als je een bod doet en de timer zegt 17.00h , dan is dat bod na 17.00h gedaan.
Afsluiten om 17.00h is: bieden tot 16.59.59.99, 17.00h is dus te laat.
WTFMAN heeft dus het hoogste bod voor afsluiten, en is dus winnaar.
TS: dit kan je vermijden door je afsluittijd relatief te maken aan het laatste bod.