Archief - Apple Iphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
fromalk zei:
even voor de duidelijkheid;

ik maak 5€ winst per iphone daar ik ze koop voor 495€. Als je dan rekent dat ik 800km doe voor e te halen en terug, is 5€ niet veel gevraagd.

met alle respect maar wie rijdt er voor 5 euro per toestel zo ver. Dus jij zou 25 euro overhouden na alle onkosten??? Of wil je gewoon iedereen blij maken en daarna met het risico dat je met toestellen blijft zitten en er verlies aan doet?

hellraiser

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
met alle respect maar wie rijdt er voor 5 euro per toestel zo ver. Dus jij zou 25 euro overhouden na alle onkosten??? Of wil je gewoon iedereen blij maken en daarna met het risico dat je met toestellen blijft zitten en er verlies aan doet?
Zo moesten er meer mensen bestaan IPV altijd op het minste commentaar te zitten geven.
Dan durven ze nog zeggen "met alle respect"

fromalk

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
met alle respect maar wie rijdt er voor 5 euro per toestel zo ver. Dus jij zou 25 euro overhouden na alle onkosten??? Of wil je gewoon iedereen blij maken en daarna met het risico dat je met toestellen blijft zitten en er verlies aan doet?

daarom dat er wel betaling vooraf gevraagd wordt he ;)

Kreative88

Legacy Member
Fromalk ik heb niet heel de topic doorgelezen

Maar heb je nog steeds iPhones liggen? (m.a.w is het mogelijk om dit weekend bv een iPhone te komen halen) of moet je ze eerst bestellen?

fromalk

Legacy Member
k moet ze niet eerst bestellen gewoon gaan ophalen (800km)

nu op dit moment is er slechts 1 order bevestigd en ook daar hoor k niets meer van

eerlijk ziet het er een beetje slecht uit, k ga niet voor 2 exemplaren het hele traject doen ;)

k kan je wel eventueel naar een nl winkel doorverwijzen waar je hem voor dezelfde prijs kan kopen

mvg

av018

Legacy Member
lol, man man man

weten dat de mijne binnen paar dagen uit us binnekomt voor 385 € unlocked firmware 1.0.2

fromalk

Legacy Member
lol, man man man

weet ge dat het mij eigenlijk geen reet interesseerd :)

ik heb hier iets willen aanbieden voor zij die interesse hadden en info verschaft dat het goed koper kon etc. Nuja goed voor jou. Veel plezier er mee maar hou overbodige comments voor jezelf. Dit is al zoveel x aangehaald inmiddels, en net zoals jij zegt er niemand bij dat eht zonder invoerrechten is, en net zoals jij wil niemand het voor anderen doen hier omdat dat dan als commercie drijven kan worden beschouwd, en ent zoals jij hebben al 10 andere mensen zich interessant willen maken

sorry hoor maar heb het ewoon gehad met het aantal lame antwoorden.

mensen die nog steeds interesse hebben kunnen le via mail of pm contacteren, aan de rest heb ik geen enkele boodschap

av018

Legacy Member
moest het u geen reet interesseren zou je hier zo rap geen antwoord geven

en interessant maken zou ik het nie noemen , gewoon de "gewone' mensen een tip geven

CP-RB2H

Legacy Member
Ik vind het ook dikke afzetterij. Ik snap zelfs niet dat de mods dit soort verkopen door de vingers ziet...

fromalk

Legacy Member
de vaste mensen hier op het forum weten dat ik veel on ben en doorgaans snel reply. Overigens is het altijd handig als een verkoper daadwerkelijk zn topics in het oog houd

edit;
als ge dan tips geeft vermeld dan ook de douane kosten ineens en of je al dan niet met een courierbedrijf hebt gewerkt?

fromalk

Legacy Member
CP-RB2H zei:
Ik vind het ook dikke afzetterij. Ik snap zelfs niet dat de mods dit soort verkopen door de vingers ziet...

de prijs is inmiddels meerdere malen verklaard en kan na aankoop bewezen worden, als je nog maar 30sec moeite had gedaan om andere posts in deze thread te lezen wist je dat. Overigens is er geen enkele sprake van winst bejag in tegenselling tot wat velen andere doen. Daarbij komt ook dat ik de inkoopactie heb georganiseerd waarbij er meerdere iphones voor veel lagere prijzen zijn verkocht.

Anjooh

Legacy Member
fromalk zei:
k moet ze niet eerst bestellen gewoon gaan ophalen (800km)

nu op dit moment is er slechts 1 order bevestigd en ook daar hoor k niets meer van

eerlijk ziet het er een beetje slecht uit, k ga niet voor 2 exemplaren het hele traject doen ;)

k kan je wel eventueel naar een nl winkel doorverwijzen waar je hem voor dezelfde prijs kan kopen

mvg


euh, niets meer horen?? Ik ben aan het wachten tegen dat je genoeg mensen hebt om die te gaan halen. Mocht het aan mij liggen kom ik die vanavond nog halen hoor.
Ik heb nog steeds interesse, maar als je niet aan het aantal mensen geraakt, wordt het moeilijk hé.

Maar gezien dat deze thread (zoals al de andere) ook al verkloot is, denk ik dat we niet aan het vereist aantal zullen geraken. Ik word 9lives echt kotsmoe door dit kinderachtig gedoe.
Ik heb respect voor wat de mods (gratis) doen, maar ze zouden voor mijn part bij de minste zever gerust iemand permanent mogen bannen.
De meesten kennen er de ballen van, maar gaan hier wel eens komen zeggen hoe het moet.
Men had het beter 9childs genoemd ipv 9lives.

Anyway, aan alle zeikerds, thanks omdat ik nu mijn iphone niet zal hebben wegens andere potentiële kandidaten af te schrikken met jullie shit. Nu mag ik er achter fluiten terwijl ik al lang op zoek was naar ene....

Fatalix

Legacy Member
@anjooh - yeps. Zie het probleem dus ook niet.. fromalk bied hier op een nette manier zijn spullen aan, wat duurder dan normaal, maar okay, dat moet iedereen zelf weten. Antwoord op een normale manier op alle vragen die er gesteld worden...en dan nog moeten er weer tussen zitten die zich als een kindje gedragen. Wsl jaloers omdat ze 'm zo graag willen en maar niet kunnen kopen?

Anyways; Pm sent, heb ook interesse.

tarske

Legacy Member
Ik ga op vraag van ts deze sluiten !
Het lijkt me in de toekomst ook het beste dat je voor threads als deze doet zoals de vorge keer,maak er een inkoopactiethread van op algemeen,laat die zoals de regels voorschrijven direct sluiten d.m.v. een report en dan kan er geen commentaar komen !
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan