Archief - Nokia n97 mini e koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoxZoRoN

Legacy Member
Hoi hoi,

Ik verkoop bij deze mijn Nokia n97 mini. Paar dagen gebruikt, mag weg wegens een Iphone die ik al had en een vriendin die een Iphone dock heeft gekocht voor mijn nieuwjaar dus... ik kan de iphone niet echt wegdoen hé;-).

Apparaat is in nieuwstaat. Alle plakkertjes hangen er nog op, hoe je batterij moet vervangen etc,... Op scherm is een plastiekje dat er niet is afgeweest tot daarnet, om te kijken hoe het scherm eruit ziet. Ik moet zeggen, het is krasvrij en niets aan te zien:-). Ik heb dit eraf gehaald omdat op het plastiekje wel krasjes zitten van uit de zak van broek te halen etc.. Maar dus op het scherm niets, zoals het hoort!

Alles zit nog in de doos, boekjes, oortjes(niet eens uitgepakt), oplader, usb kabel,...
Factuur van 13/12/2009.



Min. prijs : 300 euro
Meeneem : 350 euro

De fotos :
Imageshack - nokian97mini001
Imageshack - nokian97mini004
Imageshack - nokian97mini003
Imageshack - nokian97mini002
Imageshack - nokian97mini005
Imageshack - nokian97mini006


En de foto van de krasjes op plastiekje :
Imageshack - nokian97mini007

FoxZoRoN

Legacy Member
Nieuwprijs 589 euro

Aangekocht op gouden kruispunt in dmdnet.

:offtopic: Keb nog geshot in lovenjoel :-P

Hitm@n

Legacy Member
Ok 300€ afgehaald...wanneer sluit je af?

Ik woon recht over het veld van lovenjoel...het voetbal leeft hier..en soms een frit gaan halen in de barak op de parking..... leve lovenjoel

FoxZoRoN

Legacy Member
Ik sluit af morgen avond om 17.00

Bod genoteerd.

En uiteraard bij Lucien als wel is friet gaan eten;-).

WTFMAN

Legacy Member
313excl. ( ofwel taxipost secure (320incl.) ofwel mogelijk morgen afgehaald rond 17 - 18u )

WTFMAN

Legacy Member
17u00 sluit hij af ja , gij bood na 17u , alhoewel da enkele seconden zijn maar te laat = te laat :)

Vraag anders aan een mod ...

WTFMAN

Legacy Member
Is al eerder geweest hoor :D op 17u bieden is te laat ! Indien hij toch beslist te verkopen aan u , kan ik hem een negatieve itrader geven maar ik verwacht dat de verkoper zich aan de regels houdt :)

Als gij hem zeker wou => kon ge altijd de meeneemprijs bieden hé :) Ik ben binnen de tijd , gij erbuiten ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan