fromalk zei:
k moet ze niet eerst bestellen gewoon gaan ophalen (800km)
nu op dit moment is er slechts 1 order bevestigd en ook daar hoor k niets meer van
eerlijk ziet het er een beetje slecht uit, k ga niet voor 2 exemplaren het hele traject doen
k kan je wel eventueel naar een nl winkel doorverwijzen waar je hem voor dezelfde prijs kan kopen
mvg
euh, niets meer horen?? Ik ben aan het wachten tegen dat je genoeg mensen hebt om die te gaan halen. Mocht het aan mij liggen kom ik die vanavond nog halen hoor.
Ik heb nog steeds interesse, maar als je niet aan het aantal mensen geraakt, wordt het moeilijk hé.
Maar gezien dat deze thread (zoals al de andere) ook al verkloot is, denk ik dat we niet aan het vereist aantal zullen geraken. Ik word 9lives echt kotsmoe door dit kinderachtig gedoe.
Ik heb respect voor wat de mods (gratis) doen, maar ze zouden voor mijn part bij de minste zever gerust iemand permanent mogen bannen.
De meesten kennen er de ballen van, maar gaan hier wel eens komen zeggen hoe het moet.
Men had het beter 9childs genoemd ipv 9lives.
Anyway, aan alle zeikerds, thanks omdat ik nu mijn iphone niet zal hebben wegens andere potentiële kandidaten af te schrikken met jullie shit. Nu mag ik er achter fluiten terwijl ik al lang op zoek was naar ene....