Archief - GPS tomtom en ipod mini 4gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arten

Legacy Member
nope
zoals ik al zei:
50 excl zonder de in-ears en adapter
de in-ears zijn nog zeker 10 waard ( er zitten nog 2 ongebruikte setjes plugs bij)
de adapter kost nieuw 30 euro en is dus nog zeker 20 euro waard

Arten

Legacy Member
ik zal er proberen te maken maar dat zal vandaag niet meer lukken want men camera ligt bij men vriendin...

hij is echt prima in orde hoor ;)

brechtvm

Legacy Member
60€ op de volledige ipod

ik citeer mijn vriendin :
in dreamland: oortjes, adapter & beschermhoesje: 12,50 euro :P

Arten

Legacy Member
jah dat zal vast prima spul zijn :scream:

skullcandy zijn in-ear oortjes van 30 euro in de mediamarkt
de adapter is de officiele apple adapter en die kost ook 30 euro
de ipod mini gaat normaal zonder die spullen voor 75 2dehands.

dus haal het dan in de dreamland he :)
ik ga nog eens horen voor een nieuwe batterij, als ik hier geen fatsoenlijk bod krijg hou ik hem wel

Duc1n0

Legacy Member
80 € inclusief op alles dan ondervoorbehoud, wel dan dat je de batterij ook vervangt, Ik kan morgenochtend al meteen overschrijven , zou je het dan ook gelijk morgen kunnen verzenden ? Ik zou/moet het voor vrijdag moeten hebben .
Zijn er grote/veel krassen ?
edit : Ik wil meer informatie over die batterij
Grtz

Arten

Legacy Member
er zijn geen of nauwelijks krassen voor zover ik kan zien
ik kan onmogelijk die batterij vervangen tegen dan aangezien zo'n batterij besteld moet worden en ook nog eens 20 euro kost dus dan maak ik er nog minder op ...

Duc1n0

Legacy Member
Ok , wat bedoel je dan 'hij gaat nog enkele uren mee'
Gaat hij steeds enkele uren mee nadat je hem opgeladen hebt of is de levensduur van de baterij nog maar enkele uren ?

brechtvm

Legacy Member
volgens mij (zie:internet) kan je die batterij zelfs niet vervangen, ik heb welgetelt 1 replacement-battery gevonden (op eBay dan nog) en deze kwam uit hong kong, met toolkit erbij... zegt genoeg, niet ?!

kan je eens de link posten vanwaar jij die batterij (legaal van apple) ziet staan aan 20€ ?

Duc1n0

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Ok , wat bedoel je dan 'hij gaat nog enkele uren mee'
Gaat hij steeds enkele uren mee nadat je hem opgeladen hebt of is de levensduur van de baterij nog maar enkele uren ?

Graag hier een antwoordje op gehad

brechtvm

Legacy Member
-=CmX=- zei:
http://www.macka.nl/winkel/index.ph...roduct_id=471&option=com_virtuemart&Itemid=30
hier zelfs aan 14 euro
maar zoals ik zei: ik moet die dan bestellen via de switchshop
hier zit ook een kit bij om zelf de batterij te vervangen

het merk van die batterijen wat ze mij in de switchshop aanraden en wat ze voor je kunnen bestellen is willpower

mja ik haak af, is geen officiele apple-batterij, en als ik afga op de verhalen van nokia en namaak-batterijen, dan blijf ik er dus beter af.

Toch bedankt

Duc1n0

Legacy Member
Mja ik haak ook af , heb maar zelf wat informatie er over opgezocht en ik vind het toch maar veiliger om dan gwn een ipod nieuw te kopen . Ik wil er achteraf ni te veel miserie al mee hebben
Toch bedankt en veel succes verder met je verkoop

lievn

Legacy Member
75 euro excl. voor de iPod set (ipod, skullcandy en lader).
Heb je de originele doos nog?

Arten

Legacy Member
hoi

ik heb de originele doos niet meer denk ik.
ik heb hem zelf van ne kameraad gekocht, ik ga daar vrijdag naar toe, zal eens vragen of hij de doos nog heeft liggen maar ik kan niks beloven.

bod genoteerd voor de ipod mini :)

Arten

Legacy Member
hoi

ik heb de originele doos niet meer sorry. blijft je bod geldig? dan kan dit afgehandeld worden voor mijn part.

de meeneemprijs van de tomtom is 175 excl.
minimumprijs: 150 euro excl.

lievn

Legacy Member
Spijtig van de doos maar goed, originele oortjes heb je nog en aankoopbewijs van de skullcandy oortjes?

Rijder17ra

Legacy Member
-=CmX=- zei:
hoi

de meeneemprijs van de tomtom is 175 excl.
minimumprijs: 150 euro excl.

Bod 125,- INCL, maar zonder (oude) kaarten, staat nog een dagje of zo... :D
Hoeveel kost me een nieuwe houder trouwens? Als ik dat er bij tel, dan kom ik vlot boven je minimumprijs, niet? ;)
Enfin, je bekijkt het maar. :music:

Arten

Legacy Member
voor de ipod:

- originele oortjes heb ik nog, maar zoals ik zei is 1 van de twee een beetje kapot (die speelt zachter), aankoopbewijs heb ik niet meer denk ik, van zoiets houd ik dat normaal niet bij ...

voor de tomtom:

mijn minimumprijs is 150 excl. voor alles (de houder zal je zelf moeten bekostigen) en aan de kaarten heb ik zelf ook niks meer dus die komen er sowieso bij (je kan ze zelf eventueel proberen te verkopen) ...
die kaarten zijn trouwens heus niet zo erg verouderd, de aanpassingen daarop zijn volgens mij minimaal ...

Arten

Legacy Member
de tomtom mag weg voor 130 excl met alles erbij

de ipod mag weg voor 75 excl met alles erbij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan