Archief - Nokia N97 mini! NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
Hello iedereen;

Ik heb hier nog een nokia n97 mini (10 dagen gebruikt) met volledige garantie van 2 jaar (-10 dagen) dan :).

Reden van verkoop? Ik vind het moeilijk om met zo'n duur toestel zomaar over straat te lopen :).

Alles zit er natuurlijk nog bij, op het scherm plakt nog het plastiekje.

Aantal krassen: 0 (zelfs niet een minuscul schaartje, heeft nooit los in mijn broek gezeten en nooit zomaar op tafel gelegd, altijd op een kussentje :crazy:.

Mogelijkheden: Ruilen of verkoop tegen een zeer goed bod, is niet te onderscheiden van nieuw!

Komt met:
- CD van ovi store
- Datakabel
- In ear oortjes met remote control (fancy!)
- Gsm natuurlijk
- Oplader

EXTRA GEKOCHT:
Micro USB + adapter van 8 GIG
Hierdoor heeft de gsm in totaal dus 16 GIG wat echt wel genoeg is voor een toestel ;).

Je laat maar weten wat je te ruil hebt (en dan nog liefst opleg van jou kant), ga mss toch liever naar een iets simpeler gsmke of nen blackberry of iphone.

Wat niet: Samsung, die touchscreens zijn imo den diksten brol gemaakt in jaren :).

Vragen? --> shoot!

Omni

Legacy Member
Geinteresseerd in een Blackberry pearl 8110?
Mss de perfecte tussenoplossing als je niet op je gemak bent met heel dure gsm's.
Gsm is in zeer goede staat, alleen de batterij cover vanachter staan krassen op door altijd met die kant op de bureau te liggen. Heb echter al een splinternieuwe battery cover besteld dus binnen een paar dagen zie je er niks meer van.

Het is de zwarte versie trouwens.

BlackBerry - BlackBerry Pearl 8110

Rorschach

Legacy Member
Ik wil gerust foto's nemen maar hij is dus in absolute nieuwstaat!
@ Omnilash: die is me iets te oud
@ Stanny: Al gehad!

junkyjump

Legacy Member
Blackberry curve 8900?
Volledig nieuw aankoopbewijs en 2jaar garantie

Rorschach

Legacy Member
Hij is natuurlijk ook te koop, meeneemprijs is 380 euro, biedingen mogen gerust!

sven99

Legacy Member
Hoeveel opleg wil je bij een HTC Diamond, komt met extra batterij.

Grtz.

Rorschach

Legacy Member
Hej Sven, mijn vorige gsm was ook een diamond en was er zeer tevreden van. Maar in dit geval zou het om een serieuze downgrade gaan :). Toestel gaat me net iets te traag.

Greetz!

sven99

Legacy Member
skillandstyle zei:
Hej Sven, mijn vorige gsm was ook een diamond en was er zeer tevreden van. Maar in dit geval zou het om een serieuze downgrade gaan :). Toestel gaat me net iets te traag.

Greetz!

Oei zo slecht vind ik hem zelf niet. Maar ik heb er wel een andere ROM opgezet, waardoor ie inderdaad wat sneller is en de batterij langer meegaat.

Veel succes nog met de verkoop en merciekes voor het antwoord.

Rorschach

Legacy Member
sven99 zei:
Oei zo slecht vind ik hem zelf niet. Maar ik heb er wel een andere ROM opgezet, waardoor ie inderdaad wat sneller is en de batterij langer meegaat.

Veel succes nog met de verkoop en merciekes voor het antwoord.

Ik vind hem zelf ook ver van slecht, diamond is een TOPtoestel. Maar deze nokia n97 mini is momenteel toch het neusje van de zalm hoor. Snelheid is ongekend, browser gaat veel sneller en beter dan mijn iPhone!

Er staat ook een Sygic Mobile HD gps op geinstalleerd. Prachtige HD beelden en krijgt u er gratis bij!

jelliuz

Legacy Member
stel maar iets voor ...
gsm zou dan met sealed bluetooth oortje komen en microSD van 4gig

Rorschach

Legacy Member
jelliuz zei:
stel maar iets voor ...
gsm zou dan met sealed bluetooth oortje komen en microSD van 4gig

Net even reviewtje van opgezocht. Al de gebreken die u gsm heeft zitten in de N97, no thx dus :p.

jelliuz

Legacy Member
skillandstyle zei:
Net even reviewtje van opgezocht. Al de gebreken die u gsm heeft zitten in de N97, no thx dus :p.

hehe ok dan, no worries :p Als je nog van gedacht veranderd, hou me dan maar op de hoogte :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan