Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
Budden zou het moeten houden bij het teksten schrijven voor andere rappers..

Approved

Legacy Member
The Waiting Room?

Staat in mijn nog te beluisteren afspeellijst.. kom er maar niet aan :s

Suphafly

Legacy Member
gisteren nog iemand naar boogiedown breda geweest?

ben juist voor Dilated ff geweest en de show was vet imo
alle bangers, paar van the weatherman LP, Rakaa die al een voorsmaakje gaf.
en dat allemaal voor 0€ vet vet vet
juist het geluid was minder, maar van waar ik stond had ik er geen last van

Lemme

Legacy Member
Suphafly zei:
gisteren nog iemand naar boogiedown breda geweest?

ben juist voor Dilated ff geweest en de show was vet imo
alle bangers, paar van the weatherman LP, Rakaa die al een voorsmaakje gaf.
en dat allemaal voor 0€ vet vet vet
juist het geluid was minder, maar van waar ik stond had ik er geen last van

Yep, Dilated was echt heel goed. Enkel het middenstuk met Duck Season 3 was wat minder.
De Hollandse groepen waren een pak minder, grotendeels omdat ik er geen 1 van kende en het geluid inderdaad niet goed was (de muziek stond veel luider dan de microfoons). Bij Dilated was dit gelukkig (grotendeels) opgelost.
Als ze het volgende terug doen en er weer zo'n grote naam komt, ga ik ook zeker terug! :applause:

Illcat

Legacy Member
shiftyke zei:
bwa het beste is er toch wat van hoor en ben nooit echt fan geweest van hun...

What?! :wtf:

Enter the Wu-Tang (36 Chambers) vind'k nog altijd een van de beste hiphopplaten ooit gemaakt!

Bud

Legacy Member
shiftyke zei:
Kennen jullie Emanon hier trouwens, Aloe Blacc x DJ Exile :love:

Overlaatst ergens zien staan maar vergeten checken, nice reminder :)
Aloe Blacc zn solo album had ik wel al, echt smooth. Nja Stones Throw quality :p

Approved

Legacy Member
Kleine bestelling deze keer :p

Enkel Operation Doomsday (MF DOOM) en Big Shots (Charizma & Peanut Butter Wolf)

Kleine 50 euro, valt nog mee. Al lang opzoek naar beide :)

Skyscraper

Legacy Member
Uhgr ja, Operation Doomsday is ondertusn wééral uitverkocht ^^Ging hem samen met vaudeville villain kopen, te laat of course..
't amusement ermee hehe.
& Big Shots nog niet gehoord, de moeite zo te zien. Ga 't is checke.

Approved

Legacy Member
Methods :bow:

haha, heb het daarstraks ook gezien dat em terug uitverkocht was

shiftyke

Legacy Member
maar er komt vrij veel terug binnen hoor is mij al opgevallen!

mijn exaams zijn gedaan :love:

Approved

Legacy Member
Wu-Tang: Chamber Music -- Volume 1

1. Redemption
2. Kill Too Hard [feat. Inspectah Deck, U-God and Masta Ace]
3. The Abbot [feat. RZA]
4. Harbor Masters [feat. Ghostface Killah, AZ and Inspectah Deck]
5. Sheep State [feat. RZA]
6. Radiant Jewels [Raekwon, Cormega and Sean Price]
7. Supreme Architecture [feat. RZA]
8. Evil Deeds [feat. Ghostface Killah, RZA and Havoc]
9. Wise Men [feat. RZA]
10. I Wish You Were Here [feat. Ghostface Killah and Tre Williams]
11. Fatal Hesitation
12. Ill Figures [feat. Raekwon, M.O.P. and Kool G Rap]
13. Free Like ODB [feat. RZA]
14. Sound The Horns [feat. Inspectah Deck, Sadat X and U-God]
15. Enlightened Statues [feat. RZA]
16. NYC Crack [feat. RZA]
17. One Last Question…

WU-TANG CHAMBER MUSIC is a brand new project from the Wu-Tang (Executive Producer: RZA), which pairs original Clan MCs with other 90s-era New York rap veterans.

The album will be in-stores June 30th 2009. It features: Ghostface Killah, Raekwon, RZA, Inspectah Deck and U-God, along-side classic hip hop artists such as AZ, Cormega, Havoc (Mobb Deep), Kool G Rap, M.O.P, Masta Ace, Sadat X (Brand Nubian) and Sean Price (Heltah Skeltah/Boot Camp Clik).

CHAMBER MUSIC’s throw-back sound is inspired by classic soul and kung fu imagery. It features a combination of new beats and live instrumentation by Brooklyn soul band The Revelations (all supervised by RZA).

track 2 :love:

Bud

Legacy Member
OMG kijk er hard naar uit, hopelijk wordt het dikke plaat!
En er staat Volume 1, dus zeker ruimte voor een vervolg :)

Mss leuk weetje..
Verkoop vinyl stijgt

Waar het overgrote deel van de muziekliefhebbers voor digitaal downloaden kiest, stijgt de verkoop van vinyl verrassend genoeg nog steeds.

Volgens SoundScan is de vinyl-verkoop in de V.S. - tot dusver in 2009 - met vijftig procent gestegen. Daarbij wordt verwacht dat er aan het eind van het jaar zo’n 2.8 miljoen platen verkocht zullen zijn, wat het allerhoogste cijfer is sinds SoundScan vanaf 1991 de vinyl-verkoop begon te peilen. Ter vergelijking: in 2008 werden er 1.9 miljoen verkocht, waarvan zeventig procent van het rock-genre. Country-muziek nam in deze peiling de tweede plek in.

Wat interessant blijft, is dat vinyl slechts minder dan één procent van de totale albumverkoop betreft. SoundScan heeft er bij de verkoop van cd’s in 2009 121.8 miljoen geteld, en bij de digitale albums 33.2 miljoen. Ondanks dit lage percentage neemt de afzet van vinyl steeds wat toe, terwijl die van de cd’s achteruitgaat. In 2006 gingen er nog 553.4 miljoen cd’s over de toonbank, in 2008 ‘slechts’ 360.6 miljoen. In diezelfde periode groeide de verkoop van mp3-albums gestaag van 32.6 tot 65.8 miljoen.

Approved

Legacy Member
Ik was eerst niet al te enthousiast, maar nu.....

Ziet er echt goed uit.. hopelijk produced RZA enkele pareltjes :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan