Ik deel hier niet veel, of het gebash begint weer... Ik wil enkel zeggen : DJ worden is allemaal leuk en wel. Maar je moet niet voortgaan op wat de "BEKENDE" dj's draaien en doen want zo kom je nergens. Die markt is zo verzadigd, dat je veel p*kken zult moeten zuigen om het te maken.
Probeer het met commercieele muziek om te beginnen. En mss kan je dan is een echte record-store binnestappen(alhoewel die tegenwoordig moeilijk te vinden zijn), dan kan je wat andere genres ontdekken. Want tbh beatport( en andere internet sites), das ook meestal alle rommel op elkaar gegooid
Ikzelf ben der trouwens al lang uit, dus bekijk mij niet als de opperguru van de muziek

Ik draai meestal muziek van voor 2000, en ik zal dat blijven doen.