koppelen er zoveel mensen dansen aan verleiding/paring? :doh:

Waarom zou je niet gewoon eens willen bewegen? Je lichaam voelen ? Energie in je poriën voelen stromen?

Then again, ik trek nooit wijfjes aan met mijn danstechnieken, msschien weet ik er wel niets vanaf. :doc:

BongZrGooD

Legacy Member
w00p zei:
N/o, maar jullie gaan precies alleen maar naar dertigersfuiven ofzo.
Ga eens naar wat underground house en techno feestjes, dan zul je zien hoe weinig er gejumped, ge"whitemanwhatevert", ge"stijveharkt" wordt.
Waar heb ik het over techno feestjes, of underground house party's?
Ik had het over boerenworstenfuiven, als jij het verschil niet kent doe je mij toch ook wel twijfelen... En trouwens, toen jij nog naar de samson&gert kerstshow zat ik te feesten in de fuse...
Die dertigersfuiven zoals jij ze noemt zijn megapopulair want dertigers consumeren... Iedere parochie heeft zo zijn vaste fuiven per jaar, volleybal fuif, fruitfuif, voetbalfuif, tom boonen fuif... noem maar op, de boerenworstenfuiven zoals ik ze beschreef...
w00p zei:
Ge zijt precies inderdaad wel wat oud aant worden. Uw lezing doet mij denken aan mijn pa die alle moderne muziek "ketelmuziek" noemt maar zelf tegen mij zegt dat die bob marley remix van een paar jaar geleden het originele is.
Ik ben ook ouder dan 30 wat in jouw ogen heel oud mag lijken, maar derhalve lijk jij ook veel jonger... Zeker als je persoonlijk gaat worden, je bent er blijkbaar in geslaagd de hele essentie van mijn post aan je voorbij te laten gaan; nergens probeer ik persoonlijk te worden, niet individueel... Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat ik het over de vercommercialiseerde brol heb die op boerenworstenfuiven gedraaid wordt... Ik denk dat ik naar meer moderne muziek luister dan jij, ik weet zeker dat ik meer soorten moderne muziek apprecieer dan jij...Ouderdom heeft hier in essentie niets mee te maken, met het ouder worden bedoelde ik eerder dat ik mij harder blijk te ergeren dan dit soort dingen. Gewoon omdat ze voor mij niet nieuw zijn, ik hou van nieuwe dingen, en die zijn er zeker nog te vinden. Maar de commerce hangt me de keel uit, en ik ben niet de enige die er zo over denkt.
w00p zei:
M.a.w. ge doet me denken aan iemand die volledig tone-deaf is, geen enkele diepgang heeft en via de tekst iets zal moeten horen om ook maar een idee te hebben wat een sfeer in het liedje heerst.
Nu word je wel heel persoonlijk en laag, je hebt er geen idee van wie ik ben... Haalt toondoofheid aan terwijl jij nergens het bewijs levert van jouw kennis...
Ik lees niets onderbouwd, nergens een redenering maar gewoon beledigingen...
Ik heb geen diepgang? Wou je gewoon wat intellectueler overkomen of zou je eens kunnen uitleggen hoe je daarbij komt?
Via de tekst moeten horen??? Ik schrijf voor mezelf grotendeels instrumentale muziek, zang hoeft voor mij absoluut niet... Waar baseer jij in godsnaam toch je argumenten op???
Je weet niet dat ik muzikant ben, en dat het voor mij best wel eens beledigend zou kunnen zijn mij gewoon toondoof te noemen... Je weet niet wat ik hier ooit gepost heb kwa muziek, en dan nog zou jij waarschijnlijk degene zijn die het "ketelmuziek" noemt. Ik ben zeker niet diegene die bekrompen is, niettegenstaande het dat is dat jij beweert...

Je reactie vind ik bekrompen en beledigend, "I may be old, but you've got some serious growing up to do..."
Trouwens, een 7 tal jaar geleden ging ik in de fuse uit, bijna wekelijks... Jij???
Maar ja, ik ben oud en ken bijgevolg niks van moderne muziek en zeker niet van techno feestjes, ik ben een oude zak die naar nog oudere zakken als Dave Clarke luistert... Maar dat is geen moderne muziek, dat is oude zakken muziek...Old Fart Pride!

Groetjes,
BongZ

BlackDeath

Legacy Member
1. Ivm dansen om op te vallen / verleiden / imponeren / ... Heb een boek waar zo'n bron vermeld staat, zal dat morgen eens quoten als je wil... maar kheb het vroeger nog gelezen / gehoord hoor in artikels / documentaires. Is ook vrij logisch als je er over nadenkt :) Dansen meisjes niet zo 'sexy' mogelijk, en jongens zo 'cool' mogelijk, net zodat mensen (van het andere geslacht) ervan onder de indruk zouden zijn ? Kijk je zelf niet liever naar een meisje dat mooi kan dansen dan eentje die wat a-ritmisch onzeker staat te schuifelen ? ;p

2. Ik zeg ook wel duidelijk dat dat 'onderbewust' is. En ja, wanneer je op je kamer alleen danst is dat mss wel omdat je op die manier oefent om het 'in het echt' te gaan doen. En waarom zou je er ondertussen niet van kunnen genieten ? Sex is ook met de biologische bedoeling om voort te planten, maar daar geniet je toch ook al doende van ? :) En het is ook zo dat
a) mooie muziek emoties opwekt
b) de zware bassen op fuiven / concerten een of andere stof vrijgeven (iets adrenaline-achtigs) die ervoor zorgt dat we het als prettig ervaren (dat heb ik geloof ik ooit es gelezen in een 'jongens & wetenschap' boek, als je het niet gelooft zonder bron...)

Maar genoeg pseudo-wetenschappelijk gezever, ik ben ook geen expert op dat gebied dus ik heb ook niet de autoriteit om daarover hier te posten :) Als iemand er meer over weet, please inform us :)

3. Wat dat botsen betreft: goh, als je je verontschuldigt moeten het al wel vree ambetanterikken zijn om er nog aanstoot aan te nemen... tracteer hun mss op een pint en praat het uit indien het moest escaleren :) Een fuif / optreden / dancing dient toch om je te amuseren, niet om je op te winden...
Maar: ja, ik ben van mening dat dansen per definitie ritmisch moet zijn. Dat is gewoon de definitie van dansen:
dance
v. danced, danc·ing, danc·es
v. intr.
To move rhythmically usually to music, using prescribed or improvised steps and gestures
Mensen die het toch niet kunnen maar zich toch willen uitleven op de muziek: geen enkel probleem, zoals ik reeds 2 maal zei. Zolang ze niet gaan doen alsof zij goed bezig zijn, anderen bekritiseren, maar integendeel hun 'gebrek' erkennen en er zo goed mogelijk mee om gaan...

Maar ik antwoord hier te snel na mekaar, ik zal proberen er wat meer reacties te laten tussenkomen alvorens opnieuw te posten :)

w00p

Legacy Member
Ik zei sommige van je reacties doen me DENKEN aan mijn bekrompen vader.
Als je het beledigend vindt, moet je maar eens nadenken over waarom dat zo is, en hoe het komt dat ik die vergelijking maakte, want ik sta hier niet om een beetje uit te schelden. Geloof mij, ik ben niet een doorsnee persoon van mijn leeftijd.
Kheb wel respect voor het feit dat je wel weet waarover het gaat als ik het woord techno zeg. Toch vind ik het vreemd dat je zo veralgemenend en offensief over techno praat terwijl je volgens eigen woorden zelf naar de fuse ging toen ik nog in de lagere school zat.
Dan ben je zelf zo een persoon "die evengoed met een metronoom op zak" kan uitgaan!
Je hebt gelijk, ik kan niet elke week naar de fuse, ik woon er te ver vanaf en moest ik daar al men geld aan uitgeven bleef er niets over voor platen.

Ik vind je rant gewoon raar en tegenstrijdig want: (aangezien het hier toch een trend is om op te sommen)
-Je klaagt op "metronoommuziek" terwijl je zelf zit te stoeffen over je leven in de technowereld.
-Je bent eigenlijk bezig op pensenkermisfuiven, dus dat metronoom-effect zou zo al uit de kwestie moeten zijn.
-Ondanks deze interesse ben je blijkbaar in volledig andere muziekstromingen ook nog muzikant.

Vind je dit geheel ook niet wat hypocriet?

Trouwens, dat van tone-deaf. Wederom, je deed me DENKEN aan men pa (en men ma) die vrijwel het stereotype is van de hypocriete stelling "de goeie ouwe tijd".
Klagen op mijn techno, kheb is ff een demoke gedaan, 1 overgang gedaan toen men pa in de kamer zat, men zus en die haar lief (zelf ook dj) zaten toen ook in de kamer, de eerste overgang ging perfect, heel diepgaand, papa had nix gehoord van de overgang.
De 2e overgang ging zwaar mix, veel moeten bijsturen, zus en haar lief horen het, trekken pijnlijke gezichten, papa heeft het niet door.
Nu zet hij een CD van "orchestral manouvres" op, het meest kitsche irritante lawaai ooit.
Compleet zonder diepgang (een percussie zo simpel dat moderne producers het zouden kunnen op 10 minuten).
Een stem die technisch wel juist zit("hij heeft notenleer gedaan"), maar zonder muziekgevoel op en neer gaat.
Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar ik zei, het doet me DENKEN, het heeft een ANALOGIE, meer niet.
Zeg nu zelf, als je alles doorleest, had je iets anders verwacht?

edit: als ik het geheel terug doorlees heb ik eerder de indruk dat je +- hetzelfde denkt als mij maar gewoon niet goed bent in jezelf verwoorden...

[TFT]Poky

Legacy Member
imo dansen = u amuseren op welke manier dan ook.
In sommige mensen hun ogen is jumpen belachelijk in mijn ogen is r&b "ik ben cool" moves belachelijk.
Iedereen danst zoals hem wilt, en zolang ge niemand pijn doet kan het mij geen reet schelen.
Wat wel belachelijk is zijn die mannen die met iedereen lachen maar zelf niets doen!

BongZrGooD

Legacy Member
w00p zei:
Ik zei sommige van je reacties doen me DENKEN aan mijn bekrompen vader.
Als je het beledigend vindt, enzovoort enzoverder enz...^
:ironic: Whatever...
JIJ hebt gelijk, ik heb JOUW techno beledigd...
JIJ begrijpt het goed, ik verwoord het verkeerd...
JIJ bent de open minded authority, ik de bekrompen oude zak..
JIJ bent niet zoals je leeftijdsgenoten...
JIJ bent andermaal wel degene en enige die het persoonlijk heeft gemaakt, zonder reden, zonder onderbouwde argumenten...
En nog bedankt dat je toch wat respect kan opbrengen voor mijn bekrompen kennis van de techno scene...

Maar zeg niet dat we +- hetzelfde denken, want daar sla je de bal volledig mis, in tegenstelling tot jou sta ik open voor alle muziek ongeacht de stijl, het genre, of de leeftijd en die van de beluisteraars.
Volgens mij is het duidelijk dat ik het heb over de vercommercialiseerde brol die je in ieder genre vindt.
Ipv persoonlijke commentaren inzake verwoording te geven, die je moet editen omdat je blijkbaar toch niet zo begrijpend hebt gelezen als je zelf wel denkt; is het misschien aangewezen dat je zelf eens wat meer moeite doet om in het vervolg begrijpender te lezen. n/o
Heb je er zelfs ooit bij stilgestaan waarom je vader techno niet apprecieert in zijn bekrompenheid?... Er ooit bij stilgestaan dat dit waarschijnlijk om dezelfde reden gaat waarom jij OMD (en aanverwanten waarschijnlijk) niet apprecieert, wat dan niet bekrompen zou zijn...En zeker niet hypocriet???
Je doet op zich niet meer dan de ketel verwijten dat hij zwart ziet, aangezien jij er een discussie over smaak van maakt, die ik ten alle koste probeerde te vermijden.
Ik ga dan ook verder geen tijd meer investeren in deze discussie omdat ze net over smaak zou gaan, en zou eindigen in het aloude cliché...
In ieder geval, of je post nu beledigend bedoeld was of niet; je speelde op de man, maakte het persoonlijk; en dat is not done imo. Het draagt niets bij tot de discussie, en zolang jij de enige blijft die mijn post -imo- verkeerd heeft geinterpreteerd lijkt mij niets mis met de post, en houdt de discussie voor mij op...

Groetjes,
BongZ

QplQyer

Legacy Member
BlackDeath zei:
1. Ivm dansen om op te vallen / verleiden / imponeren / ... Heb een boek waar zo'n bron vermeld staat, zal dat morgen eens quoten als je wil... maar kheb het vroeger nog gelezen / gehoord hoor in artikels / documentaires. Is ook vrij logisch als je er over nadenkt :) Dansen meisjes niet zo 'sexy' mogelijk, en jongens zo 'cool' mogelijk, net zodat mensen (van het andere geslacht) ervan onder de indruk zouden zijn ? Kijk je zelf niet liever naar een meisje dat mooi kan dansen dan eentje die wat a-ritmisch onzeker staat te schuifelen ? ;p
Het is niet omdat iets logisch lijkt dat het ook waar is. Zeggen dat het onbewust is, is dezelfde tactiek gebruiken als godsdiensten: een onverifieerbaar gegeven gebruiken om dingen op te ondersteunen en als waarheid te poneren.
Er zullen mensen zijn die dansen om te imponeren en er zullen mensen zijn die dansen om gewoon plezier te maken, zich te ontladen. Net zoals je muzikanten hebt die op een podium staan om zich te amuseren en anderen die op een podium staan om zoveel mogelijk vrouwen te verleiden.

Altijd dat psychologisch onbewezen gewauwel bah :/

w00p

Legacy Member
Als ge u aangevallen wilt voelen, mij goed, ga uw gang en amuseer u rot.
Ik heb trouwens niets wegge-edit, ooit al gehoord van typo's?
Maarja, het is ik die zoveel dingen zeg over u zonder er ook maar iets over te weten! :unsure:

We zullen maar beter beiden ophouden want da loopt hier slecht af.

BongZrGooD

Legacy Member
Of dansen nu het oergevoel in ons opwekt, ons tot paringsrituelen noopt of gewoon voor de lol is... Iedereen drukt zich uit op zijn/haar manier en het enige wat uiteindelijk telt is respect/verdraagzaamheid.

Maar, de eerste cd/dvd's zijn verschenen; met de muziek van de shows en zelfs een heuse "doe het zelf" kit...:rofl:
Alle stoelen en tafels aan de kant, we doen het zelf wel in ons living van 5 bij 5, bloempotten zullen sneuvelen, aquariums zullen vallen. De hond of kat bekijkt ons even met een blik van "zijde gullie nu helemaal???" om ons de eerstvolgende weken geen blik meer waardig te gunnen...
En iemand vult zijn/haar zakken...
Blijkbaar dansen buren van ons al een tijdje, vertelden ze van het weekend; en is het voor de mensen die er al even mee bezig zijn een regelrechte ramp.
Scholen willen natuurlijk ook hun geld verdienen en groepen zijn uiteindelijk veel te groot, en ze bestaan grotendeels uit mensen die van de idee bevangen zijn, op een paar weken te kunnen wat in de programma's getoond wordt. Voor deze mensen is het weggegooid geld, maar ook voor de mensen die serieus willen leren dansen en ook begrijpen dat dit jaren duurt is het verloren geld. Het zorgt voor een enorme leervertraging, plaatsgebrek op de dansvloer -zeker voor klassieke dansen als de wals- en onderlinge ergernis.
Misschien wel tof dat er meer mensen -tijdelijk- aangespoord worden om te dansen, maar er zijn wel degelijk mensen die hinder ondervinden van deze rage...
Willen uitpakken op één of andere fuif/feest met je vergaarde danskennis, om tot de vaststelling te komen dat de dansvloer al vol staat met mensen die op identiek dezelfde manier uitpakken... Toch handig, zo een doe het zelf dvd...
Men kan misschien het format van witte raven een beetje opentrekken, gitaarsterren on stage... Jean marie Dedecker en Pieter de Crem die in 3 afleveringen samen "Run to the Hills" ten gehore brengen? Alexandra Coolen en Zuster Monica die door oa Dave Clarke gejureerd worden mbt hun draaikunsten? Sterren achter de draaitafels???
Och ja, we kunnen tegenwoordig toch terug naar het summum van tv kunde kijken... Big Brother is back... Ik vraag me af of we deze keer iets expliciet te zien gaan krijgen...:ironic:
Off topic...
Ik zag gisteren 5 minuten, genoeg om een 31 jarige moeder te zien die haar 10 jarig zoontje 3 maanden achterlaat, om wat met haar blote tieten op tv te komen. Dit teneinde een 1 op 12? (kweenie hoeveel man er in da kot zit) kans te krijgen op een -minstens- bedenkelijke bv carierre... Tof voor die kleine in de klas..."hey, khem gisteren uw ma haar tetten gezien"...
Ook zag ik een bijl in het huis, nu dat opent wat ruimte voor perspectieven...:p Geef die bende gewoon 3 weken geen eten, en laat de natuur zijn werk doen... :evil:

Groetjes,
BongZ

Hmgrwngd

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Och ja, we kunnen tegenwoordig toch terug naar het summum van tv kunde kijken... Big Brother is back... Ik vraag me af of we deze keer iets expliciet te zien gaan krijgen...:ironic:
Off topic...
Ik zag gisteren 5 minuten, genoeg om een 31 jarige moeder te zien die haar 10 jarig zoontje 3 maanden achterlaat, om wat met haar blote tieten op tv te komen. Dit teneinde een 1 op 12? (kweenie hoeveel man er in da kot zit) kans te krijgen op een -minstens- bedenkelijke bv carierre... Tof voor die kleine in de klas..."hey, khem gisteren uw ma haar tetten gezien"...
Ook zag ik een bijl in het huis, nu dat opent wat ruimte voor perspectieven...:p Geef die bende gewoon 3 weken geen eten, en laat de natuur zijn werk doen... :evil:

Je kunt ook gewoon de tv afzetten...

Ik weet niet van jou, maar dat was 1 van mijn beste besluiten ooit: TV is crap!
Mijn leven is geen seconde saaier/minder interessant geworden nu ik al die series/nieuws/weer/reclame/films niet meer kan zien. (een uitzondering of 2 niet meegerekend)


Dit volledig terzijde uiteraard.

aXl_

Legacy Member
BlackDeath zei:
Kijk je zelf niet liever naar een meisje dat mooi kan dansen dan eentje die wat a-ritmisch onzeker staat te schuifelen ? ;p

goh,... als ze mooi is... :p


Hmgrwngd zei:
Je kunt ook gewoon de tv afzetten...

Ik weet niet van jou, maar dat was 1 van mijn beste besluiten ooit: TV is crap!
Mijn leven is geen seconde saaier/minder interessant geworden nu ik al die series/nieuws/weer/reclame/films niet meer kan zien. (een uitzondering of 2 niet meegerekend)


Dit volledig terzijde uiteraard.

in de tijd dat ik op kot zit zonder tv heb ik em nog geen seconde gemist :)

waffel

Legacy Member
waarom typt gijlle zoveeel :cry:

Ik ben al veel nar van die jumppartys gegaan (oh, reverze, ...),
en de ene keer was ik daar al om 9uur (opening) ik zei tege men maat, kom we zette ons met ne drankje aan die tafel en chille wa tot de guestdj komt, maar ik kan je verzekeren DA GA NI!! na 10minute stonde wij alweer te duojumpe vo dood :p om 5uur heb je dan wel krampen ma soit :p
Wat ik hiermee wil zeggen he, als ge naar een fuif gaat doet ge zowiezo de dans die past bij het muziek (jump bij jumpmuziek) en als de muziek jump is, dan jump je he, waarom zoveel mensen dit belachelijk vinden versta ik nog steeds niet ma bon tzal wel aan ik liggen

grtz

ps: kzijn bezig met maat aan ne speciale (heel nieuwe jawel, ni die duojumprs @vti style) duojump op dit muziek => Engine - Jamie Dill
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan