Big.loco.poco
Legacy Member
hallo,
ik heb mn nokia 770 te koop in zeeerrr goeie staat met zo goed als geen krasjes ( mss zeer minimale die ge niet ziet, tenzij je op 1cm afstand zou kijken
)
Toestel werkt perfect !
Meer info : http://www.nokia.nl/A4392117
Specs : http://www.nokia.nl/A4392118
Wat erbij zit:
- Originele Doos
- Lader
- Beschermetui
- 2 houdertjes ( voor bureau en en zo een metaal omhulsel)
- 2 batterijen ( beide origineel , ene is alleen uit verpakking gehaald om te testen dus NIEUW !!!)
-Stylo
-Usb Kabel
Je kan er NIET mee bellen
Minimumprijs : 120e
Meeneemprijs : 200e
Gelieve niet onder de minimum te bieden ,want wordt NIET genoteerd !
Fotos zullen strx volgen...
ik heb mn nokia 770 te koop in zeeerrr goeie staat met zo goed als geen krasjes ( mss zeer minimale die ge niet ziet, tenzij je op 1cm afstand zou kijken
)Toestel werkt perfect !
Meer info : http://www.nokia.nl/A4392117
Specs : http://www.nokia.nl/A4392118
Wat erbij zit:
- Originele Doos
- Lader
- Beschermetui
- 2 houdertjes ( voor bureau en en zo een metaal omhulsel)
- 2 batterijen ( beide origineel , ene is alleen uit verpakking gehaald om te testen dus NIEUW !!!)
-Stylo
-Usb Kabel
Je kan er NIET mee bellen

Minimumprijs : 120e
Meeneemprijs : 200e
Gelieve niet onder de minimum te bieden ,want wordt NIET genoteerd !
Fotos zullen strx volgen...
