Archief - Nokia N97 mini! NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mattehh

Legacy Member
Heb hier een blackberry 8520... (is van eind augustus/begin september) Indien je geïnteresseerd bent, aan hoeveel opleg had je gedacht?

Rorschach

Legacy Member
Eigenlijk wel nog lichte interesse in zo'n toestel, verwacht dan wel nog een serieuze opleg :).

Mattehh

Legacy Member
Voor mij hangt het ervan af hoeveel.. :p zeg wat je in gedachte hebt?
Ben thans heel tevreden over het toestel zenne.. maar toch :)

junkyjump

Legacy Member
Wat dacht je van een Blackberry 8520 volledig nieuw met aankoopbewijs +125euro?

junkyjump

Legacy Member
Oke, trek me terug..
Als het geen deal wordt met Matteh, laat je maar weten;)

Rorschach

Legacy Member
Is een leuk aanbodje.
Mijn oog is echter gevallen op een Android GSM. Mijn vriendin gebruikt de Hero maar een Magic + opleg zie ik ook wel zitten :). Houd die blackberry in men achterhoofd maar heb dan toch liever een bold of een curve!

Mattehh

Legacy Member
junkyjump zei:
Oke, trek me terug..
Als het geen deal wordt met Matteh, laat je maar weten;)
Mercikes voor het begrip!

skillandstyle zei:
Is een leuk aanbodje.
Mijn oog is echter gevallen op een Android GSM. Mijn vriendin gebruikt de Hero maar een Magic + opleg zie ik ook wel zitten :). Houd die blackberry in men achterhoofd maar heb dan toch liever een bold of een curve!

Oke. Laat maar iets weten.

Rorschach

Legacy Member
@ Mattehh: leg jij dan ook 125 euro op? Want ik weet al dat junky me dat kan bieden :).

WTFMAN

Legacy Member
iPhone 2g met opleg? Zo ja , hoeveel opleg?
Heb alles erbij ( doos , usb kabel , beschermhoesje ) Is in zeer goeie staat ( voor krasloos , achterkant lichte krasjes en aan 1 hoekje heel klein deukje )

junkyjump

Legacy Member
Kan ook een curve aanbieden eh:-P 8900
opleg is dan wel maar 25euro

Rorschach

Legacy Member
dat is iets te weinig baby! Ik heb het spul op kapaza gezet !

Sapermun

Legacy Member
skillandstyle zei:
Net even reviewtje van opgezocht. Al de gebreken die u gsm heeft zitten in de N97, no thx dus :p.

ondertussen al een pak meer redenen voor verkoop dan die in uw startthread.

succes met verkoop nog

Rorschach

Legacy Member
Heb via kapaza mss een bod van 350 afgehaald maar twas een marokaantje dus ik twijfel over de echtheid! Die blackberry gistere eens vastgehad en scherm toch iets te onduidelijk

junkyjump

Legacy Member
Ha, pas op..tzijn juist die 'marokkaantjes' die dit soort gsm's kopen;)
En zoals bij iedereen op Kapaza weet je het nooit zeker

Rorschach

Legacy Member
Inderdaad, en ik wil zeker niet racistisch overkomen he :).
Deze morgen iemand gebeld voor 360 maar pas volgende week afgehaald.

Mattehh

Legacy Member
skillandstyle zei:
Inderdaad, en ik wil zeker niet racistisch overkomen he :).
Deze morgen iemand gebeld voor 360 maar pas volgende week afgehaald.

Dus niet meer geinteresseerd in BB? Scherm is nochtans helder vind ik..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan