Archief - Nokia N97 mini

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

heb deze gsm recent gekocht : https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/nokia-n97-mini-e-koop.696805

Tis dus een Azerty ! Perfecte staat => Alleen aan onderkant van camera zijn echt heeel kleine mini krasjes omdat ik hem op tafel had gezet , zie je nauwelijks en kan ze jammer genoeg niet vastleggen met fototoestel omdat ze TE klein zijn maar ik zeg het er gwn bij :)


Min. Prijs: 310euro excl.
Meeneemprijs : 320euro excl.
Ruil : Motorola Milestone/droid OF Nokia N900 OF ... Liefst smartphone met FULL keyboard ( GEEN Windows , alleen symbian/android/iphone ) => eventueel met opleg van mijn kant !

Heb ook een tasje(http://www.continentalstar.co.uk/ebayimage/brownfp-1.jpg) besteld alsook screenprotector voor +-25euro => indien je deze wilt , mag je het overkopen aan 15euro excl. ( zodra ze er zijn stuur ik ze op , passen in een gewone enveloppe DUS ze zijn nog NIET binnen :))

Ook te koop op kapaza en vriendenkring

Vochtig

Legacy Member
Nokia E71 ? Doos en alles etc erbij, prima staat behalve kleine krasjes maar die zie je pas als je het toestel wat schuin houdt + opleg van mij offc :)

Vochtig

Legacy Member
Btw, zit er een factuur bij ? kan je secure verzenden + de doos van de gsm in een nog andere doos steken (om diefstal bij de post te vermijden)

WTFMAN

Legacy Member
Ja factuur zit erbij , Belgisch factuur en ja als ge bijbetaald 6.7euro dan stuur ik sowieso secure op ;)

En ook ja op : originele doos in een andere doos , allemaal geen probleem ;)

WTFMAN

Legacy Member
nope iphone,n900,motorola droid ... Zijn enigste opties :) Tenzij een ander recent model over het hoofd zie ...

WTFMAN

Legacy Member
Heb ik al (Black) , die is in herstelling en die komt ook te koop te staan binnekort ;)

poopcamp

Legacy Member
iphone 3G 8G
+ lg viewty + opleg jij zeg hoeveel :p

en is de horloge verzonden ?

WTFMAN

Legacy Member
3g 8gb mss interesse.. foto + belgisch toestel? Lg viewty geen interesse ...

Horloge verzonden gisteren ;)

poopcamp

Legacy Member
beste ,

het is een belgische foto heeft paar keer op de trade gestaan om geld te hebben om nokia n97 te kopen maar te vergeefs :(
niet gezien ?
komt met alles
foto's komen als ik thuis ben
kga direct eerlijk zijn er zitten veel gebruiksporen van achter het scherm
en 1 kras op het scherm maar dat zie je niet als je een screen protector op doet die je gratis krijgt + 2 beschermhoesjes
de factuur zal ik moeten zoeken

opleg weet ik niet ben daar slecht in :p

poopcamp

Legacy Member
WTFMAN zei:
100? Garantie?

beste het is al een jaartje oud dus garantie is overlopen :(

ik had meer 55 in gedacht haha XD

kzal zien hoeveel ik krijg voor de viewty

WTFMAN

Legacy Member
heb zelf call of dut mw2 sinds release :D ( btw uw bod is dus iphone 3g + 55 + mw2?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan