Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Ik denk dat 't nipt ga zijn. En idd, ups code checken. Ge kunt 't van stad tot stad zien komen.

Approved

Legacy Member
Nog releases waar iemand naar uitkijkt dit jaar?

Lupe misschien nog als zal dat ook wel voor volgend jaar zijn..

Voor de rest schiet er me niets te binnen eigenlijk :s

Illcat

Legacy Member
Souls of Mischief - Montezuma's Revenge
The Grouch - Three Eyes Off The Time
Mayer Hawthorne - Green Eyed Love Remixes
RJD2 - The Colossus (januari)

Skyscraper

Legacy Member
Hmm niet echt. Enige wat'k echt naar uitkijk is MV2.. en zien wat mayer hawthorne zijn volgende stap is. Soms lijk ik echt te denken dat hij 't fout gaat aanpakken, met de hype enzo. Let's hope not.

Approved

Legacy Member
mmm, Souls of Mischief benk wel benieuwd. RJD2 ook maar was dat geen verzamel ding?

Volgend jaar ziet er wel veel belovend uit
Madvillainy (?)
Roots
One Be Lo
Lupe
Atmosphere (?)
Reflection Eternal (die was toch ook voor dit jaar?!!?)

:drool:

Skyscraper

Legacy Member
Mad.Villain zei:
RJD2 ook maar was dat geen verzamel ding?
Reflection Eternal (die was toch ook voor dit jaar?!!?)

Oooh reflection, inderdaad! Nieuwe nummer vond 'k echt heerlijk.

En ja idd rjd2 is gewoon 'n collectie.

Illcat

Legacy Member
Mayer Hawthorne zijn volgende project zou Hard rock zijn heb ik toch horen zeggen.

Heeft iemand die nieuwe van Swollen Members "Armed to the teeth" al gecheckt?
Precies nog niets over gelezen hier.


Van Rjd2 vond ik dit on the net. "On his eagerly awaited fourth official album, RJD2 alternates between sample based beats and live instrumentation. Some instrumental tracks and some featuring guest emcees."

shiftyke

Legacy Member
Voor de soul-fans onder de hiphoppers:

The temptations en Four Tops komen naar Antwerpen in maart!

Moootown!!!! :drool:

Skyscraper

Legacy Member
Damn you antwerpen! :( Maar maybe!
Als ge zin hebt in motown shift, dees weekend ga daptunes in den white cat draaien. Very chille club 't schijnt, en zou mij ni verbaze moest 't gratis zijn :) me om 12u nen live band etc.


Ahja btw guys.
't is nu tijdelijk gratis internationale shipping in de DJ Shadow online store, da scheelt écht veel. Normaal kost da 15 euro ofzo, en zijn winkel 's echt ni duur :)
Heb net dit besteld:

The Garden/Storm Feat. Edan & Mr Lif (Cut Chemist)- Vinyl 12 Inch $8.99
Endtroducing (DJ Shadow)- Vinyl 2LPs US Version $19.99
Preemptive Strike (DJ Shadow)- Vinyl 2LPs Limited Gatefold Version $19.99

Vind de prijzen wel ok, en ge weet ook dat uw geld recht naar hem gaan ipv 'n online winkel :)

shiftyke

Legacy Member
wow dat ziet er een chille club uit !

Jammer dat ik al iets aan mijn been heb

shiftyke

Legacy Member
gij hebt toch paypal?

ik denk dat ik The Outsider ook nog eens op vinyl ga bestellen :p

Approved

Legacy Member
ja, maar eer daar terug geld opstaat is het al te laat denk ik lol

mja, beter wat sparen ook.. onlangs al veel opgedaan gvd

Skyscraper

Legacy Member
vind 't ook zeer irritant dat ge nog altijd zo'n zaken niet met uw bankkaart kunt betalen.. moet toch zo moeilijk niet zijn.

Anyways, als er iemand later iets wilt bestellen van zijne shop met wat korting. Langs mij kunt ge nog 10% korting krijgen, just ask :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan