Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Hmm, kan niet wachten om het in mijn handen te hebben :drool:
Wel te laat gezien om dat bij de comments te zetten om het goed te verpakken :( nujah, hopelijk wat geluk dat ze in goede staat toekomen dus :x

http://www.youtube.com/watch?v=UWaXt7nF1rw
Heb deze er gratis bijgenomen. :p Klonk wel goed imo :music: Crrryy now :music:

Enfin, ben benieuwd wanneer ze hier aan de deur staan. :)

Skyscraper

Legacy Member
Goh da zal wel meevalle voor die twee plate, ze verpakke het wel ok ze. Gwn de hoekskes kunne soms wa ongeluk hebbe :)

Hm fijne gratis plaat dage nog vond, da's echt ne helse zoektocht :D
Heb daar 's eentje van daedelus & doom bij gevonden, zou kunnen dat die er nog staat ze. Vreemd dat die nie verkoopt, fijne EP :)

Skyscraper

Legacy Member
Hm, is toch niet zo hoogstaand vind'k.

Wa 'n begin van 'n set! Lekkere dinge die hij er soms tusse steekt.
Echt wijs om te zien dat hij na al die jaren nog zo inventief blijft, ipv wat zijn plaatjes aan elkaar te draaien.
YouTube - DJ Shadow at Coachella 2007

shiftyke

Legacy Member
daarnet een boompje hier in de straat dat even ging tot 45° graden doorbuigen :D

Robust²

Legacy Member
Illcat zei:
Merci voor de aanrader Robust! :cool::)
Np :)

Heb nog een hoop soortgelijke albums staan van andere artiesten, maar heb nog niet de tijd gehad om ze te beluisteren dus kan niet echt nog tips geven :p

Joown

Legacy Member
Suphafly zei:
bagger als je het mij vraagt.
jiggy djé was het beste.
niet veel volk

Mja, niet de beste editie qua opkomst, maar wel pokke goe geamuseerd.
Alleen tijdschema was beetje kut; Jiggy begon denk ik pas tegen 03.30 u.

Nag -> toekomtstmuziek previewke .. verassend! Zeker qua beats. Kdenk dat het @home nog beter gaat wegluisteren.
Kraanje pappie -> live beuken tracks, kvind zijn album iets minder. Backup mc stond er een beetje bij voor spek en bonen.
Turk -> Sja swagger hé; kan het wel smaken. Heeft dikke bangers imo. (be on de kijkuit live :love:)
jiggy djé -> kwas toen veel te wasted, kheb er niet veel meer van gehoord (15 min ofzo).Ben toen wijselijk in den auto gaan crashen.Naart schijnt was hem wel goed. :)

Prolly zwartlicht op de volgende ILLCITY.

?therapy?

Legacy Member
Nice, betaling ontvangen! Hopelijk heb ik de platen dan nog voor het weekend :cool: maar dat zal wel zeker? Geen idee hoelang zoiets eigenlijk zou duren. :p

Approved

Legacy Member
3 - 5 dagen. Denk wel dat je je platen voor het weekend zal hebben.

Je hebt toch een UPS tracking code ontvangen ofzo, staat het daar niet bij?

?therapy?

Legacy Member
Neen, zo'n code heb ik nog niet ontvangen. Sturen ze wss op als het effectief bij hen weg is?

"Dear Michiel P, we have recieved your payment. Your order will now be packaged and send out shortly." stond er in de mail. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan