Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robust²

Legacy Member
23 Juni is de release date atm, hoewel er nog steeds geen enkele track van bekend is...
Dat album van Mayer Hawthorne zie ik ook wel nog zitten, verslavende plaatjes :p

Suphafly

Legacy Member
robust² zei:
Ow hey, blijkbaar komen Nas en Damian Marley ook met een nieuw album uit binnen 2 weken? Heb dat Road to Zion nummer van hen altijd best goed gevonden.

²nd...
dit vind ik ook wel vet als in reagge <=> hip hop
ma dan de versie zonder 2pac

Robust²

Legacy Member
Maybe So, Maybe No is wel m'n favoriet van Mayer atm, iets meer uptown dan de andere dan ik al van hem gehoord :)

shiftyke

Legacy Member
robust² zei:
Maybe So, Maybe No is wel m'n favoriet van Mayer atm, iets meer uptown dan de andere dan ik al van hem gehoord :)

jep vind ik ook! Blij dat ik hem gekocht heb!

Green eyed love is ook goed, alleen nog maar live gehoord :)

Ik zou er trouwens niet van verschieten dat dit commercieel succes kent buiten de hiphop/soul/jazz wereld...

edit: omg Maybe So, Maybe No is ne cover :( (maar prachtig gebracht wel )

Robust²

Legacy Member
Ja idd, had ook al ontdekt dat het een cover is, maar blijft een bommetje :)
Hopelijk gaat het wel niet de verkeerde kant uit als hij succes begint te krijgen, zou zeeer jammer zijn.

?therapy?

Legacy Member
Ja, Mayer Hawthorne is echt te zalig. :love:
Kan niet wachten op het album. nu moet ik het voorlopig alleen hebben van eindeloos zijn nummers te herhalen op youtube. :sad:

Hebben jullie gewoon die EP gekocht? Of is er een ook digitale mogelijkheid?
Kheb namelijk geen platendraaier. :p

shiftyke

Legacy Member
?therapy? zei:
Ja, Mayer Hawthorne is echt te zalig. :love:
Kan niet wachten op het album. nu moet ik het voorlopig alleen hebben van eindeloos zijn nummers te herhalen op youtube. :sad:

Hebben jullie gewoon die EP gekocht? Of is er een ook digitale mogelijkheid?
Kheb namelijk geen platendraaier. :p

ik heb de beide EP's maar ik zet ook meestal de youtubekes op want iedere keer die plaat opleggen, van Just Aint't working out EP heb ik MP3 file maar 128kbps.

Heeft er toevallig iemand naar Villa Vantilt gekeken gisteren, tijdens de aftiteling meen ik een instrumentaal hiphop nummer gehoord te hebben maar het was nogal stil om het deftig te horen, iemand gezien?

skampy

Legacy Member
?therapy? zei:
Ja, Mayer Hawthorne is echt te zalig. :love:
Kan niet wachten op het album. nu moet ik het voorlopig alleen hebben van eindeloos zijn nummers te herhalen op youtube. :sad:

Hebben jullie gewoon die EP gekocht? Of is er een ook digitale mogelijkheid?
Kheb namelijk geen platendraaier. :p

normaalgezien stonesthrow site en zéker turntablelab.com (daar heb ik em gedownload). ttlab geeft mooi overzicht van de digi-ep, is goedkoop en biedt high-quality (keuze tssn 320 mp3 en WAV). Die online store is gemaakt voor dvs. wel te betalen met creditcard.

shiftyke

Legacy Member
ik krijg de laatste tijd zin om hiphop dj te spelen, maar kheb daar het geld niet voor :p :(

?therapy?

Legacy Member
Staat blijkbaar ook op iTunes ( na een jaar nog eens geinstalleert :p)
En had blijkbaar nog een paar &#8364; staan dus heb ik het maar al gekocht.

Enfin, iemand hier die Shambhala kent?
Spirituele rap. :p Dan wel oosters getint ;)
Je kan op deze site naar samples luisteren en 2 volledige tracks.

-= .: 199records : Shambhala :. =-
African sunflower vind ik persoonlijk wel vet

Approved

Legacy Member
Doet me wat denken aan JMT

edit: African sunflower is idd vrij goed

shiftyke

Legacy Member
ge zou beter helpen zoeken, ik kan er niet tegen als ik een liedje kwijt ben :D

Lemme

Legacy Member
shiftyke zei:
ge zou beter helpen zoeken, ik kan er niet tegen als ik een liedje kwijt ben :D

Ben het aan het downloaden en ik hoop dat ik het weet.
Anders Shazam ftw! Nog even geduld dus. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan