Stijneman
Legacy Member
Binum zei:
das duojump verkrachting ja

das soort van lagoa-move met duojump gemixed ofzoiet :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binum zei:


Maar dat wil daarom niet zeggen dat je je er niet mee kan amuseren...1. Ik wist niet dat er een absolute voorwaarde aan dansen vasthing: sinds wanneer MOET iets ritmisch zijn ?BlackDeath zei:Wat 'onconformistisch uit de bol gaan' betreft: allemaal goed en wel: zolang het ritmisch gebeurd en er geen anderen bij gestoord worden. Wat kan iemand erop tegen hebben dat je opgaat in de muziek en er volledig van geniet ?
Wtf.BlackDeath zei:Maar langs de andere kant is het ook zo dat dansen een 'biologisch fenomeen' is in die zin dat mannen dansen om het andere geslacht te overtuigen van hun superieure fysieke staat; zoals andere dieren vechten of pronken om wijfjes te lokken, zo dansen wij. De taak van de vrouwen is dan de mannen gade te slagen, hun uit te testen (mee te dansen) en de partner met de beste fysiek te 'selecteren'. Dit alles is natuurlijk een onderbewust gebeuren, maar het is wel de onderliggende reden van 'waarom' we dansen.
Waarom koppelen er zoveel mensen dansen aan verleiding/paring? :doh:BlackDeath zei:Dus in die zin is het normaal dat iedereen toch ook hoopt dat anderen zijn/haar dansstijl appreciëren. Wanneer iedereen vind dat je 'belachelijk danst' heeft dit geen gunstig effect op de reacties van het andere geslacht, uiteraardMaar dat wil daarom niet zeggen dat je je er niet mee kan amuseren...
Waar heb ik het over techno feestjes, of underground house party's?w00p zei:N/o, maar jullie gaan precies alleen maar naar dertigersfuiven ofzo.
Ga eens naar wat underground house en techno feestjes, dan zul je zien hoe weinig er gejumped, ge"whitemanwhatevert", ge"stijveharkt" wordt.
Ik ben ook ouder dan 30 wat in jouw ogen heel oud mag lijken, maar derhalve lijk jij ook veel jonger... Zeker als je persoonlijk gaat worden, je bent er blijkbaar in geslaagd de hele essentie van mijn post aan je voorbij te laten gaan; nergens probeer ik persoonlijk te worden, niet individueel... Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat ik het over de vercommercialiseerde brol heb die op boerenworstenfuiven gedraaid wordt... Ik denk dat ik naar meer moderne muziek luister dan jij, ik weet zeker dat ik meer soorten moderne muziek apprecieer dan jij...Ouderdom heeft hier in essentie niets mee te maken, met het ouder worden bedoelde ik eerder dat ik mij harder blijk te ergeren dan dit soort dingen. Gewoon omdat ze voor mij niet nieuw zijn, ik hou van nieuwe dingen, en die zijn er zeker nog te vinden. Maar de commerce hangt me de keel uit, en ik ben niet de enige die er zo over denkt.w00p zei:Ge zijt precies inderdaad wel wat oud aant worden. Uw lezing doet mij denken aan mijn pa die alle moderne muziek "ketelmuziek" noemt maar zelf tegen mij zegt dat die bob marley remix van een paar jaar geleden het originele is.
Nu word je wel heel persoonlijk en laag, je hebt er geen idee van wie ik ben... Haalt toondoofheid aan terwijl jij nergens het bewijs levert van jouw kennis...w00p zei:M.a.w. ge doet me denken aan iemand die volledig tone-deaf is, geen enkele diepgang heeft en via de tekst iets zal moeten horen om ook maar een idee te hebben wat een sfeer in het liedje heerst.
Dansen meisjes niet zo 'sexy' mogelijk, en jongens zo 'cool' mogelijk, net zodat mensen (van het andere geslacht) ervan onder de indruk zouden zijn ? Kijk je zelf niet liever naar een meisje dat mooi kan dansen dan eentje die wat a-ritmisch onzeker staat te schuifelen ? ;p
En het is ook zo dat
Als iemand er meer over weet, please inform us 
Een fuif / optreden / dancing dient toch om je te amuseren, niet om je op te winden...Mensen die het toch niet kunnen maar zich toch willen uitleven op de muziek: geen enkel probleem, zoals ik reeds 2 maal zei. Zolang ze niet gaan doen alsof zij goed bezig zijn, anderen bekritiseren, maar integendeel hun 'gebrek' erkennen en er zo goed mogelijk mee om gaan...dance
v. danced, danc·ing, danc·es
v. intr.
To move rhythmically usually to music, using prescribed or improvised steps and gestures

:ironic: Whatever...w00p zei:Ik zei sommige van je reacties doen me DENKEN aan mijn bekrompen vader.
Als je het beledigend vindt, enzovoort enzoverder enz...^
Het is niet omdat iets logisch lijkt dat het ook waar is. Zeggen dat het onbewust is, is dezelfde tactiek gebruiken als godsdiensten: een onverifieerbaar gegeven gebruiken om dingen op te ondersteunen en als waarheid te poneren.BlackDeath zei:1. Ivm dansen om op te vallen / verleiden / imponeren / ... Heb een boek waar zo'n bron vermeld staat, zal dat morgen eens quoten als je wil... maar kheb het vroeger nog gelezen / gehoord hoor in artikels / documentaires. Is ook vrij logisch als je er over nadenktDansen meisjes niet zo 'sexy' mogelijk, en jongens zo 'cool' mogelijk, net zodat mensen (van het andere geslacht) ervan onder de indruk zouden zijn ? Kijk je zelf niet liever naar een meisje dat mooi kan dansen dan eentje die wat a-ritmisch onzeker staat te schuifelen ? ;p

Geef die bende gewoon 3 weken geen eten, en laat de natuur zijn werk doen...
BongZrGooD zei:Och ja, we kunnen tegenwoordig toch terug naar het summum van tv kunde kijken... Big Brother is back... Ik vraag me af of we deze keer iets expliciet te zien gaan krijgen...:ironic:
Off topic...
Ik zag gisteren 5 minuten, genoeg om een 31 jarige moeder te zien die haar 10 jarig zoontje 3 maanden achterlaat, om wat met haar blote tieten op tv te komen. Dit teneinde een 1 op 12? (kweenie hoeveel man er in da kot zit) kans te krijgen op een -minstens- bedenkelijke bv carierre... Tof voor die kleine in de klas..."hey, khem gisteren uw ma haar tetten gezien"...
Ook zag ik een bijl in het huis, nu dat opent wat ruimte voor perspectieven...Geef die bende gewoon 3 weken geen eten, en laat de natuur zijn werk doen...
![]()
BlackDeath zei:Kijk je zelf niet liever naar een meisje dat mooi kan dansen dan eentje die wat a-ritmisch onzeker staat te schuifelen ? ;p

Hmgrwngd zei:Je kunt ook gewoon de tv afzetten...
Ik weet niet van jou, maar dat was 1 van mijn beste besluiten ooit: TV is crap!
Mijn leven is geen seconde saaier/minder interessant geworden nu ik al die series/nieuws/weer/reclame/films niet meer kan zien. (een uitzondering of 2 niet meegerekend)
Dit volledig terzijde uiteraard.

om 5uur heb je dan wel krampen ma soit
ik zat vorig jaar ook op een kot zonder TV... zalig!aXl_ zei:ik op kot zit zonder tv heb ik em nog geen seconde gemist![]()
Binum zei: