Rorschach
Legacy Member
Hello iedereen;
Ik heb hier nog een nokia n97 mini (10 dagen gebruikt) met volledige garantie van 2 jaar (-10 dagen) dan
.
Reden van verkoop? Ik vind het moeilijk om met zo'n duur toestel zomaar over straat te lopen
.
Alles zit er natuurlijk nog bij, op het scherm plakt nog het plastiekje.
Aantal krassen: 0 (zelfs niet een minuscul schaartje, heeft nooit los in mijn broek gezeten en nooit zomaar op tafel gelegd, altijd op een kussentje
.
Mogelijkheden: Ruilen of verkoop tegen een zeer goed bod, is niet te onderscheiden van nieuw!
Komt met:
- CD van ovi store
- Datakabel
- In ear oortjes met remote control (fancy!)
- Gsm natuurlijk
- Oplader
EXTRA GEKOCHT:
Micro USB + adapter van 8 GIG
Hierdoor heeft de gsm in totaal dus 16 GIG wat echt wel genoeg is voor een toestel
.
Je laat maar weten wat je te ruil hebt (en dan nog liefst opleg van jou kant), ga mss toch liever naar een iets simpeler gsmke of nen blackberry of iphone.
Wat niet: Samsung, die touchscreens zijn imo den diksten brol gemaakt in jaren
.
Vragen? --> shoot!
Ik heb hier nog een nokia n97 mini (10 dagen gebruikt) met volledige garantie van 2 jaar (-10 dagen) dan
.Reden van verkoop? Ik vind het moeilijk om met zo'n duur toestel zomaar over straat te lopen
. Alles zit er natuurlijk nog bij, op het scherm plakt nog het plastiekje.
Aantal krassen: 0 (zelfs niet een minuscul schaartje, heeft nooit los in mijn broek gezeten en nooit zomaar op tafel gelegd, altijd op een kussentje
.Mogelijkheden: Ruilen of verkoop tegen een zeer goed bod, is niet te onderscheiden van nieuw!
Komt met:
- CD van ovi store
- Datakabel
- In ear oortjes met remote control (fancy!)
- Gsm natuurlijk
- Oplader
EXTRA GEKOCHT:
Micro USB + adapter van 8 GIG
Hierdoor heeft de gsm in totaal dus 16 GIG wat echt wel genoeg is voor een toestel
.Je laat maar weten wat je te ruil hebt (en dan nog liefst opleg van jou kant), ga mss toch liever naar een iets simpeler gsmke of nen blackberry of iphone.
Wat niet: Samsung, die touchscreens zijn imo den diksten brol gemaakt in jaren
.Vragen? --> shoot!
).