Archief - GPS tomtom en ipod mini 4gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arten

Legacy Member
tomtom go 300 in perfecte staat
met kaartje van belenux.
voor de rest is alles erbij buiten de houder voor in de auto, deze is kapot.
kan je overal nieuw kopen

mappen van west europa kunnen er ook eventueel bij (weet nog niet of ik deze zelf kan gebruiken op mijn nieuw toestel.

richtprijs: 200 euro
valt over te praten en hangt ervanaf of ik west -europa er dus bijgeef of niet...


ipod mini
4gb
grijs
optisch zeer goede staat
met skulcandy in ear headphones
met usb, firewire kabel
met oplader voor stopcontact
batterij is redelijk versleten, gaat nog een aantal uren mee normaal
(kan je makkelijk zelf vervangen)

richtprijs: 100 euro

DaCrashOveride

Legacy Member
Die prijs van die ipod mini is zo en zo te hoog... Er gaan hier nieuwe nano weg voor 80€...

JaVae

Legacy Member
denk dat da van die tomtom ook gezegd kan worden... ge hebt ne nieuwe tomtom one XL met heel europa en houder voor 289.

Arten

Legacy Member
nee ik kom niet in gent sorry

de tomtom mag weg voor 175.
de prijs van de ipod vind ik niet te hoog als je kijkt wat er allemaal bij zit:
- die skulcandy oorkes zijn al 30 euro nieuw en die zijn pas nieuw.
- de twee kabels en adapter voor stopcontact zitten er ook niet altijd bij dus dat maakt een prijs van 100 euro wel rechtvaardig denk ik

Rijder17ra

Legacy Member
125,- INCL voor de TT. Ik heb GEEN kaarten nodig, dus ook die van de BENELUX niet.

Arten

Legacy Member
nja dan zit ik met die kaarten en om die apart te verkopen lijkt me moeilijk ...


voor 175 mag hij weg, dan krijg je de kaarten erbij en dan kan je eventueel zelf proberen ze te verkopen?

ps: de houder zit er wel bij, maar de zuignap is ervan afgebroken.
als je een beetje handig bent, kan je die wel terug lijmen of gewoon vervangen.

Rijder17ra

Legacy Member
Kan je kaarten echt niet gebruiken...
Ik laat m'n bod dus staan. Is het te weinig --> free up dan maar;)
Handig voor andere mogelijke kopers: Welke versie van kaarten trouwens?

Arten

Legacy Member
ah
ik zal eens kijken

ik noteer je bod als minimumbod, zal eens zien of de europa kaarten ook werken op mijn nieuwe gps, dan kan ik nog zien

versie van de kaarten:
geen idee
er staat op: tomtom go series, one, rider, mobile5, navigator 5

Arten

Legacy Member
ik kan ze trouwens niet gebruiken, ze zijn voor tomtom5 en ik heb nu de 6 dus ik heb niks meer aan de kaarten

dus ofwel koop je ze met kaarten en probeer je ze zelf te verkopen
ofwel hebben we allebei geluk en wilt iemand enkel de kaarten kopen :)

Arten

Legacy Member
zonder de skullcandy oortjes en zonder de adapter voor het stopcontact mag je hem hebben voor 50 incl.

ik heb wel nog de apple oortjes ook maar daar speelt 1 kant zachter van.

Duc1n0

Legacy Member
50 inclu met de skullcandy oortjes zonder de oplader voor stopcontact

grtz

PsYmon

Legacy Member
Die gps, is die gebruiksklaar?
Ik moet morgen en overmorgen naar een of ander boerendorp in West-Vlaanderen, en dit lijkt me een leuke gelegenheid om eens zoiets te proberen.

Kan je afspreken aan het centraal station in antwerpen? Indien ja bied ik je €150 als we dat vandaag kunnen regelen.

Arten

Legacy Member
tomtom:
hij is gebruiksklaar.
ik woon op 10 minuten wandelen van het station van antwerpen. ik kan wel pas na half vijf morgen aangezien ik moet werken.

ipod:
nee sorry, die oorkes zijn pas nieuw da doe ik niet

Rijder17ra

Legacy Member
-=CmX=- zei:
ik kan ze trouwens niet gebruiken, ze zijn voor tomtom5 en ik heb nu de 6 dus ik heb niks meer aan de kaarten

dus ofwel koop je ze met kaarten en probeer je ze zelf te verkopen
ofwel hebben we allebei geluk en wilt iemand enkel de kaarten kopen :)

't zijn dus oude kaarten en een oude TT versie. 'k heb zelf nog spiksplinternieuwe kaarten liggen , dus daar ben iknikske mee.
Enfin, Good Luck dan maar ;)

Arten

Legacy Member
ok, men laagste prijs: 150 euro exclusief voor de tomtom met alles erbij
lager ga ik niet

Duc1n0

Legacy Member
60 inclusief dan met de oortjes zonder de stopcontact adapter
50 inclusief zonder de oortjes met de stopcontact adapter


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan