WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
heb deze gsm recent gekocht : https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/nokia-n97-mini-e-koop.696805
Tis dus een Azerty ! Perfecte staat => Alleen aan onderkant van camera zijn echt heeel kleine mini krasjes omdat ik hem op tafel had gezet , zie je nauwelijks en kan ze jammer genoeg niet vastleggen met fototoestel omdat ze TE klein zijn maar ik zeg het er gwn bij
Min. Prijs: 310euro excl.
Meeneemprijs : 320euro excl.
Ruil : Motorola Milestone/droid OF Nokia N900 OF ... Liefst smartphone met FULL keyboard ( GEEN Windows , alleen symbian/android/iphone ) => eventueel met opleg van mijn kant !
Heb ook een tasje(http://www.continentalstar.co.uk/ebayimage/brownfp-1.jpg) besteld alsook screenprotector voor +-25euro => indien je deze wilt , mag je het overkopen aan 15euro excl. ( zodra ze er zijn stuur ik ze op , passen in een gewone enveloppe DUS ze zijn nog NIET binnen
)
Ook te koop op kapaza en vriendenkring
heb deze gsm recent gekocht : https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/nokia-n97-mini-e-koop.696805
Tis dus een Azerty ! Perfecte staat => Alleen aan onderkant van camera zijn echt heeel kleine mini krasjes omdat ik hem op tafel had gezet , zie je nauwelijks en kan ze jammer genoeg niet vastleggen met fototoestel omdat ze TE klein zijn maar ik zeg het er gwn bij

Min. Prijs: 310euro excl.
Meeneemprijs : 320euro excl.
Ruil : Motorola Milestone/droid OF Nokia N900 OF ... Liefst smartphone met FULL keyboard ( GEEN Windows , alleen symbian/android/iphone ) => eventueel met opleg van mijn kant !
Heb ook een tasje(http://www.continentalstar.co.uk/ebayimage/brownfp-1.jpg) besteld alsook screenprotector voor +-25euro => indien je deze wilt , mag je het overkopen aan 15euro excl. ( zodra ze er zijn stuur ik ze op , passen in een gewone enveloppe DUS ze zijn nog NIET binnen
)Ook te koop op kapaza en vriendenkring

( btw uw bod is dus iphone 3g + 55 + mw2?)