FoxZoRoN
Legacy Member
Hoi hoi,
Ik verkoop bij deze mijn Nokia n97 mini. Paar dagen gebruikt, mag weg wegens een Iphone die ik al had en een vriendin die een Iphone dock heeft gekocht voor mijn nieuwjaar dus... ik kan de iphone niet echt wegdoen hé;-).
Apparaat is in nieuwstaat. Alle plakkertjes hangen er nog op, hoe je batterij moet vervangen etc,... Op scherm is een plastiekje dat er niet is afgeweest tot daarnet, om te kijken hoe het scherm eruit ziet. Ik moet zeggen, het is krasvrij en niets aan te zien
. Ik heb dit eraf gehaald omdat op het plastiekje wel krasjes zitten van uit de zak van broek te halen etc.. Maar dus op het scherm niets, zoals het hoort!
Alles zit nog in de doos, boekjes, oortjes(niet eens uitgepakt), oplader, usb kabel,...
Factuur van 13/12/2009.
Min. prijs : 300 euro
Meeneem : 350 euro
De fotos :
Imageshack - nokian97mini001
Imageshack - nokian97mini004
Imageshack - nokian97mini003
Imageshack - nokian97mini002
Imageshack - nokian97mini005
Imageshack - nokian97mini006
En de foto van de krasjes op plastiekje :
Imageshack - nokian97mini007
Ik verkoop bij deze mijn Nokia n97 mini. Paar dagen gebruikt, mag weg wegens een Iphone die ik al had en een vriendin die een Iphone dock heeft gekocht voor mijn nieuwjaar dus... ik kan de iphone niet echt wegdoen hé;-).
Apparaat is in nieuwstaat. Alle plakkertjes hangen er nog op, hoe je batterij moet vervangen etc,... Op scherm is een plastiekje dat er niet is afgeweest tot daarnet, om te kijken hoe het scherm eruit ziet. Ik moet zeggen, het is krasvrij en niets aan te zien
. Ik heb dit eraf gehaald omdat op het plastiekje wel krasjes zitten van uit de zak van broek te halen etc.. Maar dus op het scherm niets, zoals het hoort!Alles zit nog in de doos, boekjes, oortjes(niet eens uitgepakt), oplader, usb kabel,...
Factuur van 13/12/2009.
Min. prijs : 300 euro
Meeneem : 350 euro
De fotos :
Imageshack - nokian97mini001
Imageshack - nokian97mini004
Imageshack - nokian97mini003
Imageshack - nokian97mini002
Imageshack - nokian97mini005
Imageshack - nokian97mini006
En de foto van de krasjes op plastiekje :
Imageshack - nokian97mini007
Keb nog geshot in lovenjoel 
op 17u bieden is te laat ! Indien hij toch beslist te verkopen aan u , kan ik hem een negatieve itrader geven maar ik verwacht dat de verkoper zich aan de regels houdt