Archief - Qtek 9000 (win mob 6.0) + splinternieuwe batterij!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Hey,

Aangezien ik iets soortgelijks heb gekregen voor nieuwjaar (), ben ik niet meer zo veel met deze prachtige PDA, toestel is in perfecte staat,heeft trouwens een SPLINTERNIEUWE batterij: http://www.pdashop.be/product/20752/...-1600-mah.html (nieuwprijs €42,-) en is uitgerust met Windows Mobile 6.0!

Info over PDA zelf: http://www.pdashop.be/product/18895/qtek-htc-9000.html (nieuwprijs €609,-)

Pics:

http://users.telenet.be/kingaday/qtek1.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek2.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek3.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek4.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek5.JPG

Er is geen factuur meer, maar wel nog enkele maanden garantie (naar Qtek met serienr. gebeld ).


Prijs? vanaf €270 of stel iets voor (ruil)!

staat ook op andere sites(niet opEbay want heb er accountproblemen :p)

Grtzz

_ns_

Legacy Member
Moet buiten, ligt hier kilo's stof te happen :p. Een (deftig) ruilvoorstel is ook altijd welkom!

paraDOTbe

Legacy Member
evt. ruilen tegen een SE w950i (link)? 2 of 3 mnd oud, ziet er nog splinternieuw uit, geen gebruikerssporen! Altijd in hoes'ke gezeten! Met factuur en al... :niceone: of heb je evt. nog interesse in anders gerief, vertel het eens... :p

grtz

_ns_

Legacy Member
Ik heb een X360, fishie :).

Sorry, Para, amar liever geen SE, heb er al (te) veel slechte ervaringen mee, toch bedankt voor het aanbod!

Ik heb intresse in vanalles, wel niet echt in PC stuff :).

_ns_

Legacy Member
Heb een bod van €250, ik overweeg sterk om dit te aanvaarden.

Fishie

Legacy Member
ns boy zei:
Ik heb een X360, fishie :).

Sorry, Para, amar liever geen SE, heb er al (te) veel slechte ervaringen mee, toch bedankt voor het aanbod!

Ik heb intresse in vanalles, wel niet echt in PC stuff :).

Bepaalde spellen of merchandise waar ge in geintresseerd zijt?
Stuur me anders een PM met uw MSN en dan kunnen we wel tot een vergelijk komen denk ik,.

_ns_

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
ruilen tgn een Sony Ericsson V630i van 2weken oud MET factuur + 170e opleg?

ofwel NOKIA 770: https://www.beyondgaming.be/archive...uetooth-wifi-touchscreen-xtra-batterij.549457 + 60e opleg??

Ik ben wel geintresseerd in die SE, maar dan lijkt het bod van €250 toch beter :).

Fishie zei:
Bepaalde spellen of merchandise waar ge in geintresseerd zijt?
Stuur me anders een PM met uw MSN en dan kunnen we wel tot een vergelijk komen denk ik,.

Bwoh, ik kan op niks meteen opkomen, ik zou zeggen show me what you got!

Big.loco.poco

Legacy Member
laat maar dan :) Kan me ff nie veroorloven hoger te gaan, veel geluk met verkoop !!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan