Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Godzillaranger

Legacy Member
iedreen is ook welkom om te bashen op 'n track van mij (is wel redelijk electro aangelegd maar ik geloof dat de een echte hip hopper naar meer luistert dan hip hop + het is remix van een hip hop artiest)

hudson mohawke remix

trouwens, even een vraag, ben ik de enige die het gevoel krijg dat hip hop crowds heel fashion zijn? Toen ik naar raekwon ging waren er zo allemaal fashion hip hoppers enzo. Weinig baggys ook.

PAs op ik heb niets tegen baggy ze, maar hoe dan die amerikanen hun kleden vindk er toch wel over!

shiftyke

Legacy Member
60 per stuk, ik heb al meer betaald voor optredens, maar het hoort bij de duurdere wel ja :p

Ik heb net gezien dat de line-up niet meer zo origineel is, maar toch het blijft Motown :love:

Btw in de nieuwe stones throw podcast zit een stukje nederlands in van de komiek fons jansens :D

shiftyke

Legacy Member
Ben trouwens net te weten gekomen dat Slum maar 8 euro kost en Illa, Guilty en Med maar 5 euro :rofl:

Kan helaas niet gaan :(

Skyscraper

Legacy Member
Waar en wanneer wasdat nu weer? Denk ook dat'k niet kon.. ma zo weinig geld. Miljaar.

En zestig gohja, als ge't vergelijkt met optredens van Neil Young ofzo valt da wel mee ^^

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
Waar en wanneer wasdat nu weer? Denk ook dat'k niet kon.. ma zo weinig geld. Miljaar.

En zestig gohja, als ge't vergelijkt met optredens van Neil Young ofzo valt da wel mee ^^

Slum is den 13/12
Illa J & Frank Nitt 5/12
Guilty & Med 17/12

@ Le Tavernier (Elsene, Brxhell)

Skyscraper

Legacy Member
Hah, ik postte 't net voor u.
Zou 'm misschien wel kopen, al is't maar voor de thom yorke remix..
Is trouwens via Yorke dat'k into doom geraakt ben, en da's al even gelede ze.

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
Hah, ik postte 't net voor u.
Zou 'm misschien wel kopen, al is't maar voor de thom yorke remix..
Is trouwens via Yorke dat'k into doom geraakt ben, en da's al even gelede ze.

op facebook zien staan zeker :p

Btw voor de Hawthorne fans, check ook Eli "Paperboy" Reed eens, die kan er eigelijk ook wel wat van !

Suphafly

Legacy Member
shiftyke zei:
Ben trouwens net te weten gekomen dat Slum maar 8 euro kost en Illa, Guilty en Med maar 5 euro :rofl:

Kan helaas niet gaan :(

waar zijde da te weten gekomen? vin nergens voor tickets te kopen

shiftyke

Legacy Member
Staat op wasteland, er zou geen presale zijn enkel aan de kassa!

Spijtig van de blok, heb al eens de kans verbrot om Slum te zien (met baatin toen nog :() en Guilty simpson, maar ja, studeren :(

Is Viktor Vaughn Vaudeville Villain :love:

Skyscraper

Legacy Member
Congratz.

Ik vind Is Viktor Vaughn Vaudeville Villain zeer goed, ook één van mijn favorieten. Maar vind dat DOOM daar niet alle props voor mag krijgen.. sinds hij daar niks zelf van producete. Heat Sensor (l)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan