Rorschach
Legacy Member
@ Mattehh: Heb net nog is even bij mijn vriend gaan checken en vind da scherm echt beetje tegenvaller.
Mijn voorkeur blijft gaan naar HTC hero of magic.
Android platform is zo prachtig vind ik en je kan er evenveel mee als iPhone.
Momenteel hoogste bod op kapaza bedraagt 350 euro, ik ga hier vrede mee nemen denk ik
.
Mijn voorkeur blijft gaan naar HTC hero of magic.
Android platform is zo prachtig vind ik en je kan er evenveel mee als iPhone.
Momenteel hoogste bod op kapaza bedraagt 350 euro, ik ga hier vrede mee nemen denk ik
.