Desperatozz
Legacy Member
het is idd ongewoon dat een deejay verteld wordt wat ie moet draaien ... dan ben je eerder het discobar/jukebox type 
meestal vertrek je van een stijl waardoor je gepassioneerd bent en waar je al wat namen van kent, en evolueer je dan doorheen de jaren richting andere (zij)takken

meestal vertrek je van een stijl waardoor je gepassioneerd bent en waar je al wat namen van kent, en evolueer je dan doorheen de jaren richting andere (zij)takken
. En dat evolueren: jullie kunne mij daar al een beetje bij helpen ...

