_ns_
Legacy Member
Hey,
Aangezien ik iets soortgelijks heb gekregen voor nieuwjaar (), ben ik niet meer zo veel met deze prachtige PDA, toestel is in perfecte staat,heeft trouwens een SPLINTERNIEUWE batterij: http://www.pdashop.be/product/20752/...-1600-mah.html (nieuwprijs €42,-) en is uitgerust met Windows Mobile 6.0!
Info over PDA zelf: http://www.pdashop.be/product/18895/qtek-htc-9000.html (nieuwprijs €609,-)
Pics:
http://users.telenet.be/kingaday/qtek1.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek2.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek3.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek4.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek5.JPG
Er is geen factuur meer, maar wel nog enkele maanden garantie (naar Qtek met serienr. gebeld ).
Prijs? vanaf €270 of stel iets voor (ruil)!
staat ook op andere sites(niet opEbay want heb er accountproblemen
)
Grtzz
Aangezien ik iets soortgelijks heb gekregen voor nieuwjaar (), ben ik niet meer zo veel met deze prachtige PDA, toestel is in perfecte staat,heeft trouwens een SPLINTERNIEUWE batterij: http://www.pdashop.be/product/20752/...-1600-mah.html (nieuwprijs €42,-) en is uitgerust met Windows Mobile 6.0!
Info over PDA zelf: http://www.pdashop.be/product/18895/qtek-htc-9000.html (nieuwprijs €609,-)
Pics:
http://users.telenet.be/kingaday/qtek1.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek2.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek3.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek4.JPG
http://users.telenet.be/kingaday/qtek5.JPG
Er is geen factuur meer, maar wel nog enkele maanden garantie (naar Qtek met serienr. gebeld ).
Prijs? vanaf €270 of stel iets voor (ruil)!
staat ook op andere sites(niet opEbay want heb er accountproblemen
)Grtzz
.