lievn= kan je me adden op msn of mailen op maarten punt cox at student punt kdg punt be om verder af te spreken?
addi: bod is genoteerd, ik laat je nog iets weten want zoals je kan zien hier op het ofrum verkoop ik ook mijn mio die ik pas gekocht heb, en als ik die kan verkopen hou ik mijn tomtom warschijnlijk ...
maar ik hou je zeker op de hoogte