Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
mja, vind ik niet zo erg. Beats passen echt goed bij hem.

Meest donkere personage dat hij hier neerzet. galgenhumor! Tekstueel komt hij nergens dichter in de buurt van Madvillainy dan op deze plaat vind ik.

jammer dat de opvolger maar een half uur lang is :(

Approved

Legacy Member
hoe hard is Popsnot niet

minuut beat, dan Viktor

It lasts longer when you take a picture

geniaal

shiftyke

Legacy Member
Bilbo alles aan -50%, net Stones Throw 101 DVD voor 7 euries gekocht!

Jammer dat hun vinyl gedeelte maar triestig is :(

Illcat

Legacy Member
CHALI 2NA met Live band vanavond in De Kreun @ Kortrijk

De Kreun



Zijn cd is wel nog vet moet'k zeggen!
En hij zal een pak van de nr's van Jurassic 5 spelen, hun bekendste!


en morgen

Antipop Consortium ook in De Kreun.

shiftyke

Legacy Member
Net Operation Doomsday gekocht de originele druk van Fondle'em :love: :drool:

Nja Chali ga ik voor passen, heb morgen al een optreden en kheb al teveel uitgegeven :p

shiftyke

Legacy Member
I hear voices staat enkel op de Sub verse print dacht ik, dit is de Fondle'Em tracklist:

A1 The Time We Faced Doom (Skit) 2:04
A2 Doomsday 4:58
A3 Rhymes Like Dimes 4:18
Featuring - DJ Cucumber Slice
A4 The Finest 4:01
Featuring - Tommy Gunn
A5 Back In The Days (Skit) 0:45
B1 Go With The Flow 3:36
B2 Tick, Tick... 4:04
Featuring - MF Grimm
B3 Red And Gold 4:42
Featuring - King Ghidra
B4 The Hands Of Doom (Skit) 1:50
B5 Who You Think I Am? 3:24
Featuring - K.D. , King Ghidra , Kong (2) , Megalon (2) , Rodan , X-Ray (3)
C1 Doom, Are You Awake? (Skit) 1:12
C2 Hey! 3:46
C3 Operation: Greenbacks 3:46
Featuring - Megalon (2)
C4 The Mic 3:02
C5 The Mystery Of Doom (Skit) 0:21
D1 Dead Bent 2:22
D2 Gas Drawls 3:43
D3 ? 3:09
Featuring - Kurious
D4 Hero v.s. Villain (Epilogue) 2:55
Featuring - E. Mason

Approved

Legacy Member
wel jammer eigenlijk

heb dat nummer ook niet en het is één van mijn favorieten van het album :(((

Ook de reden waarom ik JayLib niet koop. Die remix van The Red zuigt zo hard :/

shiftyke

Legacy Member
mja moet je naar een orginele Championsound zoeken e ;)

Had er vandaag één in mijn handen maar het bleek ook een nieuwe te zijn :(
Ik vind die nieuwe niet slecht hoor, maar de originele is echt te vet e...

Approved

Legacy Member
mja, betaal je al snel rond de 50 euro.. vind ik wel veel voor 1 nummer.

onlangs tege de 200$ voor below the heavens ffffuuuuuu

Skyscraper

Legacy Member
Of de 10 years stonesthrow LP kopen, staan ook andere lekkere tracks up. Jum jum!

Vinyl van Shadow zijn blijkbaar 'n paar dagen geleden al verstuurd, gaat snel. Can't wait.

YouTube - Pete Philly & Perquisite - Empire
Vind ik echt 'n zeer wijs nummer, wist zelfs niet dat 't van NL'rs was toen 'k 't eerste hoorde.

mtm

Legacy Member
da wordt hier zo ambetant he, die nickchanges :) sebiet herkent ge niemand meer

berter was leuker :p

Skyscraper

Legacy Member
Neen gast, berter is zó idioot. Sinds 'k Bert heet.. 'n beke support kan gene kwaad hé! :(
Hm, mijn avatar & sig blijven toch 't zelfde. Zó moeilijk is 't nu niet hehe.

shiftyke

Legacy Member
Skyscraper zei:
Neen gast, berter is zó idioot. Sinds 'k Bert heet.. 'n beke support kan gene kwaad hé! :(
Hm, mijn avatar & sig blijven toch 't zelfde. Zó moeilijk is 't nu niet hehe.

Bwa die nicknames boeien echt nie meer na al die jaren hoor :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan