Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Uhgr ik ben gepasseerd tegen 11 uur en toen was hij nog niet open.. dan toch morgen is proberen binnenspringen :)
Hoe zijn de prijzen eig?

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
Uhgr ik ben gepasseerd tegen 11 uur en toen was hij nog niet open.. dan toch morgen is proberen binnenspringen :)
Hoe zijn de prijzen eig?

Meestal rond de 9-12 euro

Skyscraper

Legacy Member
Voor 'n 12" dan wss? Of 'n volledig album?
Lijkt mij echt chill ingericht als'k passeerde trouwens.

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
Voor 'n 12" dan wss? Of 'n volledig album?
Lijkt mij echt chill ingericht als'k passeerde trouwens.

meestal voor 9 voor de 12"...

Echt proper ingericht in den oude artifex, de grafiti van Bue hangt er nog :love:

één nadeel ge moet snel zijn, er zijn serieus veel hiphoppers in gent en als ge 's morgens iets gezien hebt is het 's avonds vaak weg, ik heb het meegemaakt.

Skyscraper

Legacy Member
Zo zo, dan toch nog in den musicmania geraakt. Rustig & gezellige winkel precies. Veel genres & toch nog niet té oppervlakkig, nice nice.
Heb me de laatste Beat Konducta van madlib meegenome & 'n edit van Frontin' (gohja, 5 euro..).
Lag precies veel van ATCQ & De La, misschien later is teruggaan.

Thanks voor de'n tip Shiftyke.

Skyscraper

Legacy Member
Retorische vraag of..?
Meeste LP's waren tegen de 20.
Beat Konducta's waren 17.

shiftyke

Legacy Member
Bud zei:
Chamber Music, which drops on 6/30, will pair Wu MC’s with 90’s vets over the musical stylings of Brooklyn Soul band The Revelations.
Raekwon feat. M.O.P. & Kool G Rap - Ill Figures

The Wu is back!

bwa het beste is er toch wat van hoor en ben nooit echt fan geweest van hun...

Approved

Legacy Member
Ghostface, catch the blast of a hype verse
My glock bursts, leave in a hearse, I did worse

:music:

Bud

Legacy Member
shiftyke zei:
bwa het beste is er toch wat van hoor en ben nooit echt fan geweest van hun...

Na wu-tang forever is het bergaf blijven gaan maar 8 diagrams was toch terug een beetje beter, heb er goeie hoop in :)

En was eerste echte hiphop die ik hoorde, in 5e leerjaar had vriendje Wu-tang Forever op tape gezet (samen met eendagsvlieg van Osdorp Posse) en dan was ik vetrokken :)

Wanneer en door wat zijn jullie eigenlijk naar hiphop beginnen luisteren?

Approved

Legacy Member
Bij mij was het eerst Eminem dan Dr Dre en Snoop Dogg.

Daarna I Used To Love HER gehoord en toen ben ik echt verliefd geworden op het gerne..

shiftyke

Legacy Member
door Tony hawks pro skater 2 en 3 natuurlijk :D

Public enemy, KRS-One, Mos Def, Fu Manchu, house of pain, del the funkee homosapien, redman en xzibit :d

Approved

Legacy Member
Ik weet nog dak op één week Black On Both Sides, Resurrection en Black Star ontdekte..

Tijden :love:

Pitter

Legacy Member
eerste hip hop die ik mij kan herrineren is ABN en osdorp posse int 1ste middelbaar. daarna nooit echt uitgesproke voor hip hop geweest, ma naar vanalles geluisterd (franse hiphop, nas, nerd, ja rule: een hele waaier). en nu toch sinds een jaar of 2 echt (engelstalige) hiphop beginne luistere pas. dat komt door de cd mobb deep - the infamous.

Hellcats

Legacy Member
Mobb Deep - The infamous is dan ook een geniale plaat:)

Ik heb naar hip-hop beginnen luisteren omdat mijn vader de debuutplaat van Snoop Doggy Dogg
grijsgedraait heeft:)

ik vind dit nog altijd een van de beste hip hop platen ooit.

Bud

Legacy Member
omg, coolest dad ever! :)

edit: Nieuwe roots gepland voor oktober en nieuwe jay-z voor september!
& slaughterhouse: supergroep met Royce 5'9, Joell Ortiz, Crooked I en Joe Budden brengt album uit in juli, cava nog YouTube - Slaughterhouse - Move On
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan